Професійна майстерня бібліотекаря Білик Людмили Григорівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека – 2017"

Номінація "Бібліотека – виховний простір навчального закладу"

ПІБ, фото учасника

Білик Людмила Григорівна

Фото 2015.jpg

Контакти учасника конкурсу:

  • 380974820427
  • bilykludmila60@gmail.com

Місце роботи:

  • Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Великобілозерської районної ради Запорізької області
  • Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул Лугова, 2
  • v-belozshkola3@meta
  • (06156)2-51-81

Посада

  • бібліотекар

Освіта

  • середня спеціальна

Спеціальність за освітою

  • лаборант хімічного аналізу

Бібліотечний стаж

  • 18 років

Кваліфікаційна категорія, звання

  • бібліотекар

Про бібліотеку НЗ

Краєзнавча робота посідає важливе місце в роботі бібліотеки Великобілозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 та всього педагогічного колективу, адже саме з дитинства потрібно прищеплювати почуття любові до рідної землі, її мови, пісенно-поетичної спадщини, традицій, обрядів наших пращурів. Бо як сказав Іван Огієнко: «Бережи своє рідне, бережи, щоб не винародовитися, щоб не забути народу, з якого ти вийшов. Бережіть свою віру, звичаї, свою мову, і тим збережете національну істоту свою».

Тема портфоліо

«Мій край – моя історія жива»

                         Людське безсмертя з роду і до роду 
                         Увись росте корінням родоводу.
                         І тільки той, у кого серце чуле, 
                         Хто знає береже минуле, 
                         Хто вміє шанувати сучасне,-
                         Лиш той майбутнє
                         Вивершить прекрасне. 

Знання історії свого краю – священний обов’язок кожної культурної та освіченої людини. Сьогодні національне виховання школярів займає провідне місце у навчально-виховному процесі. Здобута Україною незалежність і побудова суверенної держави обумовили реорганізацію бібліотечної діяльності, в тому числі і краєзнавчої. Виникли об’єктивні умови для відродження кращих традицій українського бібліотечного краєзнавства, значно підвищилась роль бібліотек у відновленні історичної пам’яті народу, становленні його національної свідомості, вихованні гідності і справжнього патріотизму. Краєзнавча робота стала не декларованим, а насправді пріоритетним напрямком діяльності бібліотек. У діяльності шкільних бібліотек краєзнавчий напрямок набув особливого звучання з початку 90-х років, з активізацією процесів національно-культурного відродження. Введення та розширення краєзнавчих курсів у шкільні програми з літератури, історії, географії (природознавства) стало додатковим фактором, що відкриває перспективи і водночас висуває нові завдання перед бібліотеками, що працюють з дітьми. Адже розробка і, тим більше, друк та забезпечення шкіл відповідними підручниками, посібниками ще й досі помітно відстає від реальних повсякденних потреб навчального процесу. І часто єдиним джерелом відповідної інформації є фонди бібліотек. Нема в людини місця дорожчого, ніж те, де вона народилась, землі, на якій зросла… Щоб по-справжньому любити рідний край, його слід добре знати, необхідно вивчати історію, мову, культуру. У зв’язку з цим, одним з пріоритетних напрямів патріотичного виховання молоді є краєзнавство. Саме краєзнавча робота має посісти важливе місце в діяльності кожної бібліотеки з тим, щоб за допомогою краєзнавчих матеріалів сприяти вихованню у молоді патріотизму, національної свідомості, високої моральності.

Додатки до портфоліо