Портфоліо навчального проекту за темою: "Харчування"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Сафонова Юлія Миколаївна

Назва проекту

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова

Основи здоров`я

Вік учнів, клас

7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту

Проект спрямований на формування більш повних знань про здорове харчування; на розвиток комунікативних навичок за темою, а також уміння працювати в групах; на стимулювання в учнів інтересу до оволодіння німецької мовою; на виховання культури харчування. Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію та дані про здорову їжу, про склад харчових продуктів, про ГМО та харчові добавки, про основні моделі харчування. Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у групи до чотирьох чоловік. Робота координується вчителем. Учні проводять огляд літератури, інтернет-ресурсів з приводу вищезгаданих питань, підтверджують літературні дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні складають діаграми за результатами опитувань, створюють презентації, готують публікації з порадами щодо здорового харчування, розробляють меню на день для шкільної столової. Результати представляються в навчальному закладі.

Питання проекту

Ключове питання

Здорове харчування: міф чи реальність?

Тематичні питання

1. Яким чином харчування впливає на наше життя?

2. Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

3. Як стати експертом зі здорового харчування?

4. Яким має бути режим дня учня,щоб стати успішним?

Змістові питання

1. Які основні моделі харчування ви знаєте?

2. Які продукти багаті на вітаміни і мінерали?

3. Що, де і коли потрібно їсти?

4. Що таке здорова їжа?

4. Як бути здоровим?

5. Яке меню у нашій їдальні?

6. Який раціон харчування у нашіх школярів?

План вивчення теми (вставити файл)

План вичення теми

План впровадження теми

Навчальні цілі

  • сформувати більш повні знання про здорове харчування;
  • формувати в учнів уміння з’ясовувати ознаки, за якими можна знайти відмінності та схожість

їхнього життя та життя людей, про яких вони прочитали;

  • навчити визначати та складати стислий опис подій, основних ідей та допоміжних деталей;
  • вдосконалювати навички збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування,

осмислення та опрацювання відомостей;

  • формувати навички створення презентацій;
  • навчити переконливо демонструвати відомості про якість продуктів харчування за допомогою

графіків чи діаграм або інших засобів візуалізації даних;

  • розвивати комунікативні навички за темою
  • розвивати уміння працювати в групах;
  • стимулювати в учнів інтерес до оволодіння німецької мовою;
  • виховувати культуру харчування.

Діяльність вчителя

  • Підготовка до проведення проекту: створення основних документів до проекту, дидактичних матеріалів.
  • Відстеження просування проекту учнями, надання консультацій групових та індивідуальних з метою допомогти лідерам груп,створення ситуації успіху для учнів, у яких є проблеми.

Діяльність учнів

  • Знайомство з метою та завданнями проекту. Об’єднання у групи, розподіл завдань.
  • Пошук джерел інформації. Проведення соцопитування. Створення учнівських робіт у вигляді публікацій, презентацій, блогів, вікі-статей.
  • Самооцінювання робіт, взаємооцінювання. Корекція власних робіт та робіт однокласників. Презентація перед однокласниками, підготовка до презентації продукту проекту перед гостями.
  • Презентація перед гостями
  • Рефлексія роботи над проектом.

Оцінювання

Оцінювання відбувається у 3 етапи: 1) перед проектом та на початку проекту

2) впродовж роботи над проектом (бланк плану роботи над проектом, анкетування щодо просування по проекту; бланки само- та взаємооцінювання учнівського буклету, презентації, вікі-статті, блогу та спільної роботи в групі; дидактичні матеріали: смарт-схеми, кросворди, порівняльні таблиці );

3) наприкінці проекту (таблиця «ЗХД», оцінювання учнівського буклету, презентації, вікі-статті, блогу та спільної роботи в групі; рефлексія; електронний журнал).

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014