Проект "Інклюзивна освіта Запорізької області"
Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Інклюзивна освіта передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому. |
Содержание |
Нормативна база
Інтернет-ресурси з інклюзивної освіти
- Інклюзивна освіта Запорізького регіону
- Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
- Науково-методичний центр інклюзивної освіти
- Інклюзивна освіта, сайт ВОІППО
- Розділ "Освіта осіб з особливими потребами" на сайті МОН
- Інклюзивна освіта на сайті ПОІППО
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні: регіональний аспект»
- Інклюзивне навчання, сайт МОН
- Інклюзивна освіта для дітей з інвалідністю в Україні
Карта інклюзивних класів ЗНЗ
Навчання
2016
2017
- Тренінг за програмою «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи.Результати» для фахівців ПМПК Запорізької області
- Тренінг "Навчання в інклюзивному класі за технологією «1 учень – 1 комп’ютер»", березень 2017 р.
2018
- Інклюзивний простір. Практичні кроки. 28.02-02.03.2018
- Тренінг для тренерів з питань інклюзивної освіти "Наставництво". 02-04.04.2018
- Тренінг для тренерів з питань інклюзивної освіти "Наставництво". 06-08.06.2018
- Тренінг для громадських діячів. 12-13.06.2018
- Тренінг для керівників ІРЦ Сумської області, 15-16.08.2018
Творчі групи
Навчальні заклади
Матеріали з інклюзивної освіти
Інформація про інклюзивно-ресурсні Центри
- Інклюзивно-ресурсний центр М.Мелітополь
- Про роботу інклюзивно-ресурсного центру в Мелітополі. ТРК Мелітополь. Вісті про головне від 29 03 2018
Матеріали для тренінгів
Документація
- Номенклатура ІРЦ
- ГРАФІК РОБОТИ асистента вчителя Богданової С.П. на 2017/2018 навчальний рік
- РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ
- Про створення класів з інклюзивною формою навчання та організацію в них навчально-виховного процесу у 2017-2018 н.р.
- Про створення класів з інклюзивною формою навчання та організацію в них навчально-виховного процесу у 2017-2018 н.р.Про організацію науково-методичної роботи школи в 2017/2018 навчальному році
- Про реорганізацію комунального закладу «Запорізька обласна психолого-медико-педагогічна консультація» Запорізької обласної ради шляхом приєднання
Пам'ятки
Презентації
- Організаційні та нормативно-правові аспекти професійної діяльності асистента учителя в інклюзивному класі
- Співробітництво вчителя та асистента вчителя в інклюзивному середовищі
- Підготовка проектів наказів, внесення коректив до річного плану роботи, робочих навчальних планів. Організація роботи спеціалістів з психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
- Індивідуальна програма розвитку учнів з особливими освітніми потребами
- Логопед
- Проведення скринінгів основних психічних процесів
- Тренінг тренерів_інклюзія
- Специфіка роботи вчителя-дефектолога на корекційно-розвиткових заняттях з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку
Наукові статті
- Основи інклюзивної освіти (За загальною ред.д.пед.н., проф. Колупаєвої А.А.)
- Гаврилов О.В."Особливі діти в закладі і соціальному середовищі"
- Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен
- Колупаєва А. ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ
Посібники
Мультфільми
- Мультик о команде
- Поросёнок. Фильм 1-й - «Няня» (Piglet. Part 1 - «Babysitter»)
- Управление - залог успеха командной работы
Дистанційні тренінги
BYM online:
EdEra: