Портфоліо навчального проекту "Вшанування пам'яті Т.Г.Шевченка"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Христова Світлана Вікторівна

Назва проекту

Вшанування пам'яті Т.Г.Шевченка

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

українська література

Вік учнів, клас

14-15 років, 9 клас

Стислий опис проекту

Питання проекту

Ключове питання

Чи здатні українці достатньо оцінити генія власного народу?

Тематичні питання

Чи живе пам'ять про Кобзаря у серцях українців? Які існують музеї Т.Г.Шевченка в Україні? Як вшановується пам'ять про Т.Г.Шевченка на Україні?

Змістові питання

План вивчення теми (вставити файл)

план впровадження

Навчальні цілі

Розвивати інтелектуальні та творчі здібності учнів - Розвивати дослідницькі, аналітичні та синтетичні вміння - Поглиблювати знання учнів про багатство мистецьких жанрів - Усвідомлення учнями моральних, естетичних та духовних цінностей - Прищеплювати любов до слова - Виховувати шанобливе ціннісне ставлення до спадщини Т.Шевченка - Виховувати любов до рідного слова, патріотизм

   Очікувані результати: учні самостійно та за допомогою вчителя розробляють тематичні питання, план дослідження, самостійно обирають форму презентації роботи. Учні вчаться добирати, систематизувати, виокремлювати необхідну інформацію з різних джерел.

Діяльність вчителя

На початку проекту вчитель Обирає тему проекту Ставить цілі Формулює ключове та тематичні питання Ставить завдання для учнів Створює буклет Розробляє ЗХД таблиці Розробляє презентації про основні ідеї проекту. Створює план впровадження теми Учні опрацьовують літературу, проводять соцопитування, обробляють результати. Для з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань вчителем розроблено діаграму та таблицю ЗХД Учні використовують Інтернетресурси під час опрацювання літератури та створенні презентації Під час роботи над проектом вчитель готує диференційовані завдання, учні готують презентацію, наприкінці роботи над проектом учні захищають свій проект, саморефлексують,заповнюють таблиці «ЗХД» вчитель розробляє критерії оцінювання та оцінює роботу учнів

Діяльність учнів

На початку проекту вчитель Обирає тему проекту Ставить цілі Формулює ключове та тематичні питання Ставить завдання для учнів Створює буклет Розробляє ЗХД таблиці Розробляє презентації про основні ідеї проекту. Створює план впровадження теми Учні опрацьовують літературу, проводять соцопитування, обробляють результати. Для з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань вчителем розроблено діаграму та таблицю ЗХД Учні використовують Інтернетресурси під час опрацювання літератури та створенні презентації Під час роботи над проектом вчитель готує диференційовані завдання, учні готують презентацію, наприкінці роботи над проектом учні захищають свій проект, саморефлексують,заповнюють таблиці «ЗХД» вчитель розробляє критерії оцінювання та оцінює роботу учнів

Оцінювання

Корисні ресурси

1. Ребро П. “Запоріжжя - моя любов” (С.Скляренко і Запоріжжя) // Запорізька правда. – 1971. – 26 вересня. �2. Ребро П. Ім’я дороге запоріжцям ( Мате Залка і Запоріжжя) // Запорізька правда. – 1970. – 4 серпня. �3. Ребро П. В.Маяковський і Запоріжжя: Літ.-крит.нарис. – Запоріжжя: Хортиця, 1998. – 24 с.� 4. Чабаненко В. Петро Ребро (Літ. портрет.). – Запоріжжя: Хортиця, 1999. – 24 с.�

Інші документи