Практичні завдання для Тренінгу «Мережеві технології Веб 2.0» для педагогічних працівників Гуляйпільського району, червень 2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

День 1

Реєстрація електронної адреси

  • Зареєструвати свою електронну адресу на Google
  • Ввести електронну адресу та особисті дані в таблицю реєстрації учасників тренінгу Анкета участника

Створення візиток учасника

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися (Реєстрація на порталі ЗапоВікі)
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації, та підтвердити адресу електронної пошти
  • Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору)
  • Створити візитку учасника за шаблоном Шаблон:Візитка вчителя Гуляйпільського району (для цього необхідно скопіювати текст {{subst:Шаблон:Візитка вчителя Гуляйпільського району}} в свою візитку, записати сторінку, а потім її правити)
  • Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити

Створення розділів різного рівня

Добавити в візитку розділи "Про себе" та "Участь в тренінгу"

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Створення категорії

Створити у власній візитці категорії:

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Гуляйпільський район]]‏‎

Видалити у візитці категорію Шаблон.

Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

Створити посилання:

  • на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для педагогічних працівників Гуляйпільського району, червень 2014]]
  • на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]

Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

  • Підготувати фотографію (обробити, зжати)
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2014
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Створення посилання на візитку учасника

Створити посилання:

Знайомство з авторським правом

Ознайомимося із авторським правом на сторінці Авторське право на ЗапоВікі

Зверніть увагу, що при використанні матеріалів з Інтернету необхідно вказувати ім'я автора, назву, дату публікації (якщо вона вказана), навести посилання на джерело (назва сайту, адресу твору в Інтернеті).

День 2

Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com

Завдання: перегляньте прикладі блогів:

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Порядок створення блогу (довідкова інформація):

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  • зареєструвати блог
  • увійти до блогу, розпочати роботу: створювати повідомлення, статичні сторінки, додавати авторів до блогу тощо...

Послідовність дій на занятті:

  • тренер демонструє створення блогу слухачам у власному акаунті Гугл
  • надсилає на e-mail курсантів запрошення стати соавторами блогу Колективний блог тренінгу
  • доданим соавторам приєднатися до блогів, здійснивши вхід до акаунта Гугл за отриманим посиланням
  • тренеру надати соавторам статус Адміністратора блогу
  • кожному слухачу створити в блозі статичну сторінку про себе та заповнити її інформацією
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішнє посилання на власну сторінку блогу або блог тренінгу

Відеосервіси

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • знайти в відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  • в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
    <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
  • зберегти сторінку візитки

Скачать ролики с youtube - http://en.savefrom.net/

Створення карти знань

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.

Послідовність дій:

  1. перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету середньої школи;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника (ім'я файлу задаємо за принципом Kartaznaniu_Petrov_Ivan_27december2010, категорія - [[Категория:Изображение:Карта знаний]])

Робота з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника
  • На власній сторінці учасника зробити посилання на своє віртуальне МО

День 3

Документи Гугл. Текстовий документ

Завдання: завантажити у Документи Гугл текстовий документ.

Хід виконання:

  • завантажити у Документи Гугл текстовий документ з інформацією
  • надати доступ до документу для всіх на читання
  • посилання на текстовий документ розмістити на вашій візитці на ЗапоВікі

Документи Гугл. Презентації

Завдання: завантажити в Документ Гугл - презентацію.

Послідовність дій:

  1. завантажити до Документів Гугл презентацію, підготовлену засобами PowerPoint або аналогічної програми
  2. впевнитися, що презентація відображається коректно, за потреби здійснити корекцію
  3. надати доступ до презентації для читання за посиланням
  4. розмістити посилання на презентацію на власній візитці на ЗапоВікі

Онлайн-календар

Завдання: створити онлайн-календар з власним розкладом уроків.

Послідовність дій:

  1. з електронної скриньки перейти за посиланнями Гугл на Календар, при першому вході вказати логін та пароль (якщо потрібно);
  2. ввести розклад занять до календаря;
  3. змінити налаштування календаря, зробити його загальнодоступним;
  4. отримати HTML-посилання на календар,
  5. зробити посилання з візитки ЗапоВікі на календар.

Фотосервіси. Створення фотоальбомів

Завдання: створити фотоальбом, використовуючи веб-альбоми Picasa.

Послідовність дій:

  • перейти до веб-альбомів Picasa, виконати перший вхід (вказати пароль);
  • вибрати Додати фотографії
  • вибрати потрібні файли на комп'ютері
  • введіть назву альбому
  • натисніть кнопку Додати
  • поділитися альбомом для всіх (надати доступ);
  • вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі
    [URLфотоальбому НазваФотоальбому]

Робота з геосервісами

  • Ознайомтися з Презентація "Геосервіси"
  • Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, парк Кірова та ін.

Для цього

  • Зайдіть на сайт Панораміо
  • Вкажіть назву вулиці (проспекту)
  • Знайдіть фотографію
  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Фото об'єкту:
  • Зайдіть на сайт ВікіМапія
  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Координати об'єкту:

Заповнену таблицю віртуальної екскурсії розмістіть у власній візитці.

Об'єкт: Фото об'єкту: Координати об'єкту:
Запорізький ліцей №34 Ліцей 34 47°51'19"N35°14'12"E
... ... ...
... ... ...

День 4-5

Робота з проектами на ЗапоВікі. Створення статті

  • Перейти до сторінки проекту Проект "Марафон веб-ідей"
  • в розділі "Учасники" натиснути кнопку "Править"
  • створити посилання на статтю: [[Марафон веб-ідей ПІП(повністю)]]
  • перейти за створеним посиланням та на новій сторінці вставити рядок: {{subst:Шаблон:Проект "Марафон веб-ідей"}}
  • зберегти сторінку
  • заповнити розвернутий шаблон
  • зробити посилання з візитки на проект

Сервіси збереження закладок

  • ознайомитися з сервісами БобрДобр та Меморі.Ру
  • зареєструватися на сайті Меморі.Ру або БобрДобр;
  • знайти в Мережі 3-4 цікавих сайти, створити закладки;
  • посилання на сторінку закладок розмістити на власній візитці

Використання можливості обговорення на ЗапоВікі

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки.

Використання можливості обговорення у блозі

Прокоментуйте сторінку блогу Ваші враження‏‎