Портфоліо навчального проекту за темою: "Німецькомовні країни"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Тітова Тетяна Олексіівна

Назва проекту

Віртуальна подорож до Німеччини

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Навчальний предмет «Німецька мова», тема «Німецькомовні країни». Дотичні предмети: історія, географія, музичне мистецтво, світова література.

Вік учнів, клас

9 клас, 15 років.

Стислий опис проекту

Протягом проекту учні глибше знайомляться з історією, географією та культурою країни; розвивають навички говоріння, аудіювання, читання та письма; закріплюють лексику теми.

Питання проекту

Ключове питання

Як зацікавити батьків здійснити подорож до казкової Німеччини?

Тематичні питання

- Яким чином дістатись Німеччини? - Які визначні міста ви можете порекомендувати? - Який вклад в скарбницю світової культури внесли видатні діячі Німеччини?

Змістові питання

- Яке географічне положення Німеччини? - Які ти знаєш видатні міста та місця Німеччини? - Яких видатних діячів Німеччини та їх творчість ти знаєш?

План вивчення теми (вставити файл)

План проекту

Навчальні цілі

Протягом проекту учні повинні глибше ознайомитися з історією, географією та культурою країни; розвивати навички говоріння, аудіювання, читання та письма; закріпити лексику теми; формують навички комп’ютерної грамотності.

Діяльність вчителя

До початку проекту • Перегляд основних документів Інтел щодо проектної діяльності. • Підготовка буклету про метод проектів, розробка анкети, створення дидактичних матеріалів для учнів, матеріалів для оцінювання, інструкцій, матеріалів для фасилітації, учительської презентації. На початку проекту • Демонстрація учням учительської презентації, яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування). • Допомога учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподіл обов'язків, затвердження графіку роботи над проектом в кожній групі. В ході проекту • Консультація учнів під час роботи над проектом, відстеження роботи учнів, створення ситуації успіху для найбільш проблемних учнів. • Заохочення привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі. • Підготовка учнів до публічної презентації своїх робіт. Наприкінці проекту • Проведення презентації проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу). • Підведення підсумків проекту, рефлексія разом з учнями. • План наступний проект. Презентація вчителя

Завдання учням

Діяльність учнів

Учнівський блог Land До початку проекту • Відповідають на запитання анкети. • Знайомляться з буклетом про метод проектів. На початку проекту • Знайомляться з учительською презентацією. • Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі. • Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями. В ході проекту • Консультуються у вчителя. • Виконують творчі завдання: 1 група (історики): досліджують історичні факти Німеччини; створюють блог; 2 група (географи): надають інформацію, щодо географічного положення країни; представляють міста Німеччини та їх визначні місця; готують презентацію; 3 група (літературознавці): знайомлять з біографією та творчістю відомих особистостей Нім еччини; створюють буклети, роблять художню виставку за творами представлених письменників ;

• Знайомляться з різними джерелами інформації в Інтернеті, вчаться її обробляти, робити висновки. • Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів. • Готуються до публічної презентації своїх робіт. • Запрошують на презентацію гостей. В кінці проекту • Презентують усією групою свої роботи. • Підводять підсумки проекту. Презентація учня
Буклет учнів

Оцінювання

Оцінювання роботи учнів в групі

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014