Практична робота тренінгу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів інформатики-друга освіта (очне відділення), ЗОІППО, листопад 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

1 Заняття (18.11)

 Автор Назва статті [Електронний ресурс] / ПІП автора // видавництво (сайт). – рік. – випуск. - 
Режим доступу: url-адреса, вільний. – Назва з екрану.
Сокол І.М. Розробка освітнього контенту за допомогою квест-технології:  
електронні ресурси : (підсумки V Міжнар. форуму "Особистість у  
єдиному освітньому просторі") [Електронний ресурс] / І. М.Сокол // Електронний збірник наукових 
праць КЗ"ЗОІППО" ЗОР. – 2014. – № 1 (15). - 
Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp18/tezi_sokol.pdf, вільний. – 
Назва з екрану.
Правила оформлення Інтернет-посилань

Для заліку

  • Створена та заповнена Вікі-візитка


2 Заняття (08.12)

  • Знайомство з Гугл Диском
Допомога: Ролик "Знайомство з Гугл диском"
Допомога: Робота з документами Гугл
  • Розміщення посилання на порталі ЗапоВікі.

Домашня робота:

  • У своїй вікі-візитці створити розділ "Домашня робота спецкурсу Мережеві технології Веб 2.0"
  • Робота з текстовим документом:
    • Придумати завдання для учнів з використанням текстового документу
    • Створити у своєму Гугл-диску текстовий документ та ввести: тема уроку, клас, завдання, шаблон для відповіді
    • Розмістити посилання на створений документ у своїй вікі-визитці
  • Робота з електронною таблицею:
    • Придумати завдання для учнів з використанням електронної таблиці
    • Створити у своєму Гугл-диску документ та ввести: тема уроку, клас, завдання, шаблон для відповіді
    • Розмістити посилання на створений документ у своїй вікі-визитці
  • Робота з презентацією або малюнком:
    • Придумати завдання для учнів з використанням презентації або малюнком
    • Створити у своєму Гугл-диску документ та ввести: тема уроку, клас, завдання, шаблон для відповіді
    • Розмістити посилання на створений документ у своїй вікі-визитці

Для заліку

  • Виконання домашньої роботи

3 Заняття (15.12)

Для заліку

  • Робота з колективною віртуальною картою
  • Створення опитувальника за допомогою Гугл-форм (посилання на вікі-візитці)
  • Створення фотоколажу за допомогою додатку Loupe(посилання на вікі-візитці)

4 Заняття (22.12)

  • Відеосервіс http://youtube.com/
    • Пошук та перегляд відеороликів
    • Пошукові завдання
На видеосервисе найти ролик про вредоносное программное обеспечение, способного создавать копии самого себя и внедряться в код других программ на 5.21 минут. В логине пользователя, который разместил этот ролик есть слово, которое обозначает математический символ, который ставится перед некоторым выражением и означает, что значение этого выражения может быть как положительным, так и отрицательным. Просмотрите ролик и определите: что возникло в 1988 г. и определите самого безжалостного убийцу данных.


Для заліку

  • ІнфоГрафіка (зображення на вікі-візитці)
  • Карта знань (зображення на вікі-візитці)

5 Заняття (25.12)


Для заліку

  • QR-код (зображення на Вікі-візитці)
  • Хмара слів(зображення на Вікі-візитці)
  • Предметна колекція закладок (посилання на вікі-візитці)
  • Предметний кросворд (посилання на вікі-візитці)
  • Пазл для уроку (посилання на вікі-візитці)

6 Заняття (28.12)

Домашня робота:

  • Розробка завдань для учнів
  • Сервіс для самостійного вивчення - Wikiwall: розробити предметну тематичну віртуальну газету, посилання розмістити на своїй вікі-візитці.

Для заліку

  • Виконання домашньої роботи
  • Створення стікера в колективній газеті Padlet
  • Газета у linoit (посилання на вікі-візитці)
  • Газета у Wikiwall (посилання на вікі-візитці)
  • 2 вправи у learningapps