Портфоліо проекту Що дорожче за перли?

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Зінов'єва Ніна Василівна

Назва проекту

Що дорожче за перли?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний: основи здоров'я; другорядні: біологія, інформатика

Вік учнів, клас

11-12 років, 6 клас

Стислий опис проекту

Навчальний проект з основ здоров’я призначений для учнів 6 класу, які будуть вивчати тему «Особливості догляду за зубами і порожниною рота у підлітків». Отримані знання допоможуть учням запобігти проблемам по догляду за зубами і порожниною рота та знизять ризик розвитку карієсу, захворювань ясен та інших стоматологічних проблем. Учні об’єднуються у групи і представляють свою роботу у вигляді презентації.

Питання проекту

Ключове питання

Що дорожче за перли?

Тематичні питання

Чи є панацея від карієсу?

Як зберегти зуби здоровими до старості?

Змістові питання

  • Навіщо доглядати за зубами і ротовою порожниною?
  • Як щодня слід доглядати за зубами, язиком та яснами?
  • Коли і навіщо слід відвідувати лікаря-стоматолога?
  • Які звички можуть зашкодити здоров’ю зубів? - Зверніть увагу, що це тематичне питання. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 20:23, 5 декабря 2013 (EET)
  • Які корисні для здоров’я зубів звички слід виховувати в себе?- Зверніть увагу, що це тематичне питання. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 20:23, 5 декабря 2013 (EET)

План вивчення теми (вставити файл)

План впровадження

План вивчення теми

Навчальні цілі

Навчальні цілі проекту:

розширити й поглибити знання учнів про: шляхи збереження здоров’я зубів і ротової порожнини;

основні чинники розвитку карієсу та запалення ясен у підлітків;

навчити учнів: представляти результати своїх досліджень у вигляді комп’ютерної презентації,

оцінювати ідеї однолітків;

аналізувати знайдену інформацію в Інтернеті та раціонально використовувати ресурси всесвітньої мережі;

давати характеристику основним засобам гігієни по догляду за зубами та ротовою порожниною.

Діяльність вчителя

Перед початком проекту: Розробляє план вивчення теми: вибирає тему проекту, формулює питання, навчальні цілі. Складає план реалізації проекту. Готує стартову презентацію, за допомогою якої знайомить учнів з ключовим та тематичними питаннями, завданнями для груп. Проводить опитування батьків за допомогою онлайн-опитувальника. Знайомить учнів та батьків з методом проектів, використовуючи матеріали інформаційного буклету "Метод проектів на уроках основ здоров'я". Розробляє критерії оцінювання учнівської роботи, матеріали для диференціації (завдання слабким та сильним учням). Готує джерела інтернет-ресурсів, які можуть бути використані учнями в ході реалізації проекту та рекомендації, які допоможуть їм успішно працювати над проектом. З'ясовує навчальні потреби учнів, використовуючи З-Х-Д таблицю.

Протягом проекту: Організовує об'єднання учнів у групи. Проводить вступне заняття, на якому знайомить учасників проекту з інформаційними ресурсами, видами роботи і критеріями їх оцінювання.

По завершенні проекту: Перевіряє роботи учнів. Організовує обговорення результатів та захист проекту. Вручає нагороди та відзнаки учням.

Публікація для батьків

Організаційна діаграма

Опитувальник учнів

Презентація

Рекомендації по створенню презентації

Опитувальник для батьків

Правила роботи з комп'ютером

Діяльність учнів

Перед початком проекту: Учні знайомляться з вчительською презентацією, в якій він вказує тему проекту, ключове та тематичні питання. Для перевірки своїх попередніх знань з теми, учні приймають участь в опитуванні «Особливості догляду за зубами та ротовою порожниною». Для визначення своїх навчальних потреб вони заповнюють таблицю «З-Х-Д».

Протягом проекту: Учні об'єднуються у групи, знайомляться із завданнями. Здійснюють пошук необхідної інформації, використовуючи Інтернет-ресурси,ЗМІ, довідкову літературу. При використанні матеріалів в проектній діяльності, учні вказують посилання на джерело інформації. Працюючи в групах, створюють презентацію.

По завершенні проекту: Учні презентують свою роботу. Заповнюють форму оцінювання презентації. Отримують від керівника проекту нагороди та відзнаки.

Презентація

Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться упродовж всієї навчальної теми.

Перед початком проекту: Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань по догляду за зубами та ротовою порожниною, застосовується опитувальник з теми «Особливості догляду за зубами та ротовою порожниною». Окрім цього, учні заповнюють таблицю «З-Х-Д».

Протягом проекту: Для самооцінювання учні заповнюють форму оцінювання групової роботи.

По завершенні проекту: Учні заповнюють форму оцінювання презентації.

З-Х-Д таблиця

Завдання для сильних учнів

Завдання для слабких учнів

Що я знаю?

Критерії оцінювання презентації

Корисні ресурси

Посилання на використанні джерела

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів біології, грудень 2013