Портфоліо навчального проекту "My native city: Zaporizhia"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Харченко Юлія Юріївна, вчитель англійської мови ЗСШ № 72

Назва проекту

My native city: Zaporizhzhia

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англійська мова, історія рідного краю, країнознавство

Вік учнів, клас

Учні 5-6 класів, 10-11 років У рамках вивчення теми "Рідне місто\село",а також у рамках вивчення теми "Україна"

Стислий опис проекту

Проект допоможе учням краще засвоїти тему «Рідне місто\село». Навчитися працювати з різними видами інформації, знаходити інформацію у різних джерелах, аналізувати та проводити паралелі та робити висновки. Знайоство з цікавими місцями улюбленого міста, провести власне розслідування та знайти місця про які не має відомостей в інтернеті. Також проект розрахований для формування патріотичного ставлення до власної батьківщини, формувати повагу до культурних надбань та цінностей.

Питання проекту

Ключове питання

“Interesting facts about native city: Zaporizhia”. “Запоріжжя – цікаві факти”.

Тематичні питання

  • Чим славилось місто у різні періоди історії?

What was Zaporizhia famous for during different historical periods?

  • Чи Запоріжжя є прогресивним містом для сучасної людини?

Is our native city a comfortable place for an up-to-date person to live in?

  • Запоріжжя – європейське місто?

Is Zaporizhia really european city?

Змістові питання

  • Коли і як з’явилися перші поселення на території сучасного міста Запоріжжя?
  • Які події вплинули на становлення міста?
  • Якою була перша назва і чому?
  • Яким сьогодні виглядає сучасне місто?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми "Zaporizhia - my native city"
План виконання навчального проекту

Навчальні цілі

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи (2017 рік)
Рідне місто/село

  • описувати, розповідати, характеризувати у рамках теми
  • порівнювати явища
  • аргументувати свій вибір
  • запитувати та надавати інформацію
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції

Мовний інвентар – лексика

Рідне місто/село: місцезнаходження основні історичні та культурні відомості.

Навчальні цілі

  • Використовувати запропонований мовний інвентар у рамках теми «Рідне місто\село»
  • Розповідати про основні відомості рідного міста;
  • Запитувати та надавати інформацію про історичні події міста та сучасні події які вплинули на розвиток міста;
  • Аргументувати презентований матеріал перед класом;

Діяльність вчителя

До почтку проекту

  • Перегляд теоретичних матеріалів;
  • Підготовка буклетів та теоритичного матеріалу для учнів;
  • Створення попередньої анкети;
  • Розміщення на блозі та шкільному сайті;

На початку проекту

  • Демонстрація учням презентації вчителя;
  • Обговорення питань,які необхідно з'ясувати;
  • Об'єднання учнів у групи;

Опитування для учнів
Сторінка проекту на блозі
Кросворд для редагування вчителем
Презентація вчителя до проекту

В ході проекту

  • Консультація учнів під час роботи над проектом;
  • Відстежувати роботу учнів;
  • Заохочувати до подальшої роботи;
  • Готувати учнів до публічної презентації проектів;

Quizkahoot

Наприкінці проекту

  • Провести презентацію проекту для запрошених учнів,вчителів, адміністрації;
  • Підвести підсумки проекту;
  • Допомогти учням провести рефлексію;

Буклет вчителя про метод проектів
Блог вчителя

Діяльність учнів

  • Ознайомлення учнів з темою проекту та завданнями проекту;
  • Перегляд вчительського буклету та обговорення;
  • Усвідомлення змісту ключового питання та змістових питань;
  • Створення робочих груп;
  • Пошук джерел інформації; Пошукова робота в мережі он-лайн;
  • Визначення змісту учнівського буклету та презентації;
  • Створення учнівських робіт;
  • Самооцінка учнями проведеної роботи;
  • Презентація проекту;
  • Рефлексія результатів роботи за проектом.

На початку проекту
Task for pupils rebus part 1
Task for pupils Rebus part 2
qr code (name the object)
Інтерактивні вправи робота з лексикою

В ході проекту
KnowWantLearn
SOLVE AND NAME THE OBJECT
Solve the puzzle and name the object
qr code (underline useful information)
Find all possible words (LearningApps)
Презентація учнів про історичні - факти група істориків

Наприкінці проекту
Плакат "Чи Запоріжжя європейське місто"
Презентація творчих робіт учнів з теми
QR код
Презентація учнів - група журналістів
Кросводр для розгадування учнями
Учнівський інтерактивний холст- група істориків
Інтерактивний хост учнів - група журналістів

Оцінювання

Форма самооцінювання
Рефлексія для учнів
Лист оцінювання для учнів

Корисні ресурси

TOP TEN THINGS TO DO IN ZAPORIZHIA
Let'screatequiz
Он-лайн підручник ІНТЕЛ
Освітньо-методичний центр Дінтернел
MacmillanUkraine
Вікі Підручники
Створюємо ребуси
Створюємо QR коди
Створюємо пазли
Plickers
Створюємо інтерактивний плакат

Інші документи