Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Мелітополь,, серпень 2017

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Тренінг серпень 2017 для вчителів м.Мелітополя

Содержание

Терміни навчання

21,08 _03,09

Мета тренінгу:

  • розвиток інформаційної компетентності
  • ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі
  • познайомити вчителів із технології Веб 2.0 та соціальними сервісами;
  • познайомити із можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
  • познайомити із мережевими засобами спілкування;
  • навчити користуватися технологією Вики, створювати колективні гіпертексти;
  • навчити створювати та редагувати колективні документи;
  • навчити використовувати сервіси соціальних закладок;
  • навчити використовувати геосервіси, карти знань;
  • навчити використовувати мультимедійні сервіси;
  • формувати інформаційну культуру;

Тренер

Нештун Олеся Володимирівна,

вчитель інформатики Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15

Електронна пошта: olesayneshtun@mail.ru

skype:olesaylolo Нештун, olesaylolo

Телефон: 0679583380

Список учасників

заповніть анкету

список учасників

День перший

Завдання Zero

Створення або виявлення існування аккаунту Google

  1. відкрити будь-який браузер
  2. до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням
  3. увійти до власного аккаунту або створити новий обліковий запис
  4. відкрити інший браузер, створити (або увійти) до іншого аккаунту
  5. повторити вказані дії для усіх користувачів ПК

Завдання1

Знайомство з соціальними сервісами: презентація "Сервіси Веб 2.0"

Завдання 2,3

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Завдання 4

УВАГА: Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Завдання 5

"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки
"Створення візитки учасника" Обов'язкова інформація Прізвище, ім'я, по-батькові

Місце роботи

Посада

Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)

Допомога:Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Створення розділів різного рівня:

==Розділ 1==
==Розділ 2==


Створення посилання на візитку учасника

  • на цій сторінці (сторінці тренінгу) в розділі Учасники, знайти свою групу (за вказівкою тренера) та натиснути навпроти неї кнопку "Правити"
  • Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]


Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:


Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"


Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Завдання 6

Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com

Завдання: перегляньте приклади блогів:

Завдання 7

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Послідовність дій:

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Сервисы Гугл - Blogger
  • зареєструвати блог (детальніше див. на стор. Знайомство з блогами. Реєстрація в блогосфері)
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог

Завдання 8

Налаштування блогу. Створення статичних сторінок

Завдання:

  1. змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  2. змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки;
  3. додати до блогу 2-3 різні гаджети під керівництвом тренера.

Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блога. Вставка гаджетів

День другий

Завдання 9

Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.

  • 1.Виконуємо:

1. В службах Google оберіть Фотознімки.

2. Натисніть кнопку Додати фотографії, завантажити 5-6 фотографій до альбому. Ввести назву фотоальбома. Натисніть кнопку Готово.

3. Натиснути кнопку Поділитися, у полі Кому - обрати Для всіх. Знову Натиснути кнопку Поділитися.

4. Вставити до візитки у розділ Фотоальбом посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому].

Або

  1. знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 портретів видатних педагогів або завчасно підготувати інші фото, що мають будти розміщені в Мережі;
  • Зареєструйтесьна обраному сервісі. Наприклад на http://foto.mail.ru - Фотоархив на Мейл.ру (русский интерфейс)
  • Створіть власний фотоальбом (2-3 фотографії)
  • У власній візитці у розділі Завдання тренінгу зробіть посилання на фотоальбом

Завдання 10

Відеосервіси Мережі. Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  2. в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  3. в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
    <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
  4. вбудувати відеоролик до допису (або сторінки) блогу:
    1. знайти потрібний відеоролік в Мережі;
    2. отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
    3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
    4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
    5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.

як користуватися сервисом YouTube. Інструкція додати до своєї візитки посилання на відео дивиться: Правила додавання відео матеріалу з зовнішніх ресурсів на портал ЗапоВікі навчальне відео Інструкція для виконання:

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • Знайдіть ролик для свого предмету
  • Додайте ролик до своєї візитки:
 <mediaplayer width='640' height='390'>https://www.youtube.com/watch?v=TftaLJENXi4</mediaplayer> 
  • Чи додайте посилання з написом: Відео...<назва відео>

Додатково:

The media player is loading...

Завдання 11

Хмари слів

Завдання:

  • побудувати хмару слів засобами одного з названих сервісів,
  • зберегти хмару слів як зображення та завантажити його до ЗапоВікі,
  • створити на власній сторінці учасника галерею зображень та додати до неї зображення хмари слів
  • розмістити хмару слів у блозі

День третій

Завдання 12

ГуглДиск. Використання ГуглДиску для збереження файлів.

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Гугл;
  2. перейти до ГуглДиску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
  3. змінити налаштування завантаження файлів за вказівкою тренера;
  4. натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору з стрілочкою, спрямованою догори);
  5. обрати потрібні документи засобами відповідного вікна;
  6. дочекатись повного завантаження та переформатування файлу;
  7. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
  8. вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання);

Завдання 13

Сервіс роботи з документами: Google-диск Завдання:

  • Завантажте на свій Диск Google 1 текстовий документ. Відкрийте доступ до документу. Додайте до візитки посилання на документ. Додайте посилання на блог.

рекомендації щодо створення презентації

  • Завантажте на свій Диск Google 1 презентацію, що містить сиквейн до вашого предмету. Відкрийте доступ до презентації. Додайте до візитки посилання на презентацію чи створіть вікно просмотру презентації..
 <googlepresentation width="300" height="400">14g9bAd1qo5dtoxDMCsDIVdcb98056yyA4uGgUw9cYF4</googlepresentation>
 

* Створити на своему Диску Google 1 Журнал успішності учнів. Надати доступ. Вставити посилання на візитці.

  • Створіть на своему Диску Google 1 форму. Додайте 3- 5 питань. Додайте до візитки посилання на форму. Додайте посилання форму до блогу.

Додатково

Завдання інфографіка

Приклади інфографіки

Завдання. Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/

Інструкція щодо створення інфографіки на сервісі http://www.easel.ly/

Інструкція щодо створення інфографіки на сервісі http://piktochart.com/

Завдання 14

Створення кросворду за допомогою Фабрики кросвордов Завдання:

  • створіть кросворд до одного з уроків з вашого предмету;
  • ромістіть кросворд на Заповікі;
  • розмістіть кросворд на блозі

Сервіси для створення онлайн кросвордів Фабрика кроссвордов puzzlecup.com

Завдання 15

Створення віртуального плакату Завдання:

  • Створити віртуальний плакат до свого уроку чи до виховної роботи;
  • розмістіть плакат на Заповікі;
  • розмісстіть плакат на блозі;
  • відкрийте доступ

Середовище http://wikiwall.ru/ Работа с сервисом WikiWall

Приклади створення віртуального плакату - WikiWall

Инструкция по работе

Середовище Glogster

День четвертий

Завдання 16

Створення інтерактивної вправи

1. Використовуючи сервіс http://learningapps.org створити інтерактивну вправу з фахового предмету.


2. Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі у розділ "Цікаві сучасні сервіси"(як Адрес в Интернете)


Задание 17

Виртуальная экскурсия средствами Карт Гугл.

Задание: создать собственную виртуальную экскурсию по вашей теме.

Порядок выполнения:

  • перейти к ГуглДиску, выбрать Создать - Ещё - Google Мои карты,
  • задать название и описание экскурсии,
  • найти точку на карте Google, добавить ее к своей карте, отредактировать сведения о точке (добавить пояснение, несколько изображений или видео),
  • аналогично описать 4-5 пунктов на карте,
  • предоставить доступ на просмотр созданной карты (всем в Интернете),
  • разместить ссылку на карту на вики-странице участника,
  • встроить карту в блог (найти HTML-код, добавить параметры ширины и высоты окна встраиваемой карты).

Приклади віртуальних екскурсій

Задание 18

Создание карты знаний.

З== Завдання 10. Створення карти знань ==

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us. Тема: курс та особливості викладання вашого предмету.

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.
  6. Вкажіть категорію [[Категория:Изображение:Карта знаний‏‎]]
  7. Знайомство з поняттям карт знань - Карты знаний (англ. Mind map)

Задание 19

Сервисы хранения закладок

Основное задание: работа с сервисом хранения закладок Symbaloo, регистрация, создание веб-микса, предоставление доступа.

Пример веб-микса

  1. Обязательно зарегистрироваться на сайте Symbaloo, подтвердить регистрацию через электронное письмо;
  2. Создать тематический веб-микс, найти в Сети 5-6 интересных сайта, создать тайлы;
  3. Предоставить доступ к веб-миксу, ссылку на веб-микс разместить на вики-визитке;
  4. Встроить веб-микс на страницу блога.

Увидите две ссылки, необходимо вставлять первую на вики, а вторую с фреймами на блоги в режиме НTML

Другие сервисы (дополнительно)

Сервис хранения закладок БобрДобр: хранение закладок групп. Регистрация. Поиск группы по интересам. Работа в группе.

  1. Зарегистрироваться на сайте БобрДобр, присоединиться к произвольной профессиональной группе;
  2. Найти в Сети 5-6 интересных сайта, добавить закладки на них в выбранную группу;
  3. Ссылку на закладки разместить на своей странице ЗапоВики.

Сервис сохранения закладок Pearltrees. Регистрация. Создание коллекций закладок. Дополнительные возможности.

На помощь: видеосообщение "Растим жемчужные деревья с Pearltrees!"

  1. зарегистрироваться на сайте Pearltrees;
  2. создать новую тематическую коллекцию закладок;
  3. найти в Сети 5-6 интересных сайта, добавить закладки на них в созданную коллекцию;
  4. ссылку на коллекцию разместить на своей странице ЗапоВики;
  5. встроить коллекцию в блог.

Завдання 19.1

Сервіси для створення пазл, ребусів

Створити пазл за допомогою сервісу http://www.jigsawplanet.com/

1. Зареєструватися на сайті http://www.jigsawplanet.com/

2. Натиснути в меню кнопку Создать.

3. Вибрати файл з комп'ютера, кількість частина пазлу, форму. Натиснути Создать.

4. Для розміщення пазлу на візитку або блог натиснути Поделиться-Встроить.

Завдання 19.1.1. Використання можливості обговорення.

перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

День пятый

Время подводить итоги

Полужирное начертание=== Задание 20 === 'Обсуждение. Онлайн-доски и виртуальные стенгазеты ' Важливо!! Перейти к коллективной виртуальной доске и

  • оставить на ней свой стикер-заметку, в котором указать:
    • название дидактического задания, которая заинтересовало вас на одном из этих ресурсов
    • сервис, с помощью которого было созданно это упражнение,
    • короткое сообщение, за что именно вы выделили это упражнение в сравнении с другими;
  • добавить к стикеру ссылки на блог, где вы нашли это задание.

Не забудьте подписать ваш стикер!

Задание 21

Комментирование блогов коллег Задача: прокомментировать сообщения блогов коллег


Последовательность действий:

  1. С помощью визиток коллег на ЗапоВики перейти к 2-3 блогам коллег;
  2. Ознакомиться с сообщениями в блогах коллег, оставить комментарии к сообщениям, которые вас заинтересовали.

Задание 22

Использование возможностей обсуждения на ЗапоВики.

Практическая работа по обсуждению визиток участников. Задание:

  1. со страницы тренинга открыть в новой вкладке визитку участника, просмотреть документы, доступные по ссылкам
  2. перейти к вкладке Обсуждение, в режиме правки добавить комментарий по содержанию визитки
  3. подписать комментарий с помощью кнопки панели инструментов "Ваша подпись и момент времени", сохранить страницу

Внимание!. При одновременном редактировании страниц возможен конфликт правок, поэтому нужно внимательно относиться к сообщениям системы при сохранении страницы. Дополнительно: о конфликте правок.


Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

  • комп’ютер
  • модем
  • сканер
  • навушники або колонки

Програмні засоби:

  • програми для створення електронних презентацій;
  • текстовий редактор;
  • програма-броузер;
  • програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
  • програми для перегляду графічних зображень;

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖивийЖурнал:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Веб-мікси:

Необхідні посилання