Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Михайлівського району

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Вступ

  1. Презентація "Технологія Веб 2.0"
  2. Презентація "Технологія ВікіВікі"

Знайомство з порталом ЗапоВікі, огляд основних розділів.

Завдання 1. Реєстрація на сайті ЗапоВікі

Приклади:

  1. Сопина И.
  2. Телятник К
  3. Бєляєва В.В.

Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 2.Створення візитки учасника

Практична робота "Створення візитки учасника"

  • Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити

Обов'язкова інформація на візитці

Участник:

  • Регіон:
  • Місце роботи:
  • Посада:
  • Категорія:
  • Освіта:
  • Спеціальність:
  • Стаж педагогічної роботи:
  • Контакти:
  • Адреса закладу:

Створення розділів різного рівня:

Завдання. Створити на візитці розділ Участь у тренингу

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 3. Створення категорій

Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Завдання 4. Створення посилань

Створення посилання на:


Завдання 5. Створення посилання на візитку учасника

  • Зайдіть на сторінку тренінгу
  • в розділі Учасники натиснути навпроти неї кнопку "Правити"
  • Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]

Завдання 6. Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

Практична робота "Завантаження фотографії"

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
  • Перейдіть в розділ Загрузить файл, головної сторінки ЗапоВікі (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики)
  • Натисніть кнопку Обзор та знайдіть фотографію на своєму комп'ютері
  • Після завантаження фотографії напишіть короткий опис та категорію зображення - [[Категория:Участник]] та [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]],
  • Перейдіть до своєї візитки
  • Вставьте посилання на зображення - [[файл:імя.jpg]], де ім'я - це назва вашої фотографії

Завдання 7.Використання можливості обговорення

Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:

  • перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
  • відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
  • перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
  • підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки.

Завдання 8. Створення поштової скриньки на Google.com

Зайти на сайт Google.com. Вибрати із служб Gmail- Створити акаунт та заповнити даними:

  • Имя
  • Фамилия:
  • Имя для входа (логин):
  • Укажите пароль:
  • Введите пароль еще раз:
  • Дата рождения:
  • Секретный вопрос:
  • Ответ:
  • Введите символы, представленные на картинке ниже
  • Я принимаю условия….

Завдання 9. Створення календарю участі у тренінгу

  • Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі - Онлайн-календари
  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Зареєструйтеся в календарі Гугл
  • Зайдіть в свій аккаунт та створить календар – Календар _ Прізвище _ ім'я
  • В календарі виберіть потрібний місяць
  • Напишіть: в який день яка частина завдання тренінгу повинна бути виконана та що потрібно для цього зробити
  • Розмістіть у своєї візитці посилання на календар. Для цього:
    • В "Настройках календаря" перейдіть в розділ "Календари"
    • Перейдіть далі в "Изменить настройки", потім во вкладинку "Данные календаря"
    • В розділі "Адрес календаря" натисніть значок "HTML"
    • У вікні, яке з’явилося, скопіюйте відповідний адрес .
  • Відкрити доступ для всіх учасників тренінгу. Для цього:
    • В налаштунках Календаря перейдіть до розділу «Открыть доступ к календарю»
    • Поставте відмітку в рядку «Открыть общий доступ к этому календарю»
    • Натисніть кнопку «Сохранить»
  • Перевірте коректність роботи посилання.

Завдання 10. Робота з Google-документами

Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервіс Google для роботи с документами.

Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:

  1. Завантаження вже існуючого документа
  2. Створення документа в самому сервисі Гугл

Розглянемо створення документа:

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Создать далі Документ
  • Вводимо текст, використовуючи інструменти вбудованого редактора
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Мої документи

Розглянемо завантаження документа:

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Завантажити далі Файли. Обираємо потрібний файл.
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Мої документи

Самостійна робота.

  • Створити Журнал успішності учнів за 1 тему.
  • Використовуючи Гугл-форми, створити тест.
  • Завантажити конспект урока з фахового предмету.
  • Завантажити презентацію з фахового предмету.

Завдання 11. Створення закладок

Знайомство з сервісами БобрДобр та Меморі.Ру

  • Зайти на сайт http://www.bobrdobr.ru та зарееструйтесь.
  • В мережі Інтернет знайдіть інформацію по проблемній темі і скопіюйте URL-адресу сторінки.
  • На сайті БобрДобр, справа, оберіть кнопку Добавить мою первую закладку.
  • Вставте скопійовану адресу сторінки, введіть назву закладки і натисніть Сохранить.
  • Знайдіть 3-4 цікаві статті по вашій методичній темі и помістить на них посилання у розділі Мої закладки своєї візитки.

Завдання 12. Робота з мультимедійними сервісами

Фотосервіси

Створення фотоальбому.

  • Ознайомтесь із мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов
  • В службах Google оберіть Фотознімки. (Введіть логін і пароль).
  • Натисніть кнопку Додати фотографії, завантажити 5-6 фотографій до альбому. Натисніть кнопку Готово.
  • У полі Коментарі додати назву фотоальбому, у полі Кому - обрати Для всіх.
  • вставити до візитки у розділ Фотоальбом посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Відеосервіси Мережі.

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

  • знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  • в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
    <mediaplayer width='640' height='390'>URLроліку</mediaplayer> або <youtube>код ролику</youtube>;
  • вставити до візитки у розділ Відеороліки

Завдання 13. Створення карти знань

Ознайомтесь з поняттям, можливостями та призначенням Карт знань Презентація "Карти знань"

Створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us (згідно Вашего фахового предмету.

  • Зайдіть на сайт http://bubbl.us/
  • натиснути кнопку StartBrainstorming;
  • використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
  • зберегти схему у вигляді файлу малюнку c розширенням JPEG, натиснувши на кнопку Export;
  • завантажити файл-схему до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория: Изображения:Карты знаний]]
  • Вставьте карту в свою візитку, у розділ Карта знань.

Завдання 14.Робота з геосервісами

Презентація "Геосервіси"

  • Зайдіть на сайт Панораміо та знайдіть фотографію
  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Посилання на фото:
  • Зайдіть на сайт ВікіМапія

приклад пошуку

  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Посилання на координати:
Питання: Відповідь: Посилання на фото: Посилання на координати:
Де в нашій місцевості знаходиться Камяна могила? ... ... ...

Завдання 15. Створення блогу

Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com

Завдання: перегляньте прикладі блогів:

Завдання 15

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Послідовність дій:

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  • зареєструвати блог
  • увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог

Завдання 16

Налаштування блогу. Створення статичних сторінок

Завдання:

  1. змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  2. змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.

Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету

Завдання 17

Вставка відеороліку до блогу

Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.

Послідовність дій:

  1. знайти потрібний відеоролік в Мережі;
  2. отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
  3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
  6. повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.

Вставка презентації до блогу

  1. завантажити презентацію в Google-документи, надати доступ.
  2. скопіювати посилання на презентацію
  3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати презентцію, вставити код <iframe scr="посилання на презентцію" width="400" heigth="300"> </iframe>;
  5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;

Завдання 18

Зміна дизайну та структури блогу

Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  3. обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  4. обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  5. обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  6. задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  7. задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  8. застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  9. перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Завдання 19

Використання гаджетів у блозі

Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  6. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.

Завдання 20

Коментування блогів колег

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Завдання 21.Робота з сучасними сервісами Веб 2.0.

1. Робота з сучасними сервісами Веб 2.0. Створення хмарки тегів у сервісі Tagxedo - Creator

2.Робота з сервісом http://learningapps.org. Створення пазлу, кроссворд. Инструкция по работе с сервисом learningapps.org

Завдання 22 Створення мережевого проекту

1. Создание Вики-статьи вікі-стаття(за темою предмету): створення вікі-статті з залученням малюнків, наявність посилання з візитки на статтю та із статті до візитки (підпис автора),до статті додати категорию: [[Категория:Статья]] та [[Категория:Тренинги Веб 2.0 для педагогов, Мелитопольский район]] або робота з проектами на Заповікі Проекты.

Рефлексія