Порфоліо Сердюк Ніни з теми " Сонячний світ дитинства"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Сердюк Ніна Василівна Урожайнівська загальноосвітня школа 1-3 ст.

Назва проекту

« Марк Твен. « Пригоди Тома Сойєра». Сонячний, радісно-бешкетливиі світ дитинства в повісті»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Повязано з ОБМ, англійською мовою.

Вік учнів, клас

5 клас, 11 років


Навчальний проект для учнів 5 класу.Тема в програмі «Марк Твен. « Пригоди Тома Сойєра». Сонячний, радісно-й дитинства в повісті». Учні аналізують текст твору та досліджують, як сприймають світ герої М. Твена. Проект передбачає індивідуальну та групову форми роботи учнів( дослідники, соціологи))

Питання проекту

Ключове питання

Чи можна вірити, що Том Сойєр виросте доброю людиною і порядним громадянином , незважаючи ні на що?

Тематичні питання

Як сприймають світ герої Марка Твена Том Сойєр і Г.Фінн? Чи впливає статус дитини на середовище, в яклиу вона живе, на сприйняття світу взагалі? За які риси характеру діти полюбили Тома?

Змістові питання

На яку хворубу хворів Том на канікулах? Де ночував Гек, коли втік від вдови Дуглас? Скільки потрібно було вивчити віршів, щоб отри¬ мати Біблію? Ким вирішили стати Том і Гек, обстежуючи кори¬ дори печери?

План вивчення теми

План вивчення теми

Навчальні цілі

Поглибити і узагальнити знання учнів з теми, удосконалити уміння давати характеристику героям, аналізувати їх вчинки, робити висновки з прочитаного, сприяти розвитку навичок роботи з інтернетом.

Діяльність вчителя

1. Перед началом работы над проектом, учитель готовит все необходимое для внедрения проекта план внедрения. 2. Для знакомства учеников и их родителей используется публикация -памятка буклет презентацію-інструкцію. 3. Проводит мотивацию учеников на участие в проекте, представляя вступительную презентацию. 4. Выясняет учебные потребности с помощью анкетирования таблица ЗХУ 5. Разъясняет родителям цель проекта и получает их разрешение на публикацию ученических работ в сети Интернета -бланк-разрешение 6. Консультирует учеников во время работы над проектом, проводит промежуточный опрос по теме и составляет диаграмму. Оценивает деятельность учеников.

Діяльність учнів

Перед початком роботи учні ознайомлюються з методм проектів. Учні створюють групи за інтересами. Кожна група ознайомлюється з вчительскою презентацією, отримує набір завдань (збирають матеріал в Інтернеті, проводять дослідження),які учні розподіляють між собою самостійно, ознайомлюються з видами творчих робіт та нормами оцінювання.Здійснюють на учнівському блозі чіткий послідовний опис діяльності в ході вивчення теми та реалізації проектів. Результатом кожного учня є реферат. Після написання останнього група обговорює результати і створює спільний продукт( презентацію, вікі-статтю або блог).Кожен з членів групи отримує оцінку від інших.За результатом захисту презентацій кожен учень класу пише есе, в якому відповідає на запитання проекту, створює блог

Оцінювання

Оцінювання проводиться в три етапи:на початку проекту проводиться роз’яснювання методу проекту, усне опитування та вступне тестування з проекту. Для цього діти та батьки ознайомлюються з методом проектування. Діти заповнюють таблицю « Знаю-Хочу дізнатися-Дізнаюсь» та ознайомлюються з запропонованими вчителем інтернет-ресурсами. Упродовж роботи діти проходять проміжне опитування. Інструментарій оцінювання включає: самооцінювання, взаємооцінювання, оцінювання вчителем. На початку роботи над проектом учні заповнюють ЗХД-таблицю, в якій наводять відомості про те, що вони розуміють, а також показують свої попередні знання щодо того. Учитель проводить декілька разів оцінювання навчальних потреб учнів для того, щоб з’ясувати попередні знання учнів з цієї теми за презентацією для проведення мозкової атаки. Учні ведуть щоденник спостережень впродовж всього виконання проекту та постійно працюють над таблицею З-Х-Д поступово заповнюють її. Цей документ допомагає вчителю відслідковувати, як саме іде процес навчання учнів. Учні також використовують форми (оцінювання аналізу завдання, оцінювання вміння аргументувати), які допомагають їм добре виконати завдання та спрямовує їх у виконанні завдань проектів. Коли учні працюватимуть у малих групах над створенням блогів для того, щоб поділитися з іншими своїми здобутками та знаннями, вони використовують Контрольний список та Форму оцінювання для блогу, веб-сайту які допомагає їм створювати блоги. Оскільки це груповий проект, учні використовуватимуть форми взаємооцінювання (опитувальник) та само оцінювання.

Оцінювання здійснюється за графіком, що передбачає три етапи: 

а) оцінювання на початку проекту б) поточне оцінювання в) наприкінці роботи над проектом Інструментарій оцінювання включає: 1. Самооцінювання: а) вчителя перед початком проекту, б) учнів за допомогою списків запитань для самоконтролю 2. Взаємооцінювання: усне, за допомогою анкет із заданими критеріями 3. Оцінювання учителем: письмових бюлетенів, презентацій, виступів учнів

Корисні ресурси

Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0$; ttps://www.google.ru/#newwindow=1& http://www.labirint.ru/series/26009 http://ru.wikipedia.or http://www.google.ru/url? http://www.google.ru/url? http://trikky.ru/kak-xorosho-ty-znaesh-knigu-priklyucheniya-toma-sojera.html

Інші документи