Рефлексія Бондаренко Анна Анатольевна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг визначитися з власними цілями протягом навчання на даному тренінгу,активно користуватися Інтернет-ресурсами під час створення власного методичного портфоліо та покращити навички користування і впровадження ІКТ для вдосконалення власної педагогічної майстерності Завданням цього модулю також було створення власного блогу.

Модуль 2

Завданням у цьому модулі було складання плану проекту та плану його реалізації. Це допомогло визначитися з подальшою роботою. На даному етапі був створений буклет (публікація) у Microsoft Publisher.

Модуль

Завданням 3-ого Модулю було створення ключових та тематичних питань.

Модуль 4

Завданням 4-го модулю було створення вчительської презентації. Робота була творчою і цікавою.

Модуль 5

Праацюючи у мережі Інтернет,слід пам'ятати про авторські права. Тепер я знаю як правильно вказувати джерела інформації,копіювати матеріал та вставляти його. Працюючи практично у цьому модулі я зрозуміла, що дітей потрібно вчити безпеці роботи в Інтернеті.

Модуль 6

Працюючи на даному єтапі я навчилася працювати з додатками GOOGLE та створювати мережевий опитувальник-тест для учнів завдяки GOOGLE-формі.

Модуль 7

Завданням цього модулю було створити учнівську публікацію на інтерактивному холсті Padlet. З його допомогою учні можуть виготовляти власні колажі, творчо підходити до виконання завданнь на інтерактивній дошці.

Модуль 8

Оцінювання є важливим етапом навчального процесу. То ж робота з інструментами оцінювання була цікавою і корисною. Різноманітність форм дозволяє зробити цей процес максимально об'єктивним для вчителя та цікавим для самих учнів.

Модуль 9

Робота в цьому модулі була цікавою та творчою! Ми познайомилися з ресурсами, які дозволяють створювати ребуси,кросворди,пазли,QR-коди та ін. Також участниками групи були створені ЗХД-таблиці. Отримані знання та навички обов'язково застосую у своїй роботі!

Модуль 10

Модуль 11