Рефлексія Каплун Вікторія

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені:

  • познайомитися з курсом Intel 10, його особливостями;
  • розглянути та опрацювати довідник Intel;
  • навчитися створювати посилання на пошту;
  • працювати на порталі "Заповіки" (удосконалення візитки: маркування списків, робота зі шрифтами тощо).
Буду намагатися розвиватися в цьому напрямку та збогачувати свою сторінку.

Модуль 2

У цьому модулі:

  • дізналася багато цікавої інформації про метод проектів;
  • підібрала тему для свого навчального проекту, склала план проекту та план реалізації;
  • створила буклет-запрошення для участі у своєму майбутньому навчальному проекті.
Хочу дізнатися якомога більше про використання методів проекту в процесі навчальної діяльності.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені:

  • обдумати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах;
  • визначити ключові,тематичні та змістові питання навчального проекту;
  • зрозуміти та встановити цілі, яких мають досягти учні під час роботи над проектом;
  • створити посилання на свій блог.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені:

  • створити вчительську презентацію свого проекту;
  • ознайомитися із сайтом для створення списку літератури.

Модуль 5

У цьому модулі:

  • ознайомилася із авторським правом, навчилася ставити свій електронний підпис на ЗапоВікі;
  • навчилася працювати із спільними документами, тобто працювати із документом разом з іншими учасниками.

Вважаю цей досвід мені знадобиться під час роботи в групах.

Модуль 6

У цьому модулі:

  • я працювала над створенням мережевого опитувальника (google-форма/тест)
  • мені вдалося створити опитувальник для навчального проекту, дуже цікаво було працювати над різними видами відповідей, особливо створювати відео-запитання.

Модуль 7

Цей модуль допоміг мені:

  • розширити мої навички у створенні віртуальних плакатів;
  • створити новий інтерактивний холст як вид учнівської презентаціїї;
  • ознайомитися з іншими альтернативними сайтами для створення холстів.

Я вважаю, що у майбутньому неодмінно користуватимусь деякими з них.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені створити:

  • лист самооцінки учня під час виконання проекту;
  • лист взаємооцінювання учнів під час групової роботи над проектом;
  • лист рефлексії учня;
  • систему балів для адекватного оцінювання тієї чи іншої роботи.

Модуль 9

У цьому модулі:

  • я створила декілька нових інтерактивних вправ на Learnings app, додала їх на свій блог та створила посилання цих вправ на свою Вікісторінку;
  • я навчилася складати ЗХД-таблицю та зрозуміла її призначення;
  • я зрозуміла, як створювати організаційну діаграму та як отримати результати і додати їх до презентації.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені:

  • ознайомитися з принципами роботи сайту "Kahoot", розробити цікаву віктарину для свого навчального проекту;
  • скласти кросворд, пазл для проекту та декілька ребусів, які зацікавлять учнів під час роботи;
  • сворити QR-коди та зашифрувати відео та текст.

На мою думку, це дуже захоплююче пошукове завдання!

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені:

  • ознайомитись із поняттям "білого" та "сірого" опонента;
  • виступити у ролі обох опонентів;
  • взяти участь у обговоренні навчальних проектів своїх колег на ЗапоВікі.