Портфоліо навчального проекту "Travelling to London"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Лисечко Тетяна Олександрівна

Назва проекту

Travelling to London

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англійська мова, Інформатика, Географія

Вік учнів, клас

6 клас, 11-12 років

Стислий опис проекту

Працюючи над проектом, учні дізнаються про різні види транспорту та самостійно проведуть дослідження, під час якого дізнаються про переваги і недоліки кожного з них. Опишуть види подорожі і оцінять переваги кожного виду; встановлять послідовність підготовки до подорожі та опишуть як туристична агенція може їм допомогти; проілюструють та опишуть місця для відвідування, роблячи акцент на Лондоні. Під час виконання даної роботи учні зможуть відповісти на ключове питання та «організувати» подорож до Лондона зі своїми друзями. Результатом роботи буде випуск інформаційного бюлетеню, презентація для батьків та однокласників, а також створення веб-сайту.

Питання проекту

Ключове питання

How can we arrange our trip to London?

Тематичні питання

What do you need for your trip?
What means of transport are you going to use in London?
What sights would you like to visit and why?

Змістові питання

What documents do you need for going abroad?
What are the advantages and disadvantages of each mean of transport?
What five sights will you visit?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План виконання навчального проекту

Навчальні цілі

1. Розширювати філологічний світогляд учнів.
2. Підвищувати рівень комунікативної компетенції.
3. Розвивати творчі здібності учнів.
4. Виховувати інтерес та повагу до культури інших народів.
5. Навчити учнів ефективно співпрацювати при виконанні колективно-пізнавальної роботи.
6. Навчити учнів створювати презетацію та публікацію.
7. Навчити учнів чітко представляти резултати свого дослідження.

Діяльність вчителя

На початку проекту
1. Представляю учительську презентацію, яка розкриє мету, зміст та етапи проектної роботи.
2. Розподіляю учнів на групи, розподіляємо обов'язки та обговорюємо строки виконання проекту.
Учительська презентація
В ході проекту
1. Проведення консультацій з учнями в ході виконання проектної роботи.
2. Спільне обговорення та виправлення недоліків.
3. Підготовка учнів до презентації результатів дослідження.
Quiz
Crossword
Наприкінці проекту
1. Проведення презентації результатів дослідження.
2. Підведення підсумків роботи.
3. Рефлексія.
Буклет
Блог
Опитування

Діяльність учнів

На початку проекту
1. Учні ознайомлюються з учительською презентацією.
2. Діти діляться на групи та розподіляють між собою обов'язки.
3. Знайомляться з інструкціями та формами оцінювання.
QR code
В ході проекту
1. Консультуються з вчителем.
2. Ознайомлюються з різними джерелами інформації, оброблюють їх та роблять висновки.
3. Виконують групові та індивідуальні завдання.
4. Готуються до презетації результатів власного дослідження.
Ребуси
Puzzle
Crossword
Інтерактивні вправи
Інтерактивні вправи 2
Наприкінці проекту
1. Презентують результати свого дослідження.
2. Підводять підсумки роботи та обмінюються враженнями.
Таблиця ЗХД
Учнівський інтерактивний холст
Інтерактивний холст

Оцінювання

Форма самооцінювання
Форма взаємооцінювання
Рефлексія

Корисні ресурси

https://kahoot.it/
http://www.visitlondon.com/things-to-do/sightseeing/london-attraction/top-ten-attractions#KBk3RPvpkR71lgBe.97

Інші документи