Портфоліо навчального проекту " The Greatest Wealth is Health. Virgil "

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Писаренко Вікторія Миколаївна

Назва проекту

«The Greatest Wealth is Health. Virgil»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англійська мова, основи здоров'я

Вік учнів, клас

7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект з англійської мови для учнів 7-их класів, який охоплює теми «Харчування» та «Спорт» згідно чинних навчальних програм. В ході проекту учні мають знайти відповідь на питання «Як залишитися здоровою людиною у сучасному світі?». Працюючи над проектом, учні мають знайти інформацію, проаналізувати матеріал, вчитися критично мислити, робити висновки та представити результати роботи у формі інтерактивного плакату чи колажу.

Питання проекту

Ключове питання

How to stay healthy person in our modern life?

(Як залишитися здоровим в сучасному світі?)

Тематичні питання

1. Why is it important to do sport?

(Чому важливо займатися спортом?)

2. What do you prefer: active or passive sport?

(Якому спорту ти надаєш перевагу: активному чи пасивному?)

3. How does nutrition affect your health?

( Як харчування впливає на твоє здоров’я?)

Змістові питання

1.What kind of sport is popular in Ukraine?

(Який спорт популярний в Україні?)

2.What sports do your classmates prefer?

(Які види спорту подобаються твоїм однокласникам?)

3.Is fast food junk food?

(Чи є шкідливою їжею фаст фуд?)

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План виконання навчального проекту

Навчальні цілі

Проект допоможе учням краще засвоїти теми «Харчування» та «Спорт», навчитися працювати з різними видами інформації, знаходити необхідну інформацію, аналізувати, робити висновки, розкрити свій творчий потенціал Навчальні цілі:

  • визначити власні спортивні уподобання та потреби;
  • дізнатися про захоплення своїх однокласників;
  • формувати критичне мислення;
  • розвивати комунікативні навички та навички співробітництва ( ефективно співпрацювати з однокласниками, готовність до компромісів з метою здійснення спільного завдання)
  • опанувати ІКТ технології;
  • побувати в ролі дослідника.

Учні мають навчитися: працювати в команді, здійснювати пошук інформації в інтернеті та вибирате необхідний матеріал, презентувати своє дослідження.

Діяльність вчителя

На початку проекту
Опитування
Презентація вчителя

В ході проекту
Вікторина

кросворд для редагування

Наприкінці проекту
Буклет

Блог

Діяльність учнів

На початку проекту
Ребуси для капітанів команд
Інтерактивна вправа "Перший мільйон"

В ході проекту
Таблиця ЗХД

QR Code

crossword

Наприкінці проекту
Puzzle for pupils

кросворд"Find 10 words"

Вікторина (Kahoot)

Учнівський інтерактивний холст

Інтерактивний холст 2

Оцінювання

Лист оцінювання

Самооцінка учня

Рефлексія

Взаємооцінювання

Корисні ресурси

http://crosswordus.com/
http://learningapps.org/
https://tagul.com/
http://www.mindmeister.com/ru
https://magic.piktochart.com
http://rebus1.com/ua/
https://kahoot.it/
https://kahoot.com/

Інші документи