Портфоліо навчального проекту "Welcome to Ukraine"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Матяж Леся Анатоліївна

Назва проекту

Welcome to Ukraine

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний навчальний предмет - англійська мова

Другорядні - географія України, краєзнавство

Вік учнів, клас

14-15 років, 9 клас

Стислий опис проекту

Проект розрахований для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Він допоможе учням краще засвоїти тему «Україна». Під час роботи учні навчаться працювати з різними видами інформації, знаходити інформацію у різних джерелах, аналізувати, робити висновки та представляти свої роботи у вигляді презентації. Також проект розрахований на знайомство з цікавими місцями України, рідного краю, проведення власного розслідування над місцями про які не має відомостей в інтернеті.

Питання проекту

Ключове питання

Чим приваблива Україна для іноземних туристів? (How attractive is Ukraine for foreign tourists?)

Тематичні питання

1. Визначні місця України (Best places to visit in Ukraine)

2. Визначте найперспективніші види туризму в Україні (Identify the most perspective types of tourism in Ukraine)

3. Що являє собою сільський туризм в нашій країні? (What is rural tourism in our country?)

Змістові питання

1. Чому Запорізька область є туристичною перлиною України? (Why is Zaporizhzhya region a tourist pearl of Ukraine?)
2. Назвіть найважливіші напрямки розвитку туризму в Запорізькій області.(Name the most important directions of tourism development in Zaporizhzhya region.)
3. Музей під відкритим небом як один з осередків сільського туризму Запорізького краю.(Open-air museum as one of the centers of rural tourism in Zaporizhzhya region.)

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План виконання

Навчальні цілі

- розвивати дослідницьку діяльність учнів;
- розвивати відповідальне ставлення до туристичних об'єктів на території України;
- розвивати уміння самостійно продуктивно вирішувати навчальні та соціальні проблеми;
- сприяти якості співпрацювання в групі;
- поглибити знання учнів з англійської мови під час вивчення тематичного матеріалу;
- вміти граматично та лексично правильно будувати речення, чітко висловлювати думку;
- сформувати стійку мотивацію до вивчення англійської мови,
- вдосконалити мовленнєви уміння, лексичні і граматичні навички говоріння;
- вміти аргументовано презентувати та захистити власну точку зору в процесі дискусії;
- сприяти формуванню потреби учнів навчатися упродовж життя.

Діяльність вчителя

На початку проекту
Переглядає теоретичні матеріали, що стосуються методу проектів. Обирає тему проекту,формулює питання, ставить цілі та завдання. Готує Буклет , дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, розробляє анкету для попереднього опитування Опитування, обробляє результати анкетування, створює та демонструє Презентація вчителя. Допомагає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, а також розподілити обов'язки.

В ході проекту
Консультує учнів під час роботи над проектом. Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів. Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.
Kahoot Welcome to Ukraine
Crossword for teacher

Наприкінці проекту
Проводить презентацію проекта для запрошених. Підводить підсумки проекту, допомагає учням провести релаксацію (що вийшло, що ні та чому?) та разом з учнями планують наступний проект.
Блог

Діяльність учнів

На початку проекту
Знайомляться з вчительською презентацією. Об'єднуються у групи та обирають лідера, розподіляють обов'язки. Знайомляться з формами оцінювання та дидактичними матеріалами. Rebus
QR code

В ході проекту
Виконують дидактичні завдання, консультуються у вчителя. знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки. Створюють групові та індивідуальні роботи.Виконують творчі завдання. готуються до публічної презентації своїх робіт. Запрошують на презентацію гостей.
Iнтерактивна вправа

Таблиця Х-З-Д
Puzzle
Crossword for pupils
Find the Word

Наприкінці проекту
Демонструють усією групою свою учнівську презентацію. Підводять підсумки проекту, рефлексують.
Інтерактивний плакат №1
Інтерактивний плакат №2

Інтерактивний плакат

Оцінювання

Рефлексія
Самооцінювання
Форма відгуку від однокласників

Корисні ресурси

http://welcometoua.net/welcome-to-ukraine/
http://www.zoda.gov.ua/article/61/kultura-i-turizm.html
http://www.odessarents.com/city-information/id/Zaporojie
http://joref.ru/documentbcswyaj.html
http://ukraine-travel-advisor.com/ukraine-tourism/tourism/
http://www.zotic.zp.ua/en
http://angatravel.com.ua/en/statti-pro-ukrainu.html
http://wyr.com.ua/seven-natural-wonders-of-ukraine.html

Інші документи