Правила віртуального спілкування

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Правила віртуального спілкування (електронна пошта)

  • Завжди вказуйте тему листа
  • Починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом
  • Якщо звертаєтесь до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе
  • Не забудьте вжити слова "будь ласка", якщо звертаєтеся до когось з проханням
  • Подякуйте, якщо хтось допомагає вам
  • Слідкуйте за тоном вашого листа, намагайтесь уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі
  • Не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело
  • Намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою
  • Не пишіть увесь текст листа великими літерами
  • Не зловживайте позначкою високої важливості листа
  • У фінальній частині листа корисно залишати контактну інформацію на той випадок, якщо люди захочуть з вами зв'язатися альтернативним способом. Для цього бажано передбачити автоматичне додавання підпису до листа.
  • Постарайтеся реагувати на всі повідомлення протягом 24 годин. Якщо не вдається цього зробити, напишіть, що ви зможете відповісти більш докладно пізніше і обов'язково позначте хоча б приблизні терміни.

Приклади порушення правил віртуального спілкування

Відеоролик

Джерело інформації

  • Етикет електронного спілкування / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І. та ін. // Інформатика : 10 кл. : підруч.для загальноосвіт.навч.закл.- К.: Генеза, 2010. - С.215-217
  • Этикет