Практична робота тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Олександрівського району", червень 2017

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Модуль 1

Приклади портфоліо

Завдання 1. Реєстрація учасників тренінгу

Завдання 2. Створення аккаунта Google

Завдання 3. Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації. Від адміністратора ЗапоВікі отримаєте електронного листа. Підтвердити адресу електронної скриньки (перейти по посиланню)
  • Знову зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору у верхньому правому кутку)
  • Ознайомитися з вкладками "Викитекст", "Предпросмотр", "Изменения"
  • Створити візитку учасника. Вводим інформацію про себе за зразком:
Прізвище, ім'я, по-батькові (повністю):

Район:

Місце роботи (повністю):

Посада (повністю):

Кваліфікаційна категорія:

Педагогічне звання:

Освіта:

Спеціальність:

Стаж педагогічної роботи (на 2017 р.):

Навчальні предмети:

Контакти:

  • Після створення вікі-візитки натиснути кнопку "Записать страницу"
  • Для редагування візитки натиснути кнопку Правка
  • Для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
  • За необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, ввести текст CAPTCHA (який можливо оновлювати)

ПРИКЛАД: Участник:Скворцова Анна Борисовна

Завдання 4. Створення розділів

  • Додати до візитки на початку розділ "Відомості про мене (Особисті дані, Про мене, ...)"

==Відомості про мене==

  • Додати до візитки після інформації про себе розділ "Участь у тренінгу Веб 2.0. (червень, 2017 р.)"

==Участь у тренінгу Веб 2.0.==

Завдання 5. Створення категорії

Створити в кінці власної візитки категорії:

៚[[Категория:Участник]]

៚[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎

Завдання 6. Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

  • Додайте розділ "Моя діяльність:" (==Моя діяльність==)

6.1.Зовнішні посилання на веб-сайти:

  • Створіть посилання на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]

Зверни увагу! [....] - зовнішнє посилання

6.2.Внутрішіні посилання на сторінки ЗапоВікі: Створіть посилання:

  • в розділі "Моя діяльність:" на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Олександрівського району, червень 2017]]
  • в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"на сторінку практичної роботи тренінгу [[Практична робота тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Олександрівського району", червень 2017]]

Зверни увагу! [[....]] - внутрішнє посилання

6.3. Посилання на власну візитку на сторінці тренінгу

ПРИКЛАД: [[Участница:Татьяна Ткаченко|Ткаченко Тетяна Віталіївна]]

Завдання 7. Працюємо з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • Знайдіть розділ про склад МО вашого району. Натисніть кнопку Править
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника у форматі [[Участник:логін|Прізвище Ім'я по Батькові]]. Збережіть зміни
  • Перейдіть до власної сторінки учасника до розділу "Моя діяльність:"
  • Зробіть внутрішнє посилання на своє віртуальне МО

Завдання 8. Завантаження фотографії на ЗапоВікі

Зверни увагу! Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі

  • Підготувати фотографію
  • Задайте унікальне ім'я для фотографії:Portret_Ivanov_Ivan_27_03_2017
  • Перейдіть в розділ "Завантажити файл" на бічній панелі в лівій частині екрану

Загрузить изображение 08112015.jpg

  • Натисніть кнопку "Выберите файл" для пошуку фотографії на комп'ютері
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис):
    • після завантаження зображення на ЗапоВікі, скопіюйте верхній рядок сторінки, в якій відобразитися назва фотографії та його розширення (Наприклад: Файл: Portret_Ivanov_Ivan_25october2010.jpeg)
    • відкрийте сторінку учасника і перейдіть на вкладку "Правити"
    • вставте скопійований рядок. Виділіть його та натисніть на панелі інструментів кнопку "Внутрішнє посилання" (Наприклад: [[Файл: Portret_Ivanov_Ivan_27.03.2017.jpeg]]

Зверни Увагу!

[[Файл:File.jpg]] для вставлення повної версії файлу;

[[Файл:File.png|200px|thumb|left]] для вставлення зліва від тексту зменьшеного до 200 пикселів;

Домашнє завдання на 2-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • Фотопортрет для візитки;
  • Схема з фахового предмета;
  • Набір слів з фахового предмету для хмари;
  • 5-10 фотографій професійної діяльності (або власної мандрівки);

Модуль 2

Завдання 1. Відеосервіси. Відеосервіс YouTube

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • Знайти в відеоролік, пов’язаний з фаховою темою
  • В режимі редагування власної візитки на ЗапоВікі створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі [URLроліку НазваРоліку]
ПРИКЛАД: [www.youtube.com/watch?v=D-vnimjGl9w Початкова освіта]
  • В режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис <mediaplayer> URLроліку </mediaplayer>
ПРИКЛАД: <mediaplayer width='540' height='290'>/www.youtube.com/watch?v=D-vnimjGl9w</mediaplayer>
  • Зберегти зміни на сторінці візитки

Завдання 2. Створення карти знань

  • Ознайомитися з поняттям, можливостями та призначенням Карт знань
  • Створення карти за допомогою сервісу Bubbl.Us

1. перейти за посиланням Bubbl.Us;
2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету;
4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Save As - Save as JPG image (Save as PNG image);
5. вкажіть для карти унікальне ім'я: Kartaznan_Volkov_Oleg_07.06.2017
6. вставте карту до власної візитки

Завдання 3. Сервіси для створення хмари слів

Знайомимося з сервером TAGUL - Створення хмари слів

  1. Перейти до головної сторінки серверу за посиланням TAGUL;
  2. Натиснути кнопку GREATE NOW;
  3. Створити хмарку слів з фахового предмету;
  4. Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку;
  5. Завантажити файл-хмарку до візитки на ЗапоВікі як зображення.

Завдання 4. Фотосервіси. Створення фотоальбому

  • Перейдіть на головну сторінку серверу Google (google.com.ua)
  • В службах Google оберіть Фото
  • Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  • Оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  • Введіть назву альбому
  • Натисніть кнопку Готово
  • В вікні що зявилося, в полі Для кого - обрати Для всех. Нажмите кнопку Поделиться
  • Вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Завдання 5. Робота з геосервісами

Познайомтесь з документами:

  • Зайдіть на сайт ВікіМапія
  • Створить зовнішнє посилання на місце розташування свого навчального закладу, розмістити посилання на вікі-сторінку
  • Розмістить зовнішне посилання у візитці у формі:
Питання: Відповідь: Посилання: Координати:
Де знаходиться ваш навчальний заклад? ... ... ...

Завдання 6. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт

Приклади віртуальних екскурсій:

Створення віртуальної екскурсії засобами Карт Гугл

  • перейти на головну сторінку серверу Гугл(google.com.ua)
  • перейти до ГуглДиску
  • обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
  • задайте назву та опис екскурсії (н-р, Навчальні заклади Олександрівського району)
  • знайти точку на карті Google, додати її до своєї карти, відредагувати відомості про точку (пояснення, декілька зображень чи відео)
  • аналогічно описати 4-5 пунктів на карті
  • відкрити доступ для перегляду карти: Всім в Інтернеті
  • розмістити посилання на карту на Вікі-сторінці учасника

Завдання 7. Сервіси для створення закладок

Знайомство з сервісом Symbaloo

Інструкція щодо роботи з сервісом Symbaloo

Створюємо веб-мікс. 1. Перейдіть до серверу Symbaloo за посиланням http://www.symbaloo.com
2. Оберіть мову інтерфейсу Русский
3. Оберіть кнопку Создать акаунт
4. Заповніть анкету: Ім'я, адресу електронної скриньки, пароль, повторити пароль, поставити прапорець "Я согласен с Symbaloo ....."
5. На електронну скриньку отримуєте листа для підтвердження реєстрації - "Добро пожаловать в Symbaloo". Відкрийте e-mail - відкрийте листа від Symbaloo - перейдіть по посиланню для підтвердження
6. Створіть новий веб-мікс обравши на панелі кнопку "+".
7. З'явиться віконце "Добавить веб-микс". Введіть назву веб-міксу "Сервіси Веб 2.0.". Натисніть кнопку "Добавить веб-микс"
8. Робоча ділянка складається з квадратиків - тайлів для створення закладок. Оберіть один з тайлів додати 5-10 сайтів до власного веб-мікса. Зявится панель "Редактировать тайл"
9. Оберіть з панелі "Редактировать тайл" кнопку-текст "Создать тайл"
10. Заповніть поля: Добавить адресс веб-сайта (н-р, http://zw.ciit.zp.ua), Имя на тайле,..... . Останні параметри на власний розсуд.
11. Натисніть кнопку СОХРАНИТЬ
12. Аналогічно створіть 4-10 посилань на сервіси Веб 2.0

Відкриваємо доступ до веб-міксу:

  1. Натисніть кнопку ДЕЛИТЬСЯ (зверху по центру сторінки)
  2. Заповніть бланк з полями: Как называется этот веб-микс, Описание веб-микса, Слова связанные с ...,
  3. Натисніть кнопку зеленого кольору Share My WebMix
  4. В ділянці Поделиться с этим веб-миксом с миром сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  5. Розмістити посилання на веб-мікс на власній візитці

Домашнє завдання на 3-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • 2 текстових документа (конспект уроку з фахового предмету, опорна схема тощо);
  • 2 презентації з фахового предмету;
  • анкету для учнів або батьків або тестові завдання з предмету;
  • кросворд з фахового предмету (лише запитання та відповіді, будувати не потрібно)

Модуль 3

Завдання 1. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Для розміщення матеріалів (документів, презентацій, зображень) використовують соціальний сервіс Google Диск

Варіанти роботи з документами Google:

  • Завантажити вже існуючий документ, створений локально на комп'ютері
  • Створити документ на самому сервері Google

Завдання:

  1. Завантажити на головну сторінку сервісу Google Диск текстовий документ та презентацію с фахового предмету
  2. Розмістити посилання на документи на власній візитці

Завдання 2. Колективна робота з Google-документами

  1. Оформіть один слайд колективної презентації "Мій предмет найцікавіший"
  2. Заповніть таблицю Таблиця учасників тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" 2017
  3. Заповніть таблицю Текстовим документом
  4. Розмістити посилання на документи на Вікі-сторінці учасника

Завдання 3. Створення документу (презентації) на Диску Гугл

  1. Перейдіть на соціальний сервіс Google Диск
  2. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
  3. Обираємо папку. Вказуємо ім'я Тренінг Веб 2.0
  4. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0 (відкрити)
  5. Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
  6. Створити текстовий документ на тему "Моє портфоліо". Заголовок - "Портфоліо".
  7. Ввести короткий зміст портфоліо: ПІБ, місце роботи, захоплення, ...
  8. Виконати форматування змісту портфоліо (змінити колір, розмір символів, розміщення тексту на сторінці - по центру, за правим караєм, за лівим краєм, тощо)
  9. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  10. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  11. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  12. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  13. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  14. Натискаємо кнопку Готово
  15. Вставляємо посилання у власну візитку з текстом "Моє портфоліо" в розділі Тренінг Веб 2.0

Завдання 4. Створення онлайн анкети в Google-диску

Знайомство з он-лайн анкетами
1. Приклади он-лайн анкет

2. Заповніть анкету

3. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів або для перевірки знань учнів з предмету

4. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 5. Використання можливості обговорення

  1. Перейти за посиланням з візитки на ЗапоВікі до сторінки тренінгу Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Олександрівського району, червень 2017
  2. Відкрити в новій вкладці візитки колег, ппереглянути їх
  3. Перейти на візитці колеги до вкладки Обговорення(слово виділене оранжевого кольору). В режимі правки додати коментар щодо візитки
  4. Підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени" (олівець синього кольору). Зберегти сторінку

Завдання 6. Створення онлайн кросвордів

Створюємо швидко, якісно та без особливих зусиль кросворд!
Знайомимося з сервером ФАБРИКА КРОСВОРДІВ

  1. Перейти до ресурсу Фабрика кросвордів (puzzlecup.com)
  2. Представтесь на даному ресурсі (створити акаунт): введіть Логін (на англійскій мові) та Пароль
  3. Створити онлайн-кросворд з фахового предмету: кнопка Сгенерировать - ввести відповіді кросворду, кожне з нового рядку в стовпчик- кнопка Готово, побудується кросворд - обираєте будь-яку відповідь (квадратики) - вводимо запитання для розгадування.
  4. Натисніть кнопку Сохранить кросворд (можливо імпортувати в документ Word)
  5. Автоматично ім'я кросворду вказано Без имени. Перейменуйте кросворд. Натисніть кнопку Переименовать.
  6. Нижче під іменем сформується посилання для загального доступу. Скопіюйте посилання
  7. Розмістіть посилання на кросворд у власну візитку на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

Домашнє завдання на 4-й день!

Підготувати в електронному варіанті:

  • матеріал для газети (текст, фото, відео);
  • набір слів з фахового предмету

Модуль 4

Завдання 1. Створення віртуального плакату/газети

Сервіс Wikiwall

Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/ :

На допомогу вчителю:

Завдання

  1. Завантажити сервер Wikiwall
  2. Обрати кнопку Создать стенгазету
  3. Розмістіть статті стінгазети на полотно використовуючи інструменти Текс, Картинка, Видео (верхній лівий кут). Змініть налаштування блоків: розміщення, колір
  4. Перегляньте газнте в режимі перегляду (Смотерь). Відкриється в новій вкладці. За не обхідності внесіть зміни до газети в режимі Редагування.
  5. Вставте посилання на газету у власну візитку на Заповікі (розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0)

Завдання 2. Створення інтерактивної вправи за допомогою сервісу Learningapps

Створюємо інтерактивні вправи засобами серверу http://learningapps.org

  1. Ознайомитися з Інструкцією для роботи з сервісом
  2. Використовуючи сервіс http://learningapps.org створити інтерактивну вправу будь-якого типу з фахового предмету
  3. Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі (як гіперпосилання).

Завдання 3. Створення Інфографіки

Приклади інфографіки

Завдання 1. Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/
Інструкції:

2. Розмістити посилання на Інфографіку у візитці на порталі ЗапоВікі (Розділ - Участь у тренінгу Веб 2.0).

Завдання 4. Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Сервисы Гугл - Blogger
  • зареєструвати блог (детальніше див. на стор. Знайомство з блогами. Реєстрація в блогосфері)
  • увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог

На допомогу вчителю:

Домашнє завдання на 5-й день

  • Заповнити частково сторінки блогу інформацією
  • Підготувати відеоролик (ваша діяльність, місце роботи)

Модуль 5

Робота з блогом

  • Завдання 1. Розміщення текстового документа на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Завдання 2. Розміщення презентації на сторінках блогу (як посилання, вбудована).
  • Завдання 3. Розміщення інтерактивних завдань сервісу Learningapps на сторінках блогу.
  • Завдання 4. Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Завдання 5. Розміщення он-лайн анкети.

На допомогу вчителю:
Инструкция по созданию блога. Урок 4

Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML

  1. Перейдіть до власного блогу на будь-яку сторінку
  2. Оберіть інструмент для внесення змін - Карандаш
  3. Відкриється вікно даного повідомлення для внесення змін в режимі СОЗДАТЬ. З яким звичайно працюють
  4. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML.

Розміщення документів на сторінках блоку:

  • Як посилання
  1. Перейдіть до Google Диску
  2. Відкрийте документ з Google диску
  3. Оберіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА(три крапки праворуч) --> "Открыть доступ"--> "Включить доступ по ссылке" "Копировать ссылку" --> Скопіюйте посилання для переглдяу користувачами
  4. За допомогою інструменту "Ссылка" додайте посилання до блогу
  5. Збережіть зміни - оберіть ОК
  • Вбудований на сторінку!
  1. Перейдіть до Google Диску
  2. Завантажте документ з Google диску
  3. Обреіть кнопку НАСТРОЙКА ДОСТУПА. Відкрийте доступ
  4. Оберіть меню ФАЙЛ - ОПУБЛИКОВАТЬ В ИНТЕРНЕТЕ - вкладка ВСТРОИТЬ
  5. Змінити налаштування: розмір вікна, зміна слайдів, ...
  6. Натиснути кнопку Опублікувати
  7. Скопіювати код
  8. Перейти до сторінки блогу в режимі внесення змін (доповнень, виправлення) - натиснувши на Карандаш
  9. В лівому кутку біля кнопки СОЗДАТЬ поруч розміщена кнопка HTML. Оберіть її
  10. Вставте код. Збережіть зміни

Модуль 6

Захист проекту