Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянського району, квітень 2018

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Результати роботи учасників тренінгу: ТРАЄКТОРІЯ НАВЧАННЯ

Содержание

ДЕНЬ 1

Приклади портфоліо

Завдання 1. Реєстрація учасників тренінгу

Завдання 2. Реєстрація електронної адреси (акаунту) на сервері Гугл

  • Зареєструвати свою електронну адресу на сервері Google.com.ua (Пошта Gmail)
  1. Завантажити головну сторінку серверу Гугл. Ввести в поле адресу - 'google.com.ua'
  2. В верхньому правому кутку головної сторінки серверу Google оберіть кнопку-текст ПОЧТА (блідо сірого кольору)
  3. Оберіть кнопку Створити акаунт АБО Змінити акаунт - Другі варианти - Створити акаунт
  4. Заповнити Анкету з даними. Поля Мобільний телефон, Запасний адрес електронної почти залишіть пустими
  5. Натиснути кнопку Далее

АБО

  1. Ввести в поле адреси Почта Гугл (для пошуку відповідного посилання)
  2. Заповнити Анкету з даними. Поля Мобільний телефон, Запасний адрес електронної почти залишіть пустими
  3. Натиснути кнопку Далее

Завдання 3. Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації. Від адміністратора ЗапоВікі отримаєте електронного листа. Підтвердити адресу електронної скриньки (перейти по посиланню)
  • Знову зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору у верхньому правому кутку)
  • Ознайомитися з вкладками "Викитекст", "Предпросмотр", "Изменения"
  • Створити візитку учасника. Вводим інформацію про себе за зразком:
ЗРАЗОК. Персональні дані
Прізвище, ім'я, по-батькові (повністю):

Район:

Місце роботи (повністю):

Посада (повністю):

Кваліфікаційна категорія:

Педагогічне звання:

Освіта:

Спеціальність:

Стаж педагогічної роботи (на 2018 р.):

Навчальні предмети:

Контакти:

  • Після створення вікі-візитки натиснути кнопку "Записать страницу"
  • Для редагування візитки натиснути кнопку Правка

Кнопка ПРАВКА для редагування візитки учасника.png

  • Для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
  • За необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, ввести текст CAPTCHA (який можливо оновлювати)
ПРИКЛАДИ: Візитка Улинець Л.М.

ЗВЕРНИ УВАГУ! Правила роботи на порталі ЗапоВікі

Завдання 4. Створення розділів

  • Додати до візитки на початку розділ Персональні дані (Особисті дані, Про мене, Відомості про мене ...)

==Персональні дані==

  • Додати до візитки після інформації про себе розділ "Участь у тренінгу Веб 2.0. (квітень, 2018 р.)"

==Участь у тренінгу Веб 2.0.==

Завдання 5. Створення категорії

Створити в кінці власної візитки категорії:

[[Категория:Участник]]

[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎

Завдання 6. Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

  • Додайте розділ "Моя діяльність:" (==Моя діяльність==)

6.1.Зовнішні посилання на веб-сайти:

  • Створіть посилання на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]

Зверни увагу! [....] - зовнішнє посилання

6.2.Внутрішіні посилання на сторінки ЗапоВікі: Створіть посилання:

  • в розділі "Моя діяльність:" на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3, квітень 2018]]
  • в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"на сторінку практичної роботи тренінгу [[Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянського району, квітень 2018]]

Зверни увагу! [[....]] - внутрішнє посилання

6.3. Посилання на власну візитку на сторінці тренінгу

ПРИКЛАД: [[Участник:Ljudmila|Улинець Людмила Миколаївна]]

Посилання на власну візитку-зразок!.png

Завдання 7. Працюємо з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • Знайдіть розділ про склад МО вашого району. Натисніть кнопку Править
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника у форматі [[Участник:логін|Прізвище Ім'я по Батькові]]. Збережіть зміни
  • Перейдіть до власної сторінки учасника до розділу "Моя діяльність:"
  • Зробіть внутрішнє посилання на своє віртуальне МО
ПРИКЛАД: [[Методичне об'єднання вчителів інформатики Вільнянського району]]

Внутрішнє посилання на сторінку на ЗапоВікі.png

Завдання 8. Завантаження фотографії на ЗапоВікі

Зверни увагу! Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі

  • Підготувати фотографію
  • Задайте унікальне ім'я для фотографії:Portret_Ivanov_Ivan_07.06.2017
  • Перейдіть в розділ "Завантажити файл" на бічній панелі в лівій частині екрану
  • Натисніть кнопку "Выберите файл" для пошуку фотографії на комп'ютері
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис):
    • після завантаження зображення на ЗапоВікі, скопіюйте верхній рядок сторінки, в якій відобразитися назва фотографії та його розширення (Наприклад: Файл: Portret_Ivanov_Ivan_25october2010.jpeg)
    • відкрийте сторінку учасника і перейдіть на вкладку "Правити"
    • вставте скопійований рядок. Виділіть його та натисніть на панелі інструментів кнопку "Внутрішнє посилання" (Наприклад: [[Файл: Portret_Ivanov_Ivan_26.03.2018.jpeg]]

Зверни Увагу!

[[Файл:File.jpg]] для вставлення повної версії файлу;

[[Файл:File.png|200px|thumb|left]] для вставлення зліва від тексту зменшеного до 200 пікселів;

Домашнє завдання на 2-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • Фотопортрет для візитки;
  • Схема з фахового предмета;
  • Набір слів з фахового предмету для хмари;
  • 5-10 фотографій професійної діяльності (або власної мандрівки);

ДЕНЬ 2

Завдання 1. Відеосервіси. Відеосервіс YouTube

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовінсть дій:

  • Зайдіть на сервіс YouTube (відеосховище)
  • Знайти в відеоролік, пов’язаний з фаховою темою
Адреса веб-сторінки
  • Виділіть та скопіюйте адресу веб-сторінки з роликом
  • В режимі редагування власної візитки на ЗапоВікі створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі [URLролику НазваРолику]
ПРИКЛАД: [https://www.youtube.com/watch?v=Bws9GzbZfgo Почемучка]
  • В режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис <mediaplayer> URLроліку </mediaplayer>
ПРИКЛАД: <mediaplayer width='540' height='290'>https://www.youtube.com/watch?v=Bws9GzbZfgo</mediaplayer>
  • Зберегти зміни на сторінці візитки

Додатково: розміщувати ролики на відео сервіс YouTube. Створення власного каналу.

Завдання 2. Створення карти знань

  • Ознайомитися з поняттям, можливостями та призначенням Карт знань
  • Створення карти за допомогою сервісу Bubbl.Us

Послідовність дій:

Збереження карти як Рисунка

1. перейти за посиланням Bubbl.Us;
2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету;
4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Save As - Save as JPG image (Save as PNG image);
5. вкажіть для карти унікальне ім'я: Kartaznaniu_Ivanov_Ivan_27.03.2018
6. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, в Описании додайте [[Категория: Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Вільнянський район]]
7. вставте карту до власної візитки

Завдання 3. Сервіси для створення закладок

Знайомство з сервісом Symbaloo

Переглянути інструкцію щодо роботи з сервісом Symbaloo ІНСТРУКЦІЯ!

Створюємо веб-мікс. Послідовність дій:

Створення закладок на Symbaloo, Улинець Л.М..png

1. Перейдіть до серверу Symbaloo за посиланням http://www.symbaloo.com
2. Оберіть мову інтерфейсу Русский
3. Оберіть кнопку Создать акаунт
4. Заповніть анкету: Ім'я, адресу електронної скриньки, пароль, повторити пароль, поставити прапорець "Я согласен с Symbaloo ....."
5. На електронну скриньку отримуєте листа для підтвердження реєстрації - "Добро пожаловать в Symbaloo". Відкрийте e-mail - відкрийте листа від Symbaloo - перейдіть по посиланню для підтвердження
6. Створіть новий веб-мікс обравши на панелі кнопку "+".
7. З'явиться віконце "Добавить веб-микс". Введіть назву веб-міксу "Сервіси Веб 2.0.". Натисніть кнопку "Добавить веб-микс"
8. Робоча ділянка складається з квадратиків - тайлів для створення закладок. Оберіть один з тайлів. Зявится панель "Редактировать тайл"
9. Оберіть з панелі "Редактировать тайл" кнопку-текст "Создать тайл"
10. Заповніть поля: Добавить адресс веб-сайта (н-р, http://zw.ciit.zp.ua), Имя на тайле,..... . Останні параметри на власний розсуд.
11. Натисніть кнопку СОХРАНИТЬ
12. Аналогічно створіть 4-10 посилань на сервіси Веб 2.0

Відкриваємо доступ до веб-міксу:

  1. Натисніть кнопку ДЕЛИТЬСЯ (зверху по центру сторінки)
  2. Заповніть бланк з полями: Как называется этот веб-микс, Описание веб-микса, Слова связанные с ...,
  3. Натисніть кнопку зеленого кольору Share My WebMix
  4. В ділянці Поделиться с этим веб-миксом с миром сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  5. Розмістити посилання на веб-мікс на власній візитці

Завдання 4. Сервіси для створення хмари слів

Знайомимося з сервером TAGUL: tagul.com або wordart.com - Створення хмари слів

Послідовність дій:

Хмара слів на сервері TAGUL. Улинець Л.М., вчитель інформатики.png

1. Перейти до головної сторінки серверу за посиланням TAGUL;

2. Натиснути кнопку GREATE NOW;

3. Створити хмарку слів з фахового предмету;

4. Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку;

5. Завантажити файл-хмарку до візитки на ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Вільнянський район]]

УВАГА! Не всі ШРИФТИ, які надаються сервером, підтримуються! Обирайте ШРИФТ, доки при ВІЗУАЛІЗАЦІЇ не відображуться слова.

Завдання 5. Фотосервіси. Створення фотоальбому

Послідовність дій:

Гугл - фото. Перші кроки
  • Перейдіть на головну сторінку серверу Google (google.com.ua)
  • В службах Google оберіть Фото
  • Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  • Оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  • Перейдыть до роздылу АЛЬБОМИ (зліва)
  • Оберіть кнопку СОЗДАТЬ - Альбом
  • Додайте фота до альбома - натиснувши на фото, зявиться блакитний кружечок з галочкою
  • Натисніть кнопку Готово
  • Введіть назву альбому. Натисніть на позначку галочки у верхньому правому кутку
  • В вікні що зявилося, натисніть кнопку Поделиться (у верхньому правому кутку)
  • В діалоговому вікні натисніть на кнопку Получить ссылку. Скопіювати посилання
  • Вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Завдання 6. Робота з геосервісами

Познайомтесь з документами:

Вікімапія-алгоритм роботи.jpg

Послідовність дій:

  • Зайдіть на сайт ВікіМапія
  • Знайдіть заповідник Запоріжжя - острів "Хортиця"
  • Розмістить зовнішне посилання на нього у візитці
  • Перегляньте координати розміщення, додайте під посиланням на візитці

Завдання 7. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт

Приклади віртуальних екскурсій:

Створення віртуальної екскурсії засобами Карт Гугл

Карти Гугл - алгоритм створення через диск.png

Послідовність дій:

  • перейти на головну сторінку серверу Гугл(google.com.ua)
  • перейти до ГуглДиску
  • обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
  • задайте назву та опис екскурсії (н-р, Навчальні заклади Вільнянського району)
  • знайти точку на карті Google, додати її до своєї карти, відредагувати відомості про точку (пояснення, декілька зображень чи відео)
  • аналогічно описати 4-5 пунктів на карті
  • відкрити доступ для перегляду карти: Всім в Інтернеті
  • розмістити посилання на карту на Вікі-сторінці учасника

Домашнє завдання на 3-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • 2 текстових документа (конспект уроку з фахового предмету, опорна схема тощо);
  • 2 презентації з фахового предмету;
  • анкету для учнів або батьків або тестові завдання з предмету;
  • кросворд з фахового предмету (лише запитання та відповіді, будувати не потрібно)

ДЕНЬ 3

Завдання 1. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Для розміщення матеріалів (документів, презентацій, зображень, ....) використовують соціальний сервіс Google(google.com.ua).

Варіанти роботи з документами Гугл:

  • Завантажити вже існуючий документ, створений локально на комп'ютері
  • Створити документ на самому сервері Гугл

Послідовність дій:

  1. Завантажити головну сторінку сервісу Google (google.com.ua)
  2. У верхньому правому куті відкрити список серверів Сервіси Гугл - картинка підказка.png
  3. Ознайомитися з сервісами Гугл

Завдання 2. Колективна робота з Google-документами

Послідовність дій:

Оформіть один слайд колективної презентації  "Мережеві технології Веб 2.0"

Завдання 3. Створення документу (презентації) на Диску Гугл

Послідовність дій:

Створення Гугл Документу. Почлідовність команд
  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Google.com.ua
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
  5. Обираємо папку. Вказуємо ім'я Тренінг Веб 2.0
  6. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0 (відкрити)
  7. Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
  8. Створити текстовий документ на тему "Моє портфоліо". Заголовок - "Портфоліо".
  9. Ввести короткий зміст портфоліо: ПІБ, місце роботи, захоплення, ...
  10. Виконати форматування змісту портфоліо (змінити колір, розмір символів, розміщення тексту на сторінці - по центру, за правим караєм, за лівим краєм, тощо)
  11. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  12. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  13. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  14. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  15. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  16. Натискаємо кнопку Готово
  17. Вставляємо посилання у власну візитку з текстом "Моє портфоліо" в розділі Тренінг Веб 2.0
ПРИКЛАД: Портфоліо - Караруш Н.В. - ЗРАЗОК

Завдання 4. Розміщення документів на Google-диску. Надання доступу

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  2. Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  3. Перейти до папки "Тренінг веб 2.0"
  4. Натискаємо кнопку Создать - Завантажити файли. Обираємо потрібний файл (конспект урока з фахового предмету).
  5. Після завантаження документу відкрийте уого на Диску для перегляду
  6. Натискаємо кнопку в верхньому правому кутку (три точки)
  7. Обираємо Открыть доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  8. Копіюємо посилання на даний документ
  9. Натискаємо кнопку Готово (Сохранить)
  10. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"
  11. Завантажити презентацію з фахового предмету. Надати доступ. Вставити посилання на візитці

Завдання 5. Створення онлайн анкети в Google-диску

А. Он-лайн-опитування. Виконати: Опитування. Знайомство з Гугл Формами

Б. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів або для перевірки знань учнів з предмету. Використовуємо Гугл Форми

Увага! Ознайомитися з загальним виглядом сторінки для конструювання форми

Гугл Форма. Інструменти та можливості

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0
  5. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать. Обираємо Еще - Google Форми
  6. Оформіть онлайн-анкету або завдання для перевірки знань учнів
  7. У вкладці Ответы створити Гугл-таблицю для отримання відповідів
  8. Натискаємо кнопку Додаткові налаштування, щоб відкрити доступ
  9. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  10. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  11. Натискаємо кнопку Готово
  12. Обираємо кнопку "Перегляд". Копіюємо посилання на форму в адресному ряку
  13. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 6. Створення інтерактивної вправи за допомогою сервісу Learningapps

Створюємо інтерактивні вправи засобами серверу http://learningapps.org

Послідовність дій:

  1. Ознайомитися з Інструкцією для роботи з сервісом
  2. Використовуючи сервіс http://learningapps.org створити інтерактивну вправу будь-якого типу з фахового предмету
  3. Ознайомитися з Інструкція. Надання вправі статусу - Публічна вправа
  4. Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі (як гіперпосилання).

Завдання 7. Створення онлайн кросвордів

Створюємо швидко, якісно та без особливих зусиль кросворд!
Знайомимося з сервером ФАБРИКА КРОСВОРДІВ

Фабрика кросвордів. Інструкція

Послідовність дій:

  1. Перейти до ресурсу Фабрика кросвордів (puzzlecup.com)
  2. Представтесь на даному ресурсі (створити акаунт): введіть Логін (на англійскій мові) та Пароль
  3. Створити онлайн-кросворд з фахового предмету: кнопка Сгенерировать - ввести відповіді кросворду, кожне з нового рядку в стовпчик- кнопка Готово, побудується кросворд - обираєте будь-яку відповідь (квадратики) - вводимо запитання для розгадування.
  4. Натисніть кнопку Сохранить кросворд (можливо імпортувати в документ Word)
  5. Автоматично ім'я кросворду вказано Без имени. Перейменуйте кросворд. Натисніть кнопку Переименовать.
  6. Нижче під іменем сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  7. Розмістіть посилання на кросворд у власну візитку на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)


Завдання 8. Створення Інфографіки

Приклади інфографіки

Умова завдання:
1. Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/
Інструкції:

2. Розмістити посилання на Інфографіку у візитці на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0).

Завдання 9. Використання можливості обговорення

  1. Перейти за посиланням з візитки на ЗапоВікі до сторінки тренінгу "Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3, квітень 2018"
  2. Відкрити в новій вкладці візитки колег, ппереглянути їх
  3. Перейти на візитці колеги до вкладки Обговорення(слово виділене оранжевого кольору). В режимі правки додати коментар щодо візитки
  4. Підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени" (олівець синього кольору). Зберегти сторінку

Домашнє завдання на 4-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • матеріал для газети (текст, фото, відео);
  • Працюємо з блогом:
    • Підготувати фотокартку
    • Продумати назву блогу. Наприклад, Професійна скарбниця вчителя інформатики Караруш Наталії Володимирівни
    • Продумати Назви всторінок. Одна з сторінок з відомостями про автора - Про мене (Автор, ..)
    • Підготувати 2 повідомлення для розміщення на головній сторінці (Новини, Результати, ...)

ДЕНЬ 4

Завдання 1. Створення віртуального плакату/газети

Сервери:

Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/ :

На допомогу вчителю:

Умова завдання:

  1. Завантажити сервер Wikiwall
  2. Обрати кнопку Создать стенгазету
  3. Розмістіть статті стінгазети на полотно використовуючи інструменти Текс, Картинка, Видео (верхній лівий кут). Змініть налаштування блоків: розміщення, колір
  4. Перегляньте газнте в режимі перегляду (Смотерь). Відкриється в новій вкладці. За не обхідності внесіть зміни до газети в режимі Редагування.
  5. Вставте посилання на газету у власну візитку на Заповікі (розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

Завдання 2. Блоги. Види блогів. Служба blogger

Приклади блогів:

Створення блогу за допомогою Google-сервісу https://www.blogger.com:

Умова завдання:

Акаунт на Гуглі (обов'язково)

1. Увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)

1.1. Завантажити головну сторынку серверу Google

1.2. Верхній правий кут кнопка Войти

Реєстрація блогу

2. Перейти до блогосфери: верхній правий кут Приложения Google - Ещё - Все продукты - Blogger

3. Кнопка Створити блог

4. Зареєструвати блог

Зверни увагу!

5. Увійти до блогу

Налаштування блогу. Тема

6. Оберіть в налаштуваннях блогу меню Тема. Задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины". Задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно" та додаткові параметри.Застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу". Перейти за посиланням "Назад к Blogger"

Зверни увагу!

Налаштування блогу. Дизайн

7. Змініть дизайну блогу через керування гаджетами блогу

8. Зміна структури блогу, додавання статичних сторінок

Зверни увагу! ДЕТАЛЬНА ІНСТРУКЦІЯ: Відеоурок

The media player is loading...

Робота з гаджетами:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
  6. "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
  7. "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
  8. "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  9. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його

Обов'язково на блозі:

  • кожному слухачу створити в блозі статичну сторінку про себе (н-р, Автор, Про мене,...) та заповнити її інформацією

Зробити у візитці учасника на ЗапоВікі зовнішнє посилання на власну сторінку блогу

Домашнє завдання на 5-й день

  • Заповнити частково сторінки блогу інформацією
  • Підготувати відеоролик (ваша діяльність, місце роботи)

ДЕНЬ 5

Завдання 1. Робота з блогом

Завдання 1.1. Розміщення відеоролика на сторінках блогу

  • Вбудований на сторінку!

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
  3. Відкрийте список серверів Гугл (верхній правий кут - плітка)
  4. Оберіть сервер Ютуб. Ви ввійдете до серверу під акаунтом від Гугл
  5. Перейдіть на сервері до Мій канал
  6. Оберіть інструмент "Завантажити відео" (верхній правий кут - стрілка)
  7. Завантажте відео. Після завантаження натисніть кнопку ОПУБЛИКОВАТЬ
  8. До вашого каналу завантажиться відеоролик з адресою. Скопіюйте адресу
  9. Перейдіть до сторінки блогу в режимі РЕДАГУВАННЯ
  10. Оберіть інструмент Вставити відео. Відкриється діалогове вікно Додати відео для завантаження відео
  • Як посилання!

Послідовність дій:

  1. Перейдіть до Ютуб
  2. Скопіюйте адресу відеоролику
  3. Перейдіть до сторінки блогу в режимі РЕДАГУВАННЯ
  4. Оберіть інструмент ПРИВЯЗАТИ (ПОСИЛАННЯ, ССЫЛКА,...)
  5. В діалоговому вікні в полі До якої URL-адреси має здійснюватися перехід за допомогою цього посилання? до дайте посилання
  6. Збережіть зміни - оберіть ОК

Завдання 1.2. Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML

Знайомство з кодом html - картинка підказка, 31.03.201.png

Послідовність дій:

  1. Перейдіть до власного блогу на будьяку сторінку
  2. Обреіть інструмент для внесення змін - Карандаш
  3. Відкриється вікно даного повідомлення для внесення змін в режимі СОЗДАТЬ. З яким звичайно працюють
  4. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML.

Завдання 1.3. Розміщення презентацій на сторінках блоку

Розмістити 2 презентації (як посилання, вбудована)

  • Як посилання!

Послідовність дій:

  1. Перейдіть до Гугл Диску
  2. Завантажте презентацію з Гугл диску через Гугл презентації
  3. Обреіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА. Відкрийте доступ. Скопіюйте посилання для переглдяу користувачами
  4. Оберіть інструмент ПРИВЯЗАТИ (ПОСИЛАННЯ, ССЫЛКА,...)
  5. В діалоговому вікні в полі До якої URL-адреси має здійснюватися перехід за допомогою цього посилання? до дайте посилання
  6. Збережіть зміни - оберіть ОК
  • Вбудований на сторінку!

Послідовність дій:

Код для вбудовування презентації на сторінки блогу. 31.03.2017.png
  1. Перейдіть до Гугл Диску
  2. Завантажте презентацію з Гугл диску через Гугл презентації
  3. Обреіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА. Відкрийте доступ
  4. Оберіть меню ФАЙЛ - ОПУБЛИКОВАТЬ В ИНТЕРНЕТЕ - вкладка ВСТРОИТЬ
  5. Змінити налаштування: розмір вікна, зміна слайдів, ...
  6. Натиснути кнопку Опублікувати
  7. Скопіювати код
  8. Перейти до сторінки блогу в режимі внесення змін (доповнень, виправлення) - натиснувши на Карандаш
  9. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML. Оберіть її
  10. Вставте код. Збережіть зміни

Завдання 1.4. Розміщення текстових документів

Розмістити 2 текстових документа (як посилання, вбудований)

Завдання 1.5. Розміщення анкети

Розмістити створену анкету в Гугл Формах у блозі або сайті (як посилання, вбудована)

Завдання 1.6. Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (сайту)

Розмістити 2 інтерактивних вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу або сайту (як посилання, вбудований)
Послідовність дій:

  1. Завантажити вправу на сервері Learningapps
  2. Ознайомтеся з зображенням підказкою

Використати вправу на ЛеарнінгАпс для вбудовування на сторінку блогу.png

'Самостійна робота з порталом ЗапоВікі та блогом'

Завдання 2. Рефлексія

Завдання 2.1. Сервіс для створення заміток
Залишити стікет-записку на колективній дошці тренінгу, вказавши сервіси, які сподобалися найбільше під час тренінгу, та ті, використання яких не потрібне у вашій педагогічній діяльності.

Рефлексія (онлайн-дошка)

Захист створених вікі-визиток
ВСІ МОЛОДЦІ!‏‎‏‎