Правила віртуального спілкування
Материал из ЗапоВики
Содержание |
Правила віртуального спілкування (електронна пошта)
- Завжди вказуйте тему листа
- Починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом
- Якщо звертаєтесь до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе
- Не забудьте вжити слова "будь ласка", якщо звертаєтеся до когось з проханням
- Подякуйте, якщо хтось допомагає вам
- Слідкуйте за тоном вашого листа, намагайтесь уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі
- Не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело
- Намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою
- Не пишіть увесь текст листа великими літерами
- Не зловживайте позначкою високої важливості листа
- У фінальній частині листа корисно залишати контактну інформацію на той випадок, якщо люди захочуть з вами зв'язатися альтернативним способом. Для цього бажано передбачити автоматичне додавання підпису до листа.
- Постарайтеся реагувати на всі повідомлення протягом 24 годин. Якщо не вдається цього зробити, напишіть, що ви зможете відповісти більш докладно пізніше і обов'язково позначте хоча б приблизні терміни.
Приклади порушення правил віртуального спілкування
Відеоролик
Джерело інформації
- Етикет електронного спілкування / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І. та ін. // Інформатика : 10 кл. : підруч.для загальноосвіт.навч.закл.- К.: Генеза, 2010. - С.215-217
- Этикет