Портфоліо навчального проекту "The Greatest Wealth is Health. Virgil"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Каплун Вікторія Вікторівна

Назва проекту

«The Greatest Wealth is Health. Virgil»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англійська мова, основи здоров'я

Вік учнів, клас

7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект з англійської мови для учнів 7-их класів, який охоплює теми «Харчування» та «Спорт» згідно чинних навчальних програм. В ході проекту учні мають знайти відповідь на питання «Як залишитися здоровою людиною у сучасному світі?». Працюючи над проектом, учні мають знайти інформацію, проаналізувати матеріал, вчитися критично мислити, робити висновки та представити результати роботи у формі віртуального плакату чи колажу.

Питання проекту

Ключове питання

How to stay healthy person in our modern life?

(Як залишитися здоровим в сучасному світі?)

Тематичні питання

1. Why is it important to do sport?

(Чому важливо займатися спортом?)

2. What do you prefer: active or passive sport?

(Якому спорту ти надаєш перевагу: активному чи пасивному?)

3. How does nutrition affect your health?

( Як харчування впливає на твоє здоров’я?)

Змістові питання

1.What kind of sport is popular in Ukraine?

(Який спорт популярний в Україні?)

2.What sports do your classmates prefer?

(Які види спорту подобаються твоїм однокласникам?)

3.Is fast food junk food?

(Чи є шкідливою їжею фаст фуд?)

План вивчення теми (вставити файл)

Мій план вивчення теми
Мій план виконання проекту

Навчальні цілі

Проект допоможе учням краще засвоїти теми «Харчування» та «Спорт», навчитися працювати з різними видами інформації, знаходити необхідну інформацію, аналізувати, робити висновки, розкрити свій творчий потенціал Навчальні цілі:

  • визначити власні спортивні уподобання та потреби;
  • дізнатися про захоплення своїх однокласників;
  • формувати критичне мислення;
  • розвивати комунікативні навички та навички співробітництва ( ефективно співпрацювати з однокласниками, готовність до компромісів з метою здійснення спільного завдання)
  • опанувати ІКТ технології;
  • побувати в ролі дослідника.

Учні мають навчитися: працювати в команді, здійснювати пошук інформації в інтернеті та вибирате необхідний матеріал, презентувати своє дослідження.

Діяльність вчителя

На початку проекту
Participation form (Анкетування)
Teacher's Presentation (Вчительська презентація)

В ході проекту
Quiz (Вікторина)
Кросворд для редагування

Наприкінці проекту
Буклет
Блог/

Діяльність учнів

На початку проекту
Rebuses for captains (Ребуси для капітанів команд)
Interractive exercise "Guess the word" (Інтерактивна вправа "Вгадай слово")

В ході проекту
Таблиця ЗХД
QR-код
Кросворд

Наприкінці проекту
Puzzle for pupils (Пазл для учнів)
Puzzle for captains (Пазл для капітанів команд)
Crossword "Find 20" (Кросворд "Знайди 20")
Вікторина (Kahoot)
Учнівський інтерактивний холст
Учнівський інтерактивний холст 2

Оцінювання

Лист оцінювання
Самооцінка учня
Оцінювання роботи в групі
Рефлексія учня

Корисні ресурси

http://crosswordus.com/
http://learningapps.org/
https://tagul.com/
http://www.mindmeister.com/ru
https://magic.piktochart.com
http://rebus1.com/ua/
https://kahoot.it/
https://kahoot.com/
http://www.jigsawplanet.com/
http://література.ua/

Інші документи