Портфоліо навчального проекту за темою: "Німецькомовні країни"
Содержание |
Автор проекту
Тітова Тетяна Олексіівна
Назва проекту
Віртуальна подорож до Німеччини
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Навчальний предмет «Німецька мова», тема «Німецькомовні країни». Дотичні предмети: історія, географія, музичне мистецтво, світова література.
Вік учнів, клас
9 клас, 15 років.
Стислий опис проекту
Протягом проекту учні глибше знайомляться з історією, географією та культурою країни; розвивають навички говоріння, аудіювання, читання та письма; закріплюють лексику теми.
Питання проекту
Ключове питання
Як зацікавити батьків здійснити подорож до казкової Німеччини?
Тематичні питання
- Яким чином дістатись Німеччини? - Які визначні міста ви можете порекомендувати? - Який вклад в скарбницю світової культури внесли видатні діячі Німеччини?
Змістові питання
- Яке географічне положення Німеччини? - Які ти знаєш видатні міста та місця Німеччини? - Яких видатних діячів Німеччини та їх творчість ти знаєш?
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Протягом проекту учні повинні глибше ознайомитися з історією, географією та культурою країни; розвивати навички говоріння, аудіювання, читання та письма; закріпити лексику теми; формують навички комп’ютерної грамотності.
Діяльність вчителя
До початку проекту
• Перегляд основних документів Інтел щодо проектної діяльності.
• Підготовка буклету про метод проектів, розробка анкети, створення дидактичних матеріалів для учнів, матеріалів для оцінювання, інструкцій, матеріалів для фасилітації, учительської презентації.
На початку проекту
• Демонстрація учням учительської презентації, яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).
• Допомога учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподіл обов'язків, затвердження графіку роботи над проектом в кожній групі.
В ході проекту
• Консультація учнів під час роботи над проектом, відстеження роботи учнів, створення ситуації успіху для найбільш проблемних учнів.
• Заохочення привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі.
• Підготовка учнів до публічної презентації своїх робіт.
Наприкінці проекту
• Проведення презентації проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу).
• Підведення підсумків проекту, рефлексія разом з учнями.
• План наступний проект.
Презентація вчителя
Діяльність учнів
Учнівський блог Land До початку проекту • Відповідають на запитання анкети. • Знайомляться з буклетом про метод проектів. На початку проекту • Знайомляться з учительською презентацією. • Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі. • Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями. В ході проекту • Консультуються у вчителя. • Виконують творчі завдання: 1 група (історики): досліджують історичні факти Німеччини; створюють блог; 2 група (географи): надають інформацію, щодо географічного положення країни; представляють міста Німеччини та їх визначні місця; готують презентацію; 3 група (літературознавці): знайомлять з біографією та творчістю відомих особистостей Нім еччини; створюють буклети, роблять художню виставку за творами представлених письменників ;
• Знайомляться з різними джерелами інформації в Інтернеті, вчаться її обробляти, робити висновки.
• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів.
• Готуються до публічної презентації своїх робіт.
• Запрошують на презентацію гостей.
В кінці проекту
• Презентують усією групою свої роботи.
• Підводять підсумки проекту.
Презентація учня
Буклет учнів
Оцінювання
Оцінювання роботи учнів в групі
Корисні ресурси
- Берлін
- Фото Берліна
- Малюнки та фото
- Berlin-стаття Вікіпедія
- Die Geschichte von Deutschland
- Dichter und Denker aus Deutschland
- Dichter und Denker із Вікіпедії
- Bundesländer
- Bundesländer und ihre Hauptstädte Landkarte
Інші документи
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014