Портфоліо навчального проекту за темою: "Свято Пасхи в Німеччині"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Холодна Інна Володимирівна

Назва проекту

Свято Пасхи в Німеччині

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова, музичне мистецтво, художня культура

Вік учнів, клас

9-10 років, 4 клас

Стислий опис проекту

Проект розрахований на учнів 4 класу, його мета - удосконалення мовленнєвих навичок та ознайомлення з культурними традиціями Німеччини, а саме, святкування Великодня. Передбачає групову роботу, дає можливість учням проявити творчі здібності. У процесі роботи учні планують свою діяльність, працюють із різними джерелами інформації.

Питання проекту

Ключове питання

Яке свято в Німеччині найдивовижніше?

Тематичні питання

Які страви готують німці на Великдень?

Які особливості святкування Великодня в Німеччині?

Які великодні пісні та вірші найвідоміші в Німеччині?

Змістові питання

Що готують? Що співають? Що є цікавого? Що відмінного від України?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Ознайомити учнів з історією народних свят, традиціями.

Навчити дітей розповідати про свята Німеччини, презентувати свою роботу.

Формувати та розвивати:

- критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;

- комунікативні навички та навички співробітництва (демонстрація можливості ефективно співпрацювати з однокласниками;

- гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання;

- уміння приймати відповідальність за результати спільної роботи;

- вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички;

- інформаційну грамотність;

- медіа грамотність (розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації);

- IКT – грамотність (використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації);

- життєві та кар’єрні навички (ініціатива та самоспрямованість, лідерство та відповідальність).

Діяльність вчителя

До початку проекту

• Переглядає основні документи Інтел щодо проектної діяльності. • Готує буклет про метод проектів, розробляє анкету, створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію.

На початку проекту

• Демонструє учням учительську презентацію, яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування). • Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі. • Створює електронний журнал проекту.

В ході проекту

• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів. • Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі. • Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту

• Проводить презентацію проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу). • Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями. • Планує наступний проект.

Презентація учителя

Буклет учителя

Фасилітація

Вхідна анкета

Результати анкетування

Таблиця ЗХЯД

Завдання І рівня складності

Завдання ІІ рівня складності

Діяльність учнів

До початку проекту «Святкування Пасхи у Німеччині»

• Відповідають на запитання анкети. • Знайомляться з буклетом про метод проектів.

На початку проекту

• Знайомляться з учительською презентацією. • Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі. • Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту

• Консультуються з учителем. • Виконують творчі завдання:

1 група: "Кулінари" 2 група: "Експерти" 3 група: "Актори"

• Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки. • Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги. • Готуються до публічної презентації своїх робіт. • Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту

• Презентують усією групою свої роботи. • Підводять підсумки проекту. • Планують участь у наступному проекті.

Учнівський блог

Оцінювання

Форма відгуку від однокласників

Рефлексія для учасників проекту

Форма оцінювання спільної діяльності

Оцінювання презентації групової роботи

Форма оцінювання учнівського блогу

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014