Портфоліо навчального проекту за темою: "Свята та традиції в Німеччині"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Ольховик Світлана Анатоліївна

Назва проекту

Свята у Німеччині

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова, образотворче та музичне мистецтво

Вік учнів, клас

4 клас, 9-10 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект «Свята у Німеччині», 4 клас, тема з програми «Свята та традиції», основні види діяльності учнів: читання, говоріння, письмо; можливі учнівські ролі, які передбачаються у сценарії проекту: «Кулінари», «Експерти» та «Актори».

Питання проекту

Ключове питання

  • Яке свято у Німеччині найдивовижніше?

Тематичні питання

  • Які страви готують німці на Різдво?
  • Які особливості святкування Різдва у Німеччині?
  • Які пісні та вірші найвідоміші на Різдво?

Змістові питання

  • Що готують німці на Різдво?
  • Що є цікавого в святкуванні Різдва?
  • Що відмінного від України?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Ознайомити учнів: з історією народних свят, традиціями. Навчити дітей:розповідати про свята Німеччини, презентувати свою роботу.

Також в учнів будуть завдяки роботі над проектом формуватися навички людини ХХІ століття: - критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; - комунікативні навички та навички співробітництва; - вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички; - інформаційна грамотність; - медіа грамотність (розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації) - IКT – грамотність (використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації); - життєві та кар’єрні навички (ініціатива та самоспрямованість; лідерство та відповідальність).

Діяльність вчителя

До початку проекту

• Переглядає основні документи Інтел щодо проектної діяльності.

• Готує буклет про метод проектів, розробляє анкету, створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію.

На початку проекту

• Демонструє учням учительську презентацію, яка допомогає учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).

• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.

• Створює електронний журнал проекту.

В ході проекту

• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежую роботу учнів, створюю ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі.

• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту

• Проводить презентацію проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу).

• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.

• Планує наступний проект.

Завдання для сильних учнів

Діяльність учнів

До початку проекту «Святкування Різдва у Німеччині»

• Відповідають на запитання анкети.

• Знайомляться з буклетом про метод проектів.

На початку проекту

• Знайомляться з учительською презентацією.

• Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту

• Консультуються у вчителя.

• Виконують творчі завдання:

1 група: «Кулінари» - створюють буклет рецептів німецьких різдвяних страв

2 група: «Експерти» - проводять соцдослідження щодо особливостей святкування Різдва у Німеччині

3 група: «Актори» - готують концертну програму «Святкування Різдва у Німеччині»

• Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.

• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів.

• Готуються до публічної презентації своїх робіт.

• Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту

• Презентують усією групою свої роботи.

• Підводять підсумки проекту.

• Планують участь у наступному проекті.

Оцінювання

Оцінювання відбувається у 3 етапи:

1) перед проектом та на початку проекту (вхідне анкетування, тестування, ЗХЯД);

2) впродовж роботи над проектом (бланк плану роботи над проектом, анкетування щодо просування по проекту, блог рефлексії роботи над проектом для учнів та їх батьків; бланки само- та взаємооцінювання учнівського буклету, презентації, вікі-статті, блогу та спільної роботи в групі; дидактичні матеріали: смарт-схеми, кросворди, порівняльні таблиці );

3) наприкінці проекту (таблиця «ЗХЯД», оцінювання учнівського буклету, презентації, вікі-статті, блогу та спільної роботи в групі; рефлексія; електронний журнал).

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014