Портфоліо навчального проекту ABC of Wonders"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Гутарук Наталія Володимирівна

Назва проекту

ABC of Wonders

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основні та дотичні предмети.JPG

Вік учнів, клас

7-8 клас (13-14 років)

Цели2.JPG

Стислий опис проекту

Проект з англійської мови для учнів 7-8 класу.

Проект спрямований на:

  • вдосконалення в учнів мовленнєвих умінь, * розвиток відповідального ставлення до природних об'єктів,
  • лексичних і граматичних навичок говоріння,
  • виховання дбайливого ставлення до природи, * знання туристичних пам'яток, що не завжди є захищені державою.
В ході проекту учні повинні:

- визначити природні об'єкти в різних областях України, що є привабливими для туристів; - представити свої наробки за допомогою різних сервісів;

- дізнатися про їхнє походження; - запропонувати способи популяризації зеленого туризму у певних регіонах;

- скласти т.з."абетку" туристичних природних об'єктів.

В процесі роботи учні повинні аргументовано представити свою точку зору, запропонувати власні шляхи вирішення проблеми,  розвинути здібності до узагальнення, аналізу та самостійного мислення

Питання проекту

Ukraясяымine.jpg

Ключове питання

Яким чином саме ми можемо сприяти популяризації зеленого туризму в Україні

Тематичні питання

Які туристичні пам'ятки існують в різних регіонах України? (What touristic objects can you find on the territory of Ukraine?)

Що таке зелнеий туризм? ( What is green tourism?)

Як про них стає відомо широкому загалу? (How do many people know about them?)

Яка діяльнісь може вплинути на поширення інформації про них? (Which activities can influence their popularisation?)

Як можна сприяти рівень підвищення туризму на ступінь захищенності об'єктів? (How will the number of tourists increase the level of protection of these objects?)

Змістові питання

Які ми знаємо про туристичні об'єкти, зокрема природного походження в кожній із областей України ? (What touristic natural sights do we know in each region of Ukraine?)

Яке їх походження? (What are their origins?)

В чому різниця між природними пам'ятками та пам'ятками історія, архітектури, тощо? (What is the difference betweem the natural sights and historical, architectural objects?)

Чи потрібно їх захищати? (Should they be protected?)

Які з цих об'єктів захищені законом? (Which of these objects are protected by law?)

Яким чином потрібно їх популяризувати? (How they should they be popularised?)

Як люди дізнаються про них? (How do many people know about them?)

Що ми можемо зробити, щоб сприяти розвитку "зеленого" туризму в Україні? (What can we do to popularize "green tourism" in Ukraine?)

Які рекомендації ви могли б дати тим, хто збирається здійснити мандрівку саме природними пам'ятками України? (What recommendations can you suggest those people who are going to see Ukrainian natural sights?)

План вивчення теми

План

План впровадження

Навчальні цілі

0099.jpg

- розвивати дослідницьку діяльність учнів;

- розвивати відповідальне ставлення до туристичних об'єктів на території України, зокрема об'єктів природного походженя

- розвивати уміння самостійно продуктивно вирішувати навчальні та соціальні проблеми;

- сприяти якості співпрацювання в групі;

- поглибити знання учнів з англійської мови під час вивчення тематичного матеріалу;

- вміти граматично та лексично правильно будувати речення, чітко висловлювати думку;

- сформувати стійку мотивацію до вивчення англійської мови,

- вдосконалити мовленнєви уміння, лексичні і граматичні навички говоріння;

- вміти аргументовано презентувати та захистити власну точку зору в процесі дискусії;

- сприяти формуванню потреби учнів навчатися упродовж життя.

Діяльність вчителя

00-11.gif

Для якісної підготовки ефективного проекту, до початку необхідно ознайомитися із теоретичними засадами даного питання, зокрема:

Що таке метод проектів?

Які бувають проекти( класифікація)

Які фактори впливають на ефективність проекту?

На початку проекту

  1. 1.Вчитель ознайомлює учнів із особливостями методу проектів
  1. 2. Демонструє буклет та пропонує поставити запитання за змістом отриманої інформації

Буклет

  1. 3. Знайомить із метою, навчальними цілями та предметами, що допоможуть дати відповідь на ключове питання проекту

agenda

  1. 4.Допомогає учням об'єднатися у групи, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі
  1. 5.Знайомить із електронною платформою, на основі якої буде реалізовано проект

Платформа

  1. 6.Знайомить із блогом, як одним із основних засобів інформування та здійснення зворотнього зв'язку

Блог

  1. 7.Проводить анкетування щодо очікувань учнів

Анкета 1

В ході проекту

2 Допомагає учням налагодити спвпрацю в групах

2.1 Знайомить учнів із прикладом презентації здобутих результатів

Padlet about zaporizhzhia

Кросворд для редагування

Наприкінці проекту
Буклет

Блог

Cайт

Діяльність учнів

Dfgdfb.jpg

На початку проекту
Know-Want-Do

В ході проекту
Let's-Play-Kahoot

Ребус

Пазл

Кросворд для розгадування

Інтерактивна вправа

Спільний список пам'яток

Інтерактивний холст Lino it

Інтерактивний холст Padlet

PowToon

Emaze

Prezi

Kizoa


Наприкінці проекту

Створення електронної книги

Заповнення анкети

Створення інтерактивної карти та короткого довідника (TimeLine)

Оцінювання

Самооцінювання

Форма оцінювання спільної діяльності

Календар

Корисні ресурси

Для пошуку інформації

Imanges.jpg

Ukrainian natural reserves

Attractions of Ukraine

6-unique-nature-places-to-see-in-ukraine

Топ природних місць України

Маловідомі місця Західної України

Місця, які варто відвідати влітку

Цікаві місця України

Для оформлення результатів пошуку та представлення результатів

Nb.jpg

Padlet

Lino it

Emaze

Prezi

Voki

Kizoa

Photopeach

Vimeo

AdobeSpark

Google Maps

Інші документи