Портфоліо навчального проекту "Art"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Вчитель англійської мови Поваренко Я.О.

Назва проекту

ART

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Навчальний предмет: Англійська мова, 10 клас, Тема "Світ мистецтва".

Предмети, яких стосується: Всесвітня історія, Образотворче мистецтво, Художня культура, Англійська мова, Інформаційні технології.

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Знайомство з видами мистецтва, з шедеврами світової культури, визначними митцями. Розширення знань про культуру різних народів світу.

Питання проекту

Ключове питання

Нow does art affect our lives?

Як мистецтво впливає на наше життя?

Тематичні питання

1. What is the level of development of society over the last 1000 years?

2. How does art enrich people with knowledge of the world?

3. How to preserve the artifacts for the descendants?

Змістові питання

1. What kinds of art do you know and where do you meet them?

2. What famous museums or galleries would you like to visit?

3. What masterpieces of world culture are you familiar with?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План виконання проекту

Навчальні цілі

Проект допоможе учням опанувати тему "Світ мистецтва". Навчаться працювати з різними джерелами інформації, робити висновки, виховуватимуть в собі навички співробітництва, відповідальності, комп'ютерні навики. Також, це є обмін досвідом та ідеями.

Діяльність вчителя

На початку проекту
Опитування

Презентація вчителя


1.Переглядає основні документи Інтел щодо проектної діяльності.

2.Cтворює буклет про метод проектів, розробити анкету для попереднього опитування, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію.

3.Допомогає учням об'єднатися у групи, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.

3.Подає інформацію про початок роботи над проектом.


В ході проекту
1.Консультує учнів під час роботи над проектом.

2.Контролює роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

3.Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Кросворд

Ссилка для редагування кросворду


Наприкінці проекту
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація школи).

2.Підводить підсумки проекту, обговорення разом з учнями.

Kahoot

Буклет

Блог

Діяльність учнів

На початку проекту
1.Відповідають на запитання анкети.

2.Знайомляться з буклетом про метод проектів


В ході проекту
1.Об'єднуються у групи, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

2.Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними матеріалами.

3.Консультуются у вчителя.

4.Виконують завдання:

а) підготувати мультимедійні презентації з тем: Музика, Вікторіанський стиль

5) підготувати буклет про стиль мистецтва;

6.Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.

7.Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів.

8.Готуються до публічної презентації своїх робіт.

9.Запрошують на презентацію гостей.

QR-код

KnowWantDo

Ребус

Пазл

Кросворд

LearningApps

Інтерактивна вправа "Пам'ятки культури"

Интерактивный холст


Наприкінці проекту
1.Презентують усією групою свої роботи.

2.Підводять підсумки проекту.

Оцінювання

1. Оцінювання на початку проекту (опитування за допомогою вхідної анкети, таблиця "ЗХД").

2. Поточне оцінювання: • тести • мультимедійна гра, яку готують учні відповідно до свого стилю мистецтва;

3. Наприкінці роботи над проектом (оцінювання учнівських презентації, публікації, мультимедійної гри).

Лист самооцінювання

Взаємооцінювання

Рефлексія

Корисні ресурси

https://uk.wikipedia.org/wiki/Категорія:Мистецтво

http://osvita.ua/vnz/reports/culture/10555/

http://osvita.ua/vnz/reports/arhitektura/

http://osvita.ua/vnz/reports/relig/

http://www.zhu.edu.ua/mk_school/mod/glossary/view.php?id=1129

Інші документи