Портфоліо проекту "Світлові явища"
Содержание
|
= Автор проекту
Трошко Тамара Іванівна
Назва проекту
Світлови явища
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Основний - фізика
Додатковий - математика
Вік учнів, клас
14 - 15 років
Стислий опис проекту
Даний проект дозволяє розвивати у студентів творче мислення, здобувати знання з різних джерел, проводити самостійно експеримент, висловлювати власну думку, замислюватися над загадками природи і намагатися в пошуку знаходити потрібне рішення. Ця тема актуальна тому, що вона пов'язує теорію з практикою, дозволяє проводити досліди в домашніх умовах і розвиває пізнавальний інтерес до фізики.
Питання проекту
Дослідження світлових хвильових явищ
Ключове питання
Можна побачити невидиме?
Тематичні питання
Яка природа світлових явищ?
Як пояснити очевидне?
Чому ми бачимо світ в кольорі?
Змістові питання
Світло - хвиля або частинка?
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Систематизувати знання учнів про природу світлових явищ
Ознайомити учнів з історією розвитку поглядів на природу світла
Показати зв'язок між ліричною природою і науковим поясненням фізичних природних явищ
Формувати навички і вміння при роботі з лабораторними приладами і матеріалами, а також здатність висловлювати свою думку і правильно робити висновки.
Виховувати уважність посидючість, терпіння й культуру спілкування.
Діяльність вчителя
Розробити план проведення проекту, сформувати питання, цілі і завдання.
Підготувати презентацію проекту.
Ознайомити учнів з ключовими та тематичними питаннями, підготувати завдання для команд.
Знайомить з особливостями і перевагами методу проекту, використовуючи інформаційний буклет
Розробляє критерії оцінювання учнівської роботи
Готує підбірку тематичних інтернет-ресурсів
Діяльність учнів
Знайомляться із змістом буклету, в якому відображено метод проекту.
Вивчають правила безпечної поведінки в інтернеті і рекомендації для роботи за комп'ютером
Об'єднуються в групи, знайомляться з інформаційними джерелами, пам'ятками, рекомендацій, підготовлених вчителем.
Визначають цілі ,завдання та форму подання проекту.
Знайомляться з та відповідне відео "Як створити презентацію, а також з критеріями оцінювання презентації
Підводять підсумки результатів дослідження
Здійснюють оцінку власної діяльності
Рефлексія.
Оцінювання
Завдання для обдарованих дітей
Завдання для учнів з особливими потребами
Корисні ресурси
Інші документи
Лист з проханням про дозвіл на використання
[http://becti.net/world/15923-svetovye-javlenija-v-prirode.html Вікіпедія. Світлови явища.
Лист про дозвіл на відкриття електронної поштової скриньки учня