Рефлексія Ляшенко Марія Володимирівна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати цілі власного навчання на цьому тренінгу, а саме познайомились з цілями та завданнями тренінгу за 10 версією "Навчання для майбутнього",також оновили свої сторінки на Заповіках. Зважаючи на те, що я маю певні навички роботи з комп'ютером, мені було досить легко працювати над проектом. Незважаючи на це, і дізналась про особливості роботи на Заповіках, як вставляти активні посилання.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. На цьому етапі роботи я обрала тему мого проекту, уточнила його ключові, тематичні та змістовні питання. В ході роботи я обдумала цілі, значення та зміст мого проекту.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені оволодіти навичками створення буклету за допомогою програми Microsoft Publisher.Працювати над буклетом було цікаво.Також я створила власний блог на платформі блоггер.

Модуль 4

На даному етапі роботи ми створювали презентацію вчителя. Цей модуль був пізнавальним та корисним. Треба було творче підйти до створення презентації, доступно викласти мареріал за темою проекту.

Модуль 5

В цьому модулі ми визначали правила користування авторським правом, працювали над спільними документами (Microsoft Office).

Модуль 6

Цей модуль відзначився тим, що ми навчились створювати google-форму. Цей вид роботи полегшує роботу над створенням тестів та опитувань. Дана форма опитування зберігається на гугл-диску.

Модуль 7

Ми займались створенням учнівських інтерактивних холстів за допомогою інтернет-ресурсів. Вони дають змогу розміщувати на холсті сайту відео-, фоторесурси.

Модуль 8

На даному єтапі навчилися створювати інструменти оцінювання: листи самооцінювання, взаємооцінювання, рефлексію.

Модуль 9

В цьому модули ми займалися створенням ЗХД-таблиці. Тут учні мають визначити що вони знають про тему нашого проекти, що хочуть дізнатися та дізналися. Навчились будувати організаційну діаграму.

Модуль 10

Модуль був інформаційним та аналізуючим. Ми познайомились з такими сервісами як:kahoot, сайт створення кросвордів, генератор ребусів, онлайн пазли, QR-коди, інтерактивні вправи. Завдяки отриманим знаннням можна надзвичайно урізноманітнити уроки, створювати ситуації успіхів для учнів.

Модуль 11

Даний етап був відзначений захистом проектів (білий-сірий опонент) та обговоренням на ЗапоВікі.