Портфоліо Сопін І.М. з теми "Авторське право в мережі Інтернет"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Сопін Ігор Миколайович

Назва проекту

Авторське право в мережі Інтернет

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Інформатика, медіакультура

Вік учнів, клас

6 - 11 клас

Стислий опис

Даний проект розрахований на учнів 6- 11 класів, його можна проводити під час вивчення теми "Основи Інтернету" в старших класах. Під час реалізації проекту учні дізнаються про закон Укрїни про авторське право, зможуть дослідити засоби захисту інформації в мережі Інтернет, навчаться проводити соціальне опитування.

Питання проекту

Ключове питання

Хто є автором у віртуальності?

Тематичні питання

  • Як дотримується авторство в мережі Інтернет?
  • Чи знаєте ви як діє закон про авторське право для Інтернету?
  • Ми крадії?

Змістові питання

  • Що таке Інтернет?
  • Що таке авторське право?
  • Який знак показує авторське право в мережі Інтернет?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Ознайомлення учнів з поняттям авторського права в мережі Інтернет; розвиток навчиок роботи в групах; розвиток пошукових навичок; формування вміння проводити соціальне опитування

Діяльність вчителя

Підготовчий етап:

  • Вибір теми відповідно програми та Державного стандарту.
  • сформулювати основні запитання проекту;
  • створити шаблон ЗХД таблиці, організаційної діаграми
  • розробити тест
  • розробити шаблон «стратегія 3-2-1»
  • розробити презентацію вчителя
  • підготувати шаблон плану впровадження проекту
  • запросити всіх фахівців
  • підготувати необхідне обладнання, ресурси та ін.
  • розробити критерії оцінювання проекту
  • розробити завдання згідно диференціації
  • створити буклет про метод проектів
  • підібрати необхідні друковані та Інтернет ресурси

Етап реалізації:

  • провести додатковий урок з безпечного використання Інтернету
  • продемонструвати презентацію вчителя
  • заповнити та обговорити ЗХД таблиці, організаційної діаграми
  • об’єднати учнів у групи, надати завдання
  • заповнити разом з учнями план впровадження проекту
  • обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту;
  • обговорити критерії оцінювання проекту
  • проводити додаткові консультації
  • організувати самостійну роботу учнів у проекті;
  • провести роботу з шаблоном «стратегія 3-2-1»

Етап перевірки

  • провести тест на перевірку отриманих знань
  • провести презентацію виконаної роботи та оцінити її;
  • провести рефлексію результатів.

Діяльність учнів

Підготовчий етап:

  • Обговорити з вчителем тематику проекту
  • Заповнити ЗХД-таблицю та орг.діаграму
  • Об’єднатись у групи, розподілити обов’язки у групі
  • Заповнити разом з вчителем план впровадження теми

Етап реалізації:

  • Збір та аналіз інформації
  • Проведення дослідження
  • Аналіз результатів дослідження
  • Оформлення результатів
  • Введення контрольного листа
  • Заповнення шаблону «Стратегія 3-2-1»

Підсумковий етап:

  • Провести самооцінку виконаної роботи.
  • Пройти тест на перевірку отриманих знань
  • Виступили на конференції з результатами проектної діяльності.

Оцінювання

На початку реалізації проекту вчитель проводить бесіду з учнями. Вчитель демонструє “Вчительську презентацію”, яка дозволяє учням сформувати уявлення про цілі та завдання проекту. Свої попередні знання демонструють, заповнюючи З-Х-Д - таблицю, в якій наводять лише відомості про те що вони Знають, та Хочуть знати. Для представлення результатів діяльності учнів, їм необхідні певні навички та вміння роботи з ПК та Інтернет-ресурсами. Впродовж роботи над проектом учні можуть звернутись до вчителя за додатковою консультації. для перевірки виконаних етапів, учні заповнюють контрольний лист. Для оцінювання роботи іншої групи доцільним буде проведення «стратегії 3-2-1». Наприкінці роботи над проектом вчитель разом з учнями проводить мозковий штурм для аналізу отриманих результатів, заповнюють ЗХД-таблицю, та аналізують рівень отриманих знань за допомогою опитувальника. Доцільним є проведення рефлексії.

Корисні ресурси

Інші документи