Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників Вознесенівського району, листопад 2017

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Модуль 1

Приклади портфоліо

Завдання 1. Реєстрація учасників тренінгу

Завдання 2. Створення аккаунта Google

Завдання 3. Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації. Від адміністратора ЗапоВікі отримаєте електронного листа. Підтвердити адресу електронної скриньки (перейти по посиланню)
  • Знову зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору у верхньому правому кутку)
  • Ознайомитися з вкладками "Викитекст", "Предпросмотр", "Изменения"
  • Створити візитку учасника. Вводим інформацію про себе за зразком:
Им'я фпрізвище (повністю):

Район:Вознесенівський

місце роботи (повністю):

посада (повністю):

кваліфікаційна категорія:

Педагогічне звання:

Освіта:

Спеціальність:

Стаж педагогічної роботи (на 2017 р.):

Навчальні предмети:

Контакти:

  • Після створення вікі-візитки натиснути кнопку "Опубликовать страницу"
  • Для редагування візитки натиснути кнопку Правка
  • Для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
  • За необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, ввести текст CAPTCHA (який можливо оновлювати)

ПРИКЛАД: Участник:Скворцова Анна Борисовна

Завдання 4. Створення розділів

  • Додати до візитки на початку розділ "Відомості про мене (Особисті дані, Про мене, ...)"

==Відомості про мене==

  • Додати до візитки після інформації про себе розділ "Участь у тренінгу Веб 2.0. (листопад, 2017 р.)"

==Участь у тренінгу Веб 2.0.==

Завдання 5. Створення категорії

Створити в кінці власної візитки категорії:

៚[[Категория:Участник]]

៚[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎

៚[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Орджонікідзевський район]]

Завдання 6. Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

  • Додайте розділ "Моя діяльність:" (==Моя діяльність==)

6.1.Зовнішні посилання на веб-сайти:

  • Створіть посилання на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]

Зверни увагу! [....] - зовнішнє посилання

6.2.Внутрішні посилання на сторінки ЗапоВікі: Створіть посилання:

  • в розділі "Моя діяльність:" на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Вознесенівського району, жовтень-листопад 2017]]
  • в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"на сторінку практичної роботи тренінгу [[Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників Вознесенівського району, листопад 2017]]

Зверни увагу! [[....]] - внутрішнє посилання

6.3. Посилання на власну візитку на сторінці тренінгу

ПРИКЛАД: [[Участница:Татьяна Ткаченко|Ткаченко Тетяна Віталіївна]]

Завдання 7. Працюємо з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • Знайдіть розділ про склад МО вашого району. Натисніть кнопку Править
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника у форматі [[Участник:логін|Прізвище Ім'я по Батькові]]. Збережіть зміни
  • Перейдіть до власної сторінки учасника до розділу "Моя діяльність:"
  • Зробіть внутрішнє посилання на своє віртуальне МО

Завдання 8. Завантаження фотографії на ЗапоВікі

Зверни увагу! Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі

  • Підготувати фотографію
  • Задайте унікальне ім'я для фотографії, наприклад: Portret_Petrov_31102017.jpg чи виберіть інше за вказівками. Дивиться:Параметри для зображень
  • Перейдіть в розділ "Инструменти", "Завантажити файл" на бічній панелі в лівій частині екрану

(допомога - Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі) Загрузить изображение 08112015.jpg

  • Натисніть кнопку "Выберите файл" для пошуку фотографії на комп'ютері
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Після завантаження фотографії напишіть короткий опис та категорію зображення перейдіть на вкладку "ПРАВИТЬ"; додайте категорію

[[Категория:Участник]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎ [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Орджонікідзевський район]]

  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис):
    • після завантаження зображення на ЗапоВікі, скопіюйте верхній рядок сторінки, в якій відобразитися назва фотографії та його розширення (Наприклад: Файл: Portret_Petrov_31102017.jpg)
    • відкрийте сторінку учасника і перейдіть на вкладку "Правити"
    • вставте скопійований рядок. Виділіть його та натисніть на панелі інструментів кнопку "Внутрішнє посилання" (Наприклад: [[Файл: Portret_Petrov_31102017.jpg]]

Зверни Увагу!

[[Файл:File.jpg]] для вставлення повної версії файлу;

[[Файл:File.png|200px|thumb|left]] для вставлення зліва від тексту зменшеного до 200 пикселів;

дивиться:Параметри для зображень

Домашнє завдання на 2-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • Фотопортрет для візитки;
  • Схема з фахового предмета;
  • Набір слів з фахового предмету для хмари;
  • 5-10 фотографій професійної діяльності (або власної мандрівки);

Пошаговые инструкции, которые помогут выполнить работы

Модуль 2

Завдання 1. Відеосервіси. Відеосервіс YouTube

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

ПРИКЛАД: [www.youtube.com/watch?v=D-vnimjGl9w Початкова освіта]
  • В режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис <mediaplayer> URL роліку </mediaplayer>
ПРИКЛАД: <mediaplayer width='540' height='290'>/www.youtube.com/watch?v=D-vnimjGl9w</mediaplayer>

Додатково ви можете:

The media player is loading...

Завдання 2. Створення карти знань

Карти знань - діаграми, схеми, в яких в наочному вигляді представлені різні ідеї, задачі, тези, пов'язані одне з одним і об'еднані однією спільною темою. Інші назви: карти розуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи.

  • Ознайомитися з поняттям, можливостями та призначенням Карт знань

Існує багато сервісів для роботи з картами знань:

  1. Bubbl
  2. FreeMind
  3. Mindmeister

приклад використання карти знань: Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет»

зайдіть на сайти, подивітся та виберіть сервіс, який вам більше сподобався...

інструкція


  • Створення карти за допомогою сервісу Bubbl.Us

1. перейти за посиланням Bubbl.Us та зареєструйтесь;
2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету;
4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Save As - Save as JPG image (Save as PNG image);
5. вкажіть для карти унікальне ім'я, наприклад: Kartaznan_Volkov_Oleg_07.11.2017
6. завантажте в ЗапоВики даний файл як зображення;
7. Вставьте карту знань в свою візитку, у розділ Участь у тренінгу;
8. для зображення на вкладці "Править", добавте категорію!;
[[Категория:Изображение:Карта знаний]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎ [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Орджонікідзевський район]]
9. вставте карту до власної візитки;
10. Якщо все вдалося - Ви на вірному шляху!!!

Приклад карти знань: 785px-К зн030609.jpg

карта знань в програмі FreeMind

Karta informatika freeMind 01102013.jpeg

Завдання 3. Сервіси для створення хмари слів

800px-Picttaxedooption08042013.png

приклади хмарок тегів:

Сервіс Wordle

  • Сервис Wordle - Цей сервіс для створення "хмарини слів" із тексту, який ви надаєте.

Прочитати про сервіс: Веб2.0:Сервіс створення хмарини слів із тексту

Приклад хмарини:

Oblakoslovtrening1617marta.JPG

The media player is loading...


Сервіс Tagul

Знайомимося з сервером TAGUL - Створення хмари слів

пример




А тепер виконайте:

  1. Перейти до головної сторінки серверу за посиланням TAGUL;
  2. Зареєструйтесь на сайті;
  3. Натиснути кнопку GREATE NOW;
  4. Створити хмарку слів з фахового предмету;
  5. Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку;
  6. Завантажити файл-хмарку до візитки на ЗапоВікі як зображення.
  7. До малюнку !!!Додайте категорії:

[[Категория:Изображение:Облако слов]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎ [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Орджонікідзевський район]]

Додатково:

Пошаговые инструкции, которые помогут выполнить работы

Завдання 4. Фотосервіси. Створення фотоальбому

  • перейдіть до фотосервісу Google Фото або в службах Google (google.com.ua) оберіть Фото
  • В службах Google оберіть Фото
  • Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  • Виберіть кнопку "Добавить фотографии". Завантажте фотографії (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  • Відмітьте місцеположення, добавте опис (за бажанням)
  • Введіть назву альбому
  • Задайте обкладинку. "ИЗМЕНИТЬ", "ОБЛОЖКА АЛЬБОМА"
  • Натисніть кнопку Готово
  • В вікні що з'явилося, в полі Для кого - обрати Для всех. Натисніть кнопку Поделиться
  • Копіюйте посилання на альбом. Його ставим в розділ вашої візитки Мій фотоальбом, можна надіслати по e-mail
  • Вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Завдання 5. Робота з геосервісами

Познайомтесь з документами:

1. Увійти з акаунтом Карты на Google

або додатково на вибір:

Карты на WikiMapia

Карты на Meta

Карты на i.ua/

Навчальні відео

  1. http://youtu.be/TftFnot5uXw
  2. http://youtu.be/0fJJYKDI86k
  3. http://www.youtube.com/watch?v=2ui2vY2uv1A
  4. http://youtu.be/fNhJOAvPY3g

2. Створить зовнішнє посилання на місце розташування свого навчального закладу, розмістити посилання на вікі-сторінку приклад пошуку 3. Розмістить зовнішне посилання у візитці у формі:

Питання: Відповідь: Посилання: Координати:
Де знаходиться ваш навчальний заклад? ... ... ...

Завдання 6. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт

Приклади віртуальних екскурсій:

Створення віртуальної екскурсії засобами Карт Гугл

  • перейти на головну сторінку серверу Гугл(google.com.ua)
  • перейти до ГуглДиску
  • обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
  • задайте назву та опис екскурсії (наприклад: Навчальні заклади Вознесенівського району)
  • знайти точку на карті Google, додати її до своєї карти, відредагувати відомості про точку (пояснення, декілька зображень чи відео)
  • аналогічно описати 4-5 пунктів на карті
  • відкрити доступ для перегляду карти: Всім в Інтернеті
  • розмістити посилання на карту на Вікі-сторінці учасника

Завдання 7. Сервіси для створення закладок

Знайомство з сервісом Symbaloo

Інструкція щодо роботи з сервісом Symbaloo

Створюємо веб-мікс. 1. Перейдіть до серверу Symbaloo за посиланням http://www.symbaloo.com
2. Оберіть мову інтерфейсу Русский
3. Оберіть кнопку Создать акаунт
4. Заповніть анкету: Ім'я, адресу електронної скриньки, пароль, повторити пароль, поставити прапорець "Я согласен с Symbaloo ....."
5. На електронну скриньку отримуєте листа для підтвердження реєстрації - "Добро пожаловать в Symbaloo". Відкрийте e-mail - відкрийте листа від Symbaloo - перейдіть по посиланню для підтвердження
6. Створіть новий веб-мікс обравши на панелі кнопку "+".
7. З'явиться віконце "Добавить веб-микс". Введіть назву веб-міксу "Сервіси Веб 2.0.". Натисніть кнопку "Добавить веб-микс"
8. Робоча ділянка складається з квадратиків - тайлів для створення закладок. Оберіть один з тайлів додати 5-10 сайтів до власного веб-мікса. Зявится панель "Редактировать тайл"
9. Оберіть з панелі "Редактировать тайл" кнопку-текст "Создать тайл"
10. Заповніть поля: Добавить адресс веб-сайта (н-р, http://zw.ciit.zp.ua), Имя на тайле,..... . Останні параметри на власний розсуд.
11. Натисніть кнопку СОХРАНИТЬ
12. Аналогічно створіть 4-10 посилань на сервіси Веб 2.0

Відкриваємо доступ до веб-міксу:

  1. Натисніть кнопку ДЕЛИТЬСЯ (зверху по центру сторінки)(поки не підтвердите свій e-mail, не активна кнопка "Делиться")
  2. Заповніть бланк з полями: Как называется этот веб-микс, Описание веб-микса, Слова связанные с ...,
  3. Натисніть кнопку зеленого кольору Share My WebMix
  4. В ділянці Поделиться с этим веб-миксом с миром сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  5. Розмістити посилання на веб-мікс на власній візитці

Додатково: Сервіси закладок в Інтернет

Закладки на i.ua

Закладки Memori

сервис "Закладок нет"

сервис " В закладки"

сервис хранения закладок и файлов МоеМесто

сервис мистер Вонг

Закладки Twitter

Hекоторые почтовые серверы предлагают сервис "Сетевые закладки".
Для его использования нужно войти в свой почтовый ящик и активировать вкладку

Домашнє завдання на 3-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • 2 текстових документа (конспект уроку з фахового предмету, опорна схема тощо);
  • 2 презентації з фахового предмету;
  • анкету для учнів або батьків або тестові завдання з предмету;
  • кросворд з фахового предмету (лише запитання та відповіді, будувати не потрібно)

Модуль 3

Завдання 1. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Для розміщення матеріалів (документів, презентацій, зображень) використовують соціальний сервіс Google Диск. На Гугл-диск можна завантажувати документи або створювати на самому сервері Google.

Завдання:

  1. Завантажити на головну сторінку сервісу Google Диск текстовий документ та презентацію з фахового предмету
  2. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  3. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  4. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  5. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  6. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  7. Натискаємо кнопку Готово
  8. Розмістити посилання на документи на власній візитці

Завдання 2. Колективна робота з Google-документами

  1. Ознайомтесь з прикладом колективної презентації (нічого не редагуйте в ній)"Мій предмет найцікавіший"
  2. Оформіть кожен з учасників тренінгу тільки один слайд НАШОЇ колективної презентації "Мій предмет найцікавіший"
  3. Заповніть таблицю Таблиця учасників тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" Вознесенівського району, листопад 2017
  4. Заповніть текстовий документ текстом (Набрати текст власноруч!!! Копіювати, вставляти не можна)
  5. Розмістити посилання на документи на Вікі-сторінці учасника

Завдання 3. Створення документу (презентації) на Диску Гугл

  1. Перейдіть на соціальний сервіс Google Диск
  2. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
  3. Обираємо папку. Вказуємо ім'я Тренінг Веб 2.0
  4. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0 (відкрити)
  5. Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
  6. Створити текстовий документ на тему "Моє портфоліо". Заголовок - "Портфоліо".
  7. Ввести короткий зміст портфоліо: ПІБ, місце роботи, захоплення, ...
  8. Виконати форматування змісту портфоліо (змінити колір, розмір символів, розміщення тексту на сторінці - по центру, за правим караєм, за лівим краєм, тощо)
  9. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  10. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  11. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  12. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  13. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  14. Натискаємо кнопку Готово
  15. Вставляємо посилання у власну візитку з текстом "Моє портфоліо" в розділі Тренінг Веб 2.0

Завдання 4. Створення онлайн анкети в Google-диску

Знайомство з он-лайн анкетами
1. Приклади он-лайн анкет (ВИКОНУВАТИ ЇХ НЕ ПОТРІБНО!!!)

2. Заповніть анкету

3. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів або для перевірки знань учнів з предмету

4. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 5. Використання можливості обговорення

  1. Перейти за посиланням з візитки на ЗапоВікі до сторінки тренінгу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Вознесенівський район
  2. Відкрити в новій вкладці візитки колег, ппереглянути їх
  3. Перейти на візитці колеги до вкладки Обговорення(слово виділене оранжевого кольору). В режимі правки додати коментар щодо візитки
  4. Підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени" (олівець синього кольору). Зберегти сторінку

Завдання 6. Створення онлайн кросвордів

Створюємо швидко, якісно та без особливих зусиль кросворд!
Знайомимося з сервером ФАБРИКА КРОСВОРДІВ

  1. Перейти до ресурсу Фабрика кросвордів (puzzlecup.com)
  2. Представтесь на даному ресурсі (створити акаунт): введіть Логін (на англійскій мові) та Пароль
  3. Створити онлайн-кросворд з фахового предмету: кнопка Сгенерировать - ввести відповіді кросворду, кожне з нового рядку в стовпчик- кнопка Готово, побудується кросворд - обираєте будь-яку відповідь (квадратики) - вводимо запитання для розгадування.
  4. Натисніть кнопку Сохранить кросворд (можливо імпортувати в документ Word)
  5. Автоматично ім'я кросворду вказано Без имени. Перейменуйте кросворд. Натисніть кнопку Переименовать.
  6. Нижче під іменем сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  7. Розмістіть посилання на кросворд у власну візитку на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

Домашнє завдання на 4-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • матеріал для газети (текст, фото, відео);
  • набір слів з фахового предмету

Модуль 4

Завдання 1. Створення віртуального плакату/газети

Сервіс Wikiwall середовище Glogster

Створити віртуальний плакат до свого уроку чи до виховної роботи або газету

1 спосіб

Завдання:

  1. Перейдіть в середовище Глогстер Glogster або http://linoit.com
  2. Створіть віртуальний плакат чи газету
  3. Розмістіть посилання на газету у власну візитку на Заповікі (розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

2 спосіб

Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/ :

На допомогу вчителю:

Завдання

  1. Завантажити сервер Wikiwall
  2. Обрати кнопку Создать стенгазету
  3. Розмістіть статті стінгазети на полотно використовуючи інструменти Текст, Картинка, Видео (верхній лівий кут). Змініть налаштування блоків: розміщення, колір
  4. Перегляньте газету в режимі перегляду (Смотерь). Відкриється в новій вкладці. За необхідності внесіть зміни до газети в режимі Редагування.
  5. Вставте посилання на газету у власну візитку на Заповікі (розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

Завдання 2. Створення інтерактивної вправи за допомогою сервісу Learningapps

Створюємо інтерактивні вправи засобами серверу http://learningapps.org

  1. Ознайомитися з Інструкцією для роботи з сервісом
  2. Використовуючи сервіс http://learningapps.org створити інтерактивну вправу будь-якого типу з фахового предмету
  3. Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі (як гіперпосилання).

Завдання 3. Створення Інфографіки

Приклади інфографіки

Сервіси для створення інфографіки:


Завдання 1. Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/ або https://www.canva.com Canva або інших сервісів
Інструкції:

2. Розмістити посилання на Інфографіку у візитці на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0).

Завдання 4. Поняття QR-коду.

ЗАВДАННЯ:

01-11-2017 qr-code.gif

  • Закодуйте власне повідомлення за допомогою генератора кодів
  • Pозмістіть у своїй візитці одержаний QR-код (посилання та фото)

Завдання 5. Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com


Приклади блогів:

Завдання:

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Сервисы Гугл - Blogger
  • зареєструвати блог (детальніше див. на стор. Знайомство з блогами. Реєстрація в блогосфері)
  • увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог

На допомогу вчителю:

Домашнє завдання на 5-й день

  • Заповнити частково сторінки блогу інформацією
  • Підготувати відеоролик (ваша діяльність, місце роботи)

Модуль 5

Робота з блогом

Завдання:

  • змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  • змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.

Створення статті Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

  • перейти до сторінки керування блогом;
  • перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  • обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  • обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  • обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  • задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  • задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливостей вкладинки "Дополнительно";
  • застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  • перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету

НАПОВНЮЄМО БЛОГ

  • Завдання 1. Розміщення текстового документа на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Завдання 2. Розміщення презентації на сторінках блогу (як посилання, вбудована).
  • Завдання 3. Розміщення інтерактивних завдань сервісу Learningapps на сторінках блогу.
  • Завдання 4. Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Завдання 5. Розміщення он-лайн анкети.

На допомогу вчителю:
Инструкция по созданию блога. Урок 4

Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML

  1. Перейдіть до власного блогу на будь-яку сторінку
  2. Оберіть інструмент для внесення змін - Карандаш
  3. Відкриється вікно даного повідомлення для внесення змін в режимі СОЗДАТЬ. З яким звичайно працюють
  4. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML.

Розміщення документів на сторінках блоку:

  • Як посилання
  1. Перейдіть до Google Диску
  2. Відкрийте документ з Google диску
  3. Оберіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА(три крапки праворуч) --> "Открыть доступ"--> "Включить доступ по ссылке" "Копировать ссылку" --> Скопіюйте посилання для перегляду користувачами
  4. За допомогою інструменту "Ссылка" додайте посилання до блогу
  5. Збережіть зміни - оберіть ОК
  • Вбудований на сторінку!
  1. Перейдіть до Google Диску
  2. Завантажте документ з Google диску
  3. Оберіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА. Відкрийте доступ
  4. Оберіть меню ФАЙЛ - ОПУБЛИКОВАТЬ В ИНТЕРНЕТЕ - вкладка ВСТРОИТЬ
  5. Змінити налаштування: розмір вікна, зміна слайдів, ...
  6. Натиснути кнопку Опублікувати
  7. Скопіювати код
  8. Перейти до сторінки блогу в режимі внесення змін (доповнень, виправлення) - натиснувши на Карандаш
  9. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML. Оберіть її
  10. Вставте код. Збережіть зміни

Модуль 6

Захист проекту


Робота з коментарями в блогах

Коментування блогів колег

Завдання: прокоментувати повідомлення блогів колег

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитися з повідомленнями в блогах колег, залишити коментарі до повідомлень, які вас зацікавили.


Захист створених вікі-візиток

  • Зайдить на візитку свого колеги, подивиться роботу
  • Перейдіть на вкладку обговорення, додайте коментар, додайте електронний підпис наступним чином:

заходим в вики-визитку учасника, нажимаем - обсуждение - нажимаем правка - далее пишем текст какой хотите о визитке учасника или что понравилось и электроную подпись, например:

Молодець. Все чудово-- [[Участник:Marina boiko|Бойко Марина Володимирівна]] ([[Обсуждение участника: Marina boiko|обговорення]])<br> только вместо "Участник:Marina boiko" - пишем свой логин, а вместо "|Бойко Марина Володимирівна" - пишем себя. Аналогично и здесь: (обговорення) - меняете "Marina boiko" - на свой логин!!!

Пошаговые инструкции, которые помогут выполнить работы