Практична робота тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Гуляйпільського району, жовтень-листопад 2016

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

День 1

Лекційний матеріал

Приклади портфоліо

Сайт

ВікіВікі

Блог

Гугл-сайт

Завдання 1. Реєстрація електронної адреси

  • Зареєструвати свою електронну адресу на Google.com
  • Ввести електронну адресу та особисті дані в таблицю реєстрації учасників тренінгу Анкета участника

Завдання 2. Створення візиток учасника

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації, та підтвердити адресу електронної пошти
  • Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору)
  • Створити візитку учасника за шаблоном Шаблон:Візитка вчителя Гуляйпільського району (для цього необхідно скопіювати текст {{subst:Шаблон:Візитка вчителя Гуляйпільського району}} в свою візитку, записати сторінку, а потім її правити)
  • Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити

Завдання 3. Створення розділів різного рівня

Добавити в візитку розділи "Про себе" та "Участь в тренінгу"

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 4. Створення категорії

Створити у власній візитці категорії:

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Гуляйпільський район]]‏‎

Видалити у візитці категорію Шаблон.

Завдання 5. Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

Створити посилання:

  • на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Гуляйпільського району, жовтень-листопад 2016]]
  • на сторінку практичної роботи тренінгу [[Практична робота тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Гуляйпільського району, жовтень-листопад 2016]]
  • із сторінки тренінгу Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Гуляйпільського району, жовтень-листопад 2016 на власну візитку з розділу Слухачі курсу у форматі ([[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]])
  • на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]

Завдання 6. Робота з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника у форматі [[Участник:логин|Фамилия Имя Отчество]]
  • На власній сторінці учасника зробити посилання на своє віртуальне МО

Завдання 7. Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

  • Підготувати фотографію (обробити, зжати)
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanov_Sergej_31_10_2016
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Домашне завдання

Підготувати в електронному варіанті:

  • Матеріал для заповнення візитки;
  • Фотопортрет для візитки;
  • Схема з фахового предмета;
  • Список посилань на веб-ресурси;
  • Набір слів з фахового предмету для хмари;
  • 10 фотографій;
  • Журнал успішності учнів
  • 2 текстових документа (конспект уроку з фахового предмету, опорна схема тощо);
  • 2 презентації з фахового предмету;
  • Анкета для учнів або батьків;
  • Кросворд з фахового предмету;
  • Матеріал для плакату або газети.

День 2

Завдання 1. Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки

  • знайти в мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  • в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
    <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;

Завдання 2. Створення карти знань

  • Ознайомтесь з поняттям, можливостями та призначенням Карт знань Презентація "Карти знань"
  • Створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us (згідно вашего фахового предмету).
    • Зайдіть на сайт http://bubbl.us/
    • натиснути кнопку StartBrainstorming;
    • використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школі;
    • зберегти схему у вигляді файлу малюнку c розширенням JPG, натиснувши на кнопку Save;
    • завантажити файл-схему до ЗапоВікі як зображення (унікальне ім'я!!!), в Описании додайте [[Категория: Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Гуляйпільський район]]
    • Вставьте карту в свою візитку.

Завдання 3. Знайомство з сервісом створення закладок Symbaloo

  • Інструкція щодо роботи з сервісом Symbaloo Інструкція
  • Розмістити посилання на Symbaloo на власній візитці

Завдання 4. Сервіси для створення хмари слів

Презентація-інструкція

800px-Picttaxedooption08042013.png

  • Створити хмарку слів з фахового предмету, використовуючи сервіс Tagxedo - Creator.
  • Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку.
  • Завантажити файл-хмарку до ЗапоВікі як зображення (унікальне ім'я!!!), в Описании додайте категорію [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Гуляйпільський район]]
  • Вставьте зображення хмарки слів в свою візитку

Завдання 5. Створення фотоальбома

  • Ознайомтесь із мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов
  • В службах Google оберіть Фотознімки.
  • Натисніть кнопку Додати фотографії, завантажити 5-6 фотографій до альбому. Ввести назву фотоальбома. Натисніть кнопку Готово.
  • Натиснути кнопку Поділитися, у полі Кому - обрати Для всіх. Знову Натиснути кнопку Поділитися.
  • Вставити до візитки у розділ Фотоальбом посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва фотоальбому]

Завдання 6. Створення фотоколажа

  • В службах Google оберіть Диск.
  • В правому верхньому куточку натисніть кнопку Створити.
  • Оберіть команду Більше- сервіс Loupe
  • Натисніть кнопку Add Foto
  • Оберіть команду Upload або Загрузить.
  • Завантажити фото і натиснути команду Done.
  • Обрати форму колажу. Натиснути кнопку Save.
  • Вставити фотоколаж на візитку як посилання.

Завдання 7. Робота з геосервісами

  • Зайдіть на сайт Панораміо та знайдіть фотографію пам'ятника Нестору Махно
  • Розмістить зовнішне посилання на пам'ятник у візитці.
  • Зайдіть на сайт ВікіМапія, знайдіть дитячий садок "Сонечко" та розмістить зовнішне посилання на нього у візитці

Завдання 8. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт

Приклади віртуальних екскурсій

День 3

Завдання 1. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервіс Google для роботи с документами.

Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:

  1. Завантаження вже існуючого документа
  2. Створення документа в самому сервисі Гугл

Завдання 1.1. Cтворення документа

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Создать далі Документ
  • Створити текстовий документ.
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку

Завдання 1.2. Завантаження документа

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Завантажити далі Файли. Обираємо потрібний файл (конспект урока з фахового предмету).
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку
  • Завантажити презентацію з фахового предмету. Надати доступ. Вставити посилання на візитці

Завдання 1.3. Створення онлайн-анкети

  • Створити онлайн-анкету для перевірки знань учнів з теми або онлайн анкету для батьків, використовуючи Гугл-форми.
  • Надати доступ.
  • Вставити посилання на візитці.

Приклади Гугл-форм:

Завдання 2. Створення інтерактивної вправи за допомогою сервісу для створення інтерактивних вправ

Завдання 3. Створення он-лайн кросворду

  • Фабрика кросвордів.
  • Створити онлайн кросворд з фахового предмету.
  • Розмісти посилання на кросворд у власну візитку на порталі Заповікі

Завдання 4. Створення інфографіки

Приклади інфографіки

Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/, розмістити посилання на Інфографіку у візитці.

Завдання 5. Створення пазлу

  • Створити пазл за допомогою сервісу http://www.jigsawplanet.com/
    • Зайти на сайт http://www.jigsawplanet.com/
    • Натиснути в меню кнопку Создать.
    • Вибрати файл з комп'ютера, кількість частина пазлу, форму. Натиснути Создать.
    • Розмістити посилання на пазл у візитку (натиснути Поделиться-Электронная почта).

Завдання 6. Використання можливості обговорення

  • перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
  • відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
  • перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
  • підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

День 4

Завдання 1. Створення віртуального плакату/газети

Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/

На допомогу вчителю:

Створити газету за допомогою сервісу http://edu.glogster.com/

Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі

Завдання 2. Блоги. Види блогів. Служба blogger

Приклади блогів:

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com:

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  • зареєструвати блог
  • увійти до блогу
  • зміна дизайну блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  • зміна структури блогу, додавання статичних сторінок.
  • зміна дизайну та структури блогу за рахунок застосування дизайну та шаблону:
  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  3. обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  4. обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  5. обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  6. задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  7. задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  8. застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  9. перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету

  • Робота з гаджетами:
  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  6. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.

Послідовність дій на занятті:

  • тренер демонструє створення блогу слухачам у власному акаунті Гугл
  • надсилає на e-mail курсантів запрошення стати соавторами блогу Колективний блог тренінгу
  • доданим соавторам приєднатися до блогів, здійснивши вхід до акаунта Гугл за отриманим посиланням
  • тренеру надати соавторам статус Адміністратора блогу
  • кожному слухачу створити в блозі статичну сторінку про себе та заповнити її інформацією
  • зробити у візитці учасника на ЗапоВікі зовнішнє посилання на власну сторінку блогу

День 5

Завдання 1. Робота з блогом

Завдання 1.1. Розміщення відеоролика на сторінках блогу

Розмістити 2 відеоролика на сторінках блогу (як посилання, вбудований)

Завдання 1.2. Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу

Розмістити 2 інтерактивних вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований)

Завдання 1.3. Розміщення презентацій

Розмістити 2 презентації (як посилання, вбудована)

Завдання 1.4. Розміщення текстових документів

Розмістити 2 текстових документа (як посилання, вбудований)

Завдання 1.5. Розміщення анкети

Розмістити створену анкету у блозі (як посилання, вбудована)

Завдання 1.6. Коментування блогів колег

Прокоментувати роботу колег га блогі тренінгу. Послідовність дій:

  1. перейти до блогу тренінгу;
  2. ознайомитись із сторінками колег;
  3. залишити коментарі до сторінок, що вас зацікавили.

Завдання 2. Рефлексія

Завдання 2.1. Сервіс для створення заміток

Залишити стікет-записку на колективній дошці тренінгу, вказавши сервіси, які сподобалися найбільше під час тренінгу, та ті, використання яких не потрібне у вашій педагогічній діяльності.

Завдання 2.2. Дописи в блозі

На колективному блозі тренінгу прокоментувати пост про ваші враження під час навчання на тренінгу.‏‎‏‎