Рефлексія Лисечко Тетяна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

В першому модулі наш тренер ознайомила нас з цілями та основними етапами роботи під час вивчення спецкурсу «Intel Навчання для майбутнього (версія 10)». Я дізналася, що являє собою метод проектів. Під час вивчення цього модуля, нами були створені сторінки на сайті «ЗапоВікі». Виконуючи чіткі, поетапні інструкції нашого тренера, створення власних сторінок не викликало ніяких труднощів.

Модуль 2

Протягом другого модулю ми більш детально говорили про метод проектів, про його переваги, про різні види проектів та процес їх створення. Нами було обрано тему для власного проекту. Деякі труднощі викликало створення ключового, тематичних та змістовних питань. Здавалось, що створення проекту складніше ніж його виконання. Але за допомогою нашого тренера і колег це завдання було виконано.

Модуль 3

Завдяки цьому модулю ми навчилися створювати тематичні буклети. Для цього нам пояснили, як правильно використовувати програму Microsoft Publisher. Це був цікавий, творчий та захоплюючий процес. Також ми навчилися створювати власні блоги на платформі Blogger.

Модуль 4

Під час проходження цього моудлю ми створювали учительску презентацію. Це було досить цікаво. Нашим завданням було не тільки викласти необхідну інформацію щодо нашого проекту, але й зацікавати учнів її оформленням.

Модуль 5

Під час вивчення цього модулю ми говорили про авторське право, а також вчилися працювати над спільними документами. Цей спосіб дозволяє людям одночасно працювати над спільним проектом, наприклад документом, презентацією та інш.

Модуль 6

На цьому етапі ми вчилися свторювати опитувальник в google-формі. Така форма опитування не тільки полегшує роботу вчителя, але й дозволяє з легкістю зробити звіт за його результатами.

Модуль 7

В цьому модулі ми створювали учнівську презентацію, а саме інтерактивний холст. Наш тренер навчила нас створювати такі холсти за допомогою двох популярних ресурсів Padlet та Lenoit. Це було дуже цікаво. Інтерактивний холст це новий спосіб презентації будь-якого матеріалу, який дозволяє розміщувати інформацію, фото та відео в одному місці. Із задоволенням будемо користуватися данннними ресурсами.

Модуль 8

Під час вивчення цього модуля, ми створили інструменти оцінювання, а саме: лист самооцінювання, взаємооцінювання та рефлексію. Оцінювання відіграє важливу роль у проектній роботі, а тому такі структуровані інструменти оцінювання підвищують мотивацію учнів та допомогають вчителю адекватно оцінити їх роботу.

Модуль 9

В цьому модулі ми навчилися створювати ЗХД-таблиці, які допомагають вчителю дізнатися, що учні знають, хотіли би знати та про що вони дізналися в кінці проекту. А також ми працювали з організаційними діаграмами.

Модуль 10

Цей модуль був одним із найцікавіших, адже ми дізналися нові способи, що допоможуть вчителю зацікавити своїх учнів та урізноманітнити навчальний процес. Ми свторювали кросворди, ребуси, інтерактивні вправи, онлайн пазлита та QR-коди. Особливо зацікавив такий ресурс як Kahoot, який дозволяє провести на уроці вікторину.

Модуль 11

Під час вивчення цього модулю ми навчилися створювати обговорення на ЗапоВікі. Обговорення дуже допомагає при створенні проекту, адже наші колеги можуть надати нам пораду для покращення роботи.