Рефлексія Герцен Анна Сергеевна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Ознайомилася з цілями та завданнями курсу. Згадала особливості роботи з ресурсом ЗапоВики. Слід пам'ятати, що робота у розділі "Правка" відрізняється від роботи у звичайному текстовому редакторі. Зберігла список основних тегів, щоб користуватись надалі.

Модуль 2

Ознайомилася з ключовими засадами методу проектів. Навчилася створювати інформаційний буклет у "Microsoft Publisher". Програма дуже зручна у застосуванні, оскільки містить велику кількість готових шаблонів.

Модуль 3

В цьому модулі навчалась складати ключові, тематичні і змістові питання проекту. Почала працювати над складанням плану вивчення теми. План є дуже детальним, тож робота над ним триватиме протягом наступних модулей.

Модуль 4

При створенні вчительської презентації я вирішила трохи відійти від звичних методів і замість звичного мені Microsoft PowerPoint, вирішила скористуватися сервісом Google Презентації. Це дуже зручний у використанні сервіс, тож мені не довелося витрачати багато часу для створення презентації, що, безперечно, дуже важливо у роботі вчителя.

Модуль 5

У цьому модулі ми обговорювали правові та етичні питання, пов’язані з використанням інформаційних технологій. В нашій країні авторське право залишається досить незахищеним, тож повага до інтелектуальної власності колег залишається на совісті вчителя. Учням також потрібно пояснювати наслідки копіювання та використання чужих робіт.

Модуль 6

На цьому етапі тренінгу згадала основні можливості роботи з Google Формами. Створення опитування та тестів на основі цього додатка є надзвичайно сучасною та ефективною формою роботу, оскільки усі отримані результати зберігаються у вигляді таблиці Excel і їх поім зручно систематизувати та аналізувати. Мені здається, що було б добре час від часу складати такі електронні тести та задавати іх у якості домашнього завдання, щоб якось його урізноманітніти.

Модуль 7

У цьому модулі відкрила для себе такі онлайн дошки з сумісним доступом, як Padlet та Linoit. Ці сервіси дозволяють декільком користувачам одночасно працювати над одним проектом. Використання такої технології може урізноманітніти проведення дискусій та мозкових штурмів на уроках. Втім, цим переваги таких дошок не обмежуються. Зокрема, ці сервіси можна використовувати при плануванні уроків, оскільки на дошках можна розміщувати не лише текст, а й зображення, відео та посилання.

Модуль 8

У цьому модулі багато уваги приділялося тому, як вчитель, грамотно склавши форму самооцінювання діяльності учнів у проекті, може привчати учнів до критичного ставлення до своєї роботи та аналізу власних досягнень.

Модуль 9

У цьому модулі ми вивчали особливості роботи з З-Х-Д таблицею. Втім, особисто я не витрачала б на цей етап багато часу. Діти можуть прогнозувати очікувані результати від діяльності над проектом, але їхні здогадки не завжди виявляться вірними і краще витратити цей час власне на пошук та аналіз інформації.

Модуль 10

Цей етап тренінгу був особливо цікавий, оскільки ми вчилися створювати різні навчальні матеріали засобами сервісів Web 2.0. Усі ці сервіси надають безмежний простір творчості вчителя і можуть використовуватися для підвищення мотивації учнів.

Модуль 11

Це був завершуючий етап тренінгу, тож він відзначився підбиттям підсумків та узагальненням отриманої інформації. Цікаво було ознайомитися з проектами колег та висловити свої враження в обговоренні на ЗапоВікі. Під час тренінгу я дізналася багато чого нового та освіжила у пам'яті знання з попередніх тренінгів. Хочу висловити вдячність нашому тренеру, Олені Собакар, за доступну подачу інформації та теплу атмосферу на заняттях.