Практичні завдання для Тренінгу «Мережеві технології Веб 2.0» для педагогічних працівників Кам'янсько-Дніпровського району, березень 2016
День 1
Вступ
- Організаційні моменти. Знайомство.
- Презентація "Технологія Веб 2.0"
- Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника:
Знайомство з сервісами Google. Пошта Gmail.
Створення поштової скриньки на Google.com
Зайти на сайт Google.com.
Вибрати із служб Gmail- Створити акаунт та заповнити даними:
- Имя
- Фамилия:
- Имя для входа (логин):
- Укажите пароль:
- Введите пароль еще раз:
- Дата рождения:
- Секретный вопрос:
- Ответ:
- Введите символы, представленные на картинке ниже
- Я принимаю условия….
- Ввести електронну адресу та особисті дані в таблицю реєстрації учасників тренінгу Список учасників
Технологія ВікіВікі. Знайомство з порталом ЗапоВікі.
Презентація "Технологія ВікіВікі"
Поняття е-портфоліо вчителя. (вікі-візитка)
Приклади портфоліо Сайт
- Портфолио учителя
- Портфолио учителя Рындычева Наталья Михайловна
- Сайт учителя русского языка Смирновой Тамары Ивановны
- Сайт учителя истории Ефимова Геннадия Константиновича
- УРОКИ.ТВОРЧЕСТВО. МАСТЕРСТВО
ВікіВікі
- ПОРТФОЛИО учителя ДЕНИСОВОЙ ИННЫ ПЕТРОВНЫ
- Портфолио учителя истории Поляковой Елены Николаевны
- Портфолио тьютора Королевой Ольги Викторовны, Нижний Новгород Школа № 174
Блог
Гугл-сайт
- ПОРТФОЛИО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
- Э - портфолио учителя русского языка и литературы ТМРГ
- САЙТ-ПОРТФОЛИО УЧИТЕЛЯ Яковлевой Марины Сергеевны
Створення візиток учасника
- Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
- Зареєструватися (Реєстрація на порталі ЗапоВікі)
- Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації, та підтвердити адресу електронної пошти
- Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
- Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору)
- Створити візитку учасника
Заборонені логіни при реєстрації:
- використання числових логінів: 7245, 11 клас
- використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
- використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
- написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
- використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван
Створення розділів різного рівня
Добавити в візитку розділи "Про себе" та "Участь в тренінгу"
==Розділ 1==
==Розділ 2==
Створення категорії
Створити у власній візитці категорії:
- [[Категория:Участник]]
- [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]
- [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, Кам'янсько-Дніпровський район]]
Створення зовнішніх та внутрішніх посилань
Створити посилання:
- на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Кам'янсько-Дніпровського району, березень 2016]]
- на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]
Завантаження фотографії на ЗапоВікі.
- Підготувати фотографію (обробити, зжати)
- Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Ivana_22_03_2016
- Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією ([[Категория:Участник]] (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики)
- Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
Створення посилання на візитку учасника
Створити посилання:
- на сторінці Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Кам'янсько-Дніпровського району, березень 2016 в розділі Учасники натиснути навпроти кнопку "Правити"
- Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]
Робота з віртуальним МО
- Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
- Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
- Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
- В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника
- На власній сторінці учасника зробити посилання на своє віртуальне МО
Знайомство з авторським правом
Ознайомимося із авторським правом на сторінці Авторське право на ЗапоВікі
Зверніть увагу, що при використанні матеріалів з Інтернету необхідно вказувати ім'я автора, назву, дату публікації (якщо вона вказана), навести посилання на джерело (назва сайту, адресу твору в Інтернеті).
Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com
- увійти до власного аккаунту Гугл Google.com
- перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
- зареєструвати блог
Домашне завдання
Підготувати в електронному варіанті: для 2 дня:
- 5-6 фотографій(шкільне життя)
- схема з фахового предмета, для створення карти знань(дивітся день 2)
День 2
Відеосервіси
Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.
- Зайдіть на сервіс YouTube
- знайти в відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
- в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
[URLроліку НазваРоліку]; - в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
<mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>; - зберегти сторінку візитки
Скачать ролики с youtube - http://en.savefrom.net/
Створення карти знань
Карти знань- діаграми, схеми, в яких в наочному вигляді представлені різні ідеї, задачи, тези, пов'язані одне з одним і об'еднанні однією спільною темою. Інші назви: карти розуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи. Існує багато сервісів для роботи з картами знань:
Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.
Послідовність дій:
- перейти за посиланням Bubbl.Us;
- натиснути кнопку StartBrainstorming;
- використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету середньої школи;
- зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
- завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника (ім'я файлу задаємо за принципом Kartaznaniu_Ivanov_Ivan_22march2016, категорія - [[Категория:Изображение:Карта знаний]])
Сервіси для створення закладок
Знайомство з сервісами БобрДобр та Symbaloo
- Зайти на сайт http://www.bobrdobr.ru та зарееструйтесь.
- В мережі Інтернет знайдіть інформацію по проблемній темі і скопіюйте URL-адресу сторінки.
- На сайті БобрДобр, справа, оберіть кнопку Добавить мою первую закладку.
- Вставте скопійовану адресу сторінки, введіть назву закладки і натисніть Сохранить.
- Знайдіть 3-4 цікаві статті по вашій методичній темі и помістить на них посилання у розділі Мої закладки своєї візитки.
Інструкція щодо роботи з сервісом Symbaloo Інструкція
Фотосервіси. Створення фотоальбомів
Завдання: створити фотоальбом, використовуючи веб-альбоми Гугл фото.
Послідовність дій:
- перейти до веб-альбомів Гугл фото, виконати перший вхід (вказати пароль);
- вибрати Додати фотографії
- вибрати потрібні файли на комп'ютері
- введіть назву альбому
- натисніть кнопку Додати
- поділитися альбомом для всіх (надати доступ);
- вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі
[URLфотоальбому Назва Фотоальбому]
Робота з геосервісами
- Ознайомтися з Презентація "Геосервіси"
- Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, парк Кірова та ін.
Для цього
- Зайдіть на сайт Google-карти
- Вкажіть назву вулиці (проспекту)
- Знайдіть фотографію
- Розмістить зовнішне посилання в розділі Фото об'єкту:
- Зайдіть на сайт ВікіМапія
- Розмістить зовнішне посилання в розділі Координати об'єкту:
Заповнену таблицю віртуальної екскурсії розмістіть у власній візитці.
Об'єкт: | Фото об'єкту: | Координати об'єкту: |
' | ' | ' |
... | ... | ... |
... | ... | ... |
Сервіси для створення хмари слів
Програма TAGUL Створення хмарки слів.
- Створити хмарку слів з фахового предмету.
- Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку.
- Завантажити файл-хмарку до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория: Изображение:Облако слов]]
- Вставте 2 хмарки у свою візитку, у розділ "цікаві сучасні сервіси" - одна хмарка зі слів введених вручну, а інша зі URLадреси сайту з вашого предмету.
- Підпишіть хмарки - вкажіть тему уроку де вони можуть бути використанні.
Допомога - Облако слов (тегов)
Домашне завдання
для 3 дня:
- презентація з фахового предмету
- конспект уроку з фахового предмету
День 3
Документи Гугл. Текстовий документ
Завдання: завантажити у Документи Гугл текстовий документ.
Послідовність дій:
- завантажити у Документи Гугл текстовий документ з інформацією
- надати доступ до документу для всіх на читання
- посилання на текстовий документ розмістити на вашій візитці на ЗапоВікі
Документи Гугл. Презентації
Завдання: завантажити в Документ Гугл - презентацію.
Послідовність дій:
- завантажити до Документів Гугл презентацію, підготовлену засобами PowerPoint або аналогічної програми
- впевнитися, що презентація відображається коректно, за потреби здійснити корекцію
- надати доступ до презентації для читання за посиланням
- розмістити посилання на презентацію на власній візитці на ЗапоВікі
Інші сервіси для публикації документів
ГуглДиск. Створення форми
Завдання: створити онлайн анкету
Послідовність дій
- перейти до ГуглДиску;
- обрати вказівку Створити (червона кнопка), обрати створення форми;
- додати до форми питання різних типів;
- розмістити посилання на форму на власній візитці на ЗапоВікі
Дидактичні сервіси
Завдання: створити 2-3 дидактичні вправи за допомогою деяких сервісів:
- LearningApps.org (допомога Інструкція по роботі з сервісом)
- Фабрика кроссвордов
- Cross
- CrossWordus
- Створення пазлів
- ІнфоГрафіка(Допомога Інструкція по роботі з сервісом)
- QR-код
- QR-код
- Фотоколаж
Створені дидактичні вправи вбудувати в блог. Створити посилання на них на власній візитці.
Робота з сервісом LearningApps
Порядок дій:
- Завантажте сервіс
- Виберіть зручну для Вас мову.
- Зареєструйтесь(створіть акаунт)
- Створіть вправу.
- Протестуйте створену вправу і якщо все правильно то збережіть вправу, якщо треба допрацювати, то продовжити редагування.
- Щоб надіслати свою вправу як посилання чи вбудувати її у веб-сторінку, скопіюйте (внизу під заголовком Використати вправу) відповідні адреси. Вставте їх на блог та візитку.
День 4
Робота з блогом
Налаштування блогу. Створення статичних сторінок
- змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
- змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.
Завдання: Змінити дизайн та структуру блогу
Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.
Послідовність дій:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
- обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
- обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
- обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
- задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
- задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
- застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
- перейти за посиланням "Назад к Blogger".
Детальна інструкція Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету
Робота з гаджетами.
Завдання: Додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.
Послідовність дій:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням "Дизайн";
- натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
- обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
- заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
- "Показ слайдов" - фотоальбом Гугл-фото, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
- "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
- "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
- додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.
Самостійна робота.
Робота з блогом. Будування е-портфоліо на блозі. Створення розділів на блозі.
День 5
Вставка відеороліку до блогу
Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.
Послідовність дій:
- знайти потрібний відеоролік в Мережі;
- отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
- повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.
Коментування блогів колег
Завдання: прокоментувати дописи блогів колег
Послідовність дій:
- за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
- ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.
Самостійна робота з блогом.
- Розмістити відеоролики на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
- Розмістити інтерактивні вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
- Розмістити презентації (як посилання, вбудована).
- Розмістити текстові документи (як посилання, вбудований).