Портфоліо навчального проекту " Travelling to London "

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Стаценко Ірина Василівна

Назва проекту

Travelling to London

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Географія, Історія, Інформатика

Вік учнів, клас

6 клас, 11-12 років

Стислий опис проекту

Працюючи над проектом, учні дізнаються про види транспорту та самостійно проведуть дослідну роботу та розміркування під час якого дізнаються про переваги та недоліки кожного з них. Опишуть види подорожі і оцінять переваги кожного виду; встановлять послідовність підготовки до подорожі та опишуть, як туристична агенція може їм допомогти; проілюструють та виберуть місця для відвідування, роблячи акцент на Лондоні.Під час виконання даної роботи учні зможуть відповісти на ключове питання та «організувати» подорож до Лондона із своїми однокласниками.Результатом роботи буде випуск інформаційного бюлетеню, презентація для батьків та однокласників, створення WEB-сторінки.

Питання проекту

Ключове питання

Як нам організувати подорож до Лондону?

Тематичні питання

Що потрібно для подорожі?

Які види транспорту ви будете використовувати?

Які визначні місця ви би хотіли відвідати і чому?

Змістові питання

Які документи потрібні дитині для виїзду за кордон?

Які переваги та недоліки кожного виду транспорту?

Які п’ять визначних місць у Лондоні ми обов’язково відвідаємо?

План вивчення теми (вставити файл)

plan

план виконання навчального проекту

Навчальні цілі

• учні розпізнають лексичні одиниці з теми

• учні використовують матеріал в усному мовленні

• учні навчаться аналізувати інформацію та робити висновки

• учні мають досвід пошуку та аналізу інформації

Діяльність вчителя

На початку проекту

• Демонструю учням учительську презентацію, яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування). • Допомагаю учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджую графік роботи над проектом в кожній групі. • Створюю електронний журнал проекту.

учительська презентація

В ході проекту
• Консультую учнів під час роботи над проектом, відстежую роботу учнів, створюю ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів. • Заохочую привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі. • Готую учнів до публічної презентації своїх робіт.


Наприкінці проекту
• Проводжу презентацію проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу). • Підводимо підсумки проекту, рефлексуємо разом з учнями. • Плануємо наступний проект

Буклет

блог

опитування

Kahoot

crossword

Діяльність учнів

На початку проекту
• Знайомляться з учительською презентацією. • Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі. • Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту
• Консультуються у вчителя. • Виконують творчі завдання: 1 група: 2 група: 3 група: • Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки. • Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів. • Готуються до публічної презентації своїх робіт. • Запрошують на презентацію гостей.

Наприкінці проекту
• Презентують усією групою свої роботи. • Підводять підсумки проекту. • Планують участь у наступному проекті.

таблиця ЗХД

ребус

puzzle

QR

crossword

інтерактивна вправа

інтеракт

інтерактивний холст

учнівський інтерактивний холст

Оцінювання

форма самооцінювання

форма взаємооцінювання

рефлексія

Корисні ресурси

https://www.native-english.ru/topics/london-6

https://kahoot.com/

https://www.walkhighlands.co.uk/fortwilliam/north-face.shtml

Інші документи