Практична робота для Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Шевченківського району

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

День перший

Завдання1

Знайомство з соціальними сервісами: презентація "Сервіси Веб 2.0"

Що можна зробити з сервісами Веб 2.0?

Завдання 2, 3

Створення або виявлення існування аккаунту Google

Створення аккаунта Google

  1. відкрити будь-який браузер
  2. до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням
  3. увійти до власного аккаунту або створити новий обліковий запис
  4. відкрити інший браузер, створити (або увійти) до іншого аккаунту
  5. повторити вказані дії для усіх користувачів ПК

Завдання 4

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"

Завдання 5

Презентація "Реєстрація на ЗапоВікі"
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"

Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Запорізька ЗШ I-III ступенів, Запоріжжя
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 6

"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки
Практична робота "Створення візитки учасника"
Обов'язкова інформація

  • Прізвище, ім'я, по батькові
  • Місце роботи
  • Посада
  • Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)

Допомога:Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Створення розділів різного рівня:

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 7

Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Завдання 8

Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:

  • [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Шевченківського району, червень 2015]] з власної візитки
  • власну візитку зі сторінки Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Шевченківського району, жовтень 2015
  • власну візитку з відповідного розділу [[Віртуальне методичне об'єднання вчителів ... Запорізької області|віртуального МО вчителів фізичного виховання Запорізької області]]
  • сторінку [[Віртуальне методичне об'єднання вчителів ... Запорізької області|віртуального МО ... Запорізької області]] з власної візитки
  • школу з розділу Визитки школ або з сайтів шкіл

Завдання 9

Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

Практична робота "Завантаження фотографії

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanov_Sergej_21_03_2011
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
    Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Приклади візиток

Домашнє завдання:

  • принести особисте фото в електронному форматі
  • принести електронні текстові документи (2-3) та презентації (2-3) за обраною темою
  • принести комплект ілюстрацій в електронному форматі за тією ж темою
  • принести комплект фотографій в електронному форматі для створення фотоальбому


Интерактивный плакат "Мережеві технології Веб 2.0. День перший"

День другий

Завдання 10

Відеосервіси. Відеосервіс YouTube. Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  2. в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  3. в режимі редагування візитки створити медіаплеєр роліку в форматі
    <mediaplayer width='590' height='340'>URLроліку</mediaplayer>;
  4. зберегти сторінку візитки

Завдання 11

Сервіси для створення карт знань Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us. Тема: курс та особливості викладання вашого предмета.

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу фізичної культури середньої школи;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.


Додатково сервіс mind42.com

Приклад карти знань: схема "Багатокутники"

Завдання 12

Сервіси для створення закладок Знакомство с сервисами Symbaloo и БобрДобр

Сервис хранения закладок БобрДобр. Регистрация. Поиск группы по интересам. Работа в группе.

Задание:

  1. зарегистрироваться на сайте БобрДобр, присоединиться к любой профессиональной группе;
  2. найти в Сети 5-6 интересных сайта, добавить закладки на них в выбранной группе;
  3. ссылку на закладки разместить на своей странице ЗапоВики.

Сервис хранения закладок Symbaloo. Регистрация. Создание веб-микса. Предоставление доступа.

Пример веб-микса

Задание:

  1. зарегистрироваться на сайте Symbaloo, создать веб - микс
  2. найти в Сети 5-6 интересных сайта, создать тайлы;
  3. предоставить доступ к веб-миксу, ссылку на веб - микс разместить на своей вики-странице;
  4. встроить веб-микс в блог.

Завдання 13

Сервіси для створення хмари слів Завдання: створити хмару слів за предметом. Розмістити отриману хмару слів як малюнок на вікі-візитці порталу ЗапоВікі. Інструкція

  1. Перейти на один з сервисів для створення хмари слів Tagul або WorditOut
  2. Створити хмару слів
  3. Завантажити її як малюнок на комп'ютер
  4. Скопіювати посилання на електронний варіант
  5. Розмістити посилання наи хмару слів та як малюнок на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Додатково

Створення хмари слів на Tagul

Завдання 14

Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.

Завдання: створити тематичний фотоальбом, використовуючи Фото Google.

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері, наприклад, 10-15 портретів видатних письменнників (або завчасно підготувати інші фото, що мають будти розміщені в Мережі);
  2. перейти до Фото Google, виконати перший вхід (вказати пароль);
  3. створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети до альбому;
  4. надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
  5. вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі
    [URLфотоальбому НазваФотоальбому]

Завдання 15

Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії

Завдання 16

Завдання. Розміщення створених робот на порталі ЗапоВікі.

День третій

Завдання 17

ГуглДиск. Мережевий опитувальник.

  1. перейти до ГуглДиску;
  2. клацнути червону кнопку Создать, обрати створення Формы;
  3. додати до форми серію питань різних типів;
  4. розташувати посилання на форму на сторінці учасника.

Завдання 18

Колективна робота з Google -документами

Створіть та заповніть слайд презентації

Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів Шевченківського району, березень 2016

Завдання 19

ГуглДиск. Використання ГуглДиску для збереження файлів.

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Гугл (до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням); вказати у формі входу логін (за потребою) та пароль
  2. перейти до ГуглДиску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна)
  3. натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору з стрілочкою, спрямованою догори)
  4. обрати потрібні документи засобами відповідного вікна
  5. дочекатись повного завантаження та переформатування файлу
  6. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування
  7. вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання)

Сервіси для створення дидактичних матеріалів

Завдання 20

Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps.

Завдання: створити 2-3 дидактичні вправи засобами сервісів:

Розмістити посилання на створені завдання на порталі ЗапоВікі

Завдання 21

Створення онлайн кросвордів.

Розмістити посилання на створені кросворди на порталі ЗапоВікі.

Завдання 22

ІнфоГрафіка.

Розмістити створенний плакат як зображення на вікі-візитці.

День четвертий

Завдання 23

Створення віртуального плакату / газети.

Rizzoma - виртуальная площадка для коллективной работы - https://rizzoma.com

wiki-стенгазета

Работа с сервисом wikiwall.ru

Корисні поради

Виртуальные доски для групповой работы

Розмістити посилання на них на сторінці учасника.

Огляд

Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com

Завдання: перегляньте приклади блогів:

Завдання 24

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  2. перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  3. зареєструвати блог (детальніше див. на стор. Знайомство з блогами. Реєстрація в блогосфері)
  4. увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення
  5. зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог


Налаштування блогу. Створення статичних сторінок

Завдання:

  1. змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  2. змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.

Детальніше

Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  3. обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  4. обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  5. обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  6. задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  7. задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  8. застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  9. перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Можна ще подивитись в занятті Зміна дизайну блога. Вставка гаджетів

Використання гаджетів у блозі

Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети. Сайт с большим количеством виджетов и гаджетов

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  6. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.

День п’ятий

Завдання 26

Вставка відеороліку до блогу

Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.

Послідовність дій:

  1. знайти потрібний відеоролік в Мережі;
  2. отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
  3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
  6. повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.


Завдання 27

Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).

Завдання 28

Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).

Завдання 29

Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).

Завдання 30

Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).

Завдання 31

Коментування блогів колег

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Завдання 32

Використання можливості обговорення на ЗапоВікі.

Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:

  1. перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
  2. відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
  3. перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
  4. підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: про конфлікт правок.

Основні вимоги до залікової роботи

  • ЗапоВікі:
    • візитка учасника: портрет, повна інформація (ПІП, міце роботи, посада, спосіб зв’язку), наявність посилань на візитку або сайт школи, на тренінг, зазначені категорії та розділи
    • посилання на роботи тренінгу: фотоальбом, відеоролик, власний блог, документи Гугл (текстовий документ, презентація, форма), віртуальну екскурсію, вебмікс, закладки учасника та закладки груп, до яких вони додавались на БобрДобр, документи на сервісах для публікації документів, 2 дидактичні завдання;
  • блог: динамічна сторінка з обговоренням, 2 блока статичних сторінок та 2-3 сторінки, доступні з горизонтального меню, розміщення (посилання та вбудовування) онлайн-документів та дописів: 2-3 відеоролика, фотоальбом, презентації, текстові документи (розміщені на різних сервісах), анкета (опитування), вебмікс, інтерактивні вправи; налаштування 3-4 гаджетів; оригінальний дизайн;
  • віртуальна екскурсія: на карту додані 6-7 пунктів, кожний пункт має текстовий опис, 1-2 илюстрації та відповідний відеоролик;
  • он-лайн календар: створеий, заповнений інформацією про роботу на КПК та з Веб 2.0, розміщене посилання на візитці учасника;
  • карта знань: за допомогою Bubbl.us створена кількарівнева структура, схема збережена як рисунок та вставлена до візитки з коментарем-назвою;
  • вебмікс на Simbaloo: створений, додані 2-3 групи закладок (в кожній 4-5 закладок за певним напрямом роботи чи блоком інформації), вбудований до блогу;
  • БобрДобр: створені закладки, додані закладки до двох різних груп (по 2-3 закладки у кожній групі);
  • сервіси для публікації документів (DocMe, Box, Slideshare, SlideBoom, Calameo): опубліковані 2 документи, вставлені посилання до візитки на документи блогу та документи вбудовані до сторінок чи дописів блогу);
  • сервіси для створення дидактичних матеріалів: зроблено 2 дидактичні завдання, завдання розміщені у блозі;
  • робота з обговорення блогів: додані коментарії на дописи та сторінки блогів 3-4 колег;
  • робота з обговоренням на ЗапоВікі: додані коментарі до 3-4 візиток колег.