Рефлексія Матяж Леся Анатоліївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Завдяки даному навчальному модулю, я докладніше дізналася про основний курс Intel "Навчання для майбутнього". Цей модуль допоміг мені визначитися з подальшими цілями на цьому тренінгу. Я навчилася працювати з ресурсами тренінгу : посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, електронним посібником, ознайомилася з вікі-сайтом програми.

Модуль 2

Цей модуль ознайомив мене з методом навчальних проектів, я навчилася створювати буклети, збирати інформацію з інтернету, за допомогою рекламних буклетів інформація стає доступнішою.

Модуль 3

В цьому модулі я обрала тему для проекту, відповідно вимогам Державного стандарту та шкільної програми. Я навчилася складати ключові, тематичні і змістові питання проекту.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені створити презентацію вчителя, в якій чітко зазначено які завдання повинна виконати кожна група учнів, для реалізації проекту. Труднощів не було виявлено.

Модуль 5

Цей модуль поглибив мої знання про авторське право, а також дозволив вдосконалити вміння використовувати Інтернет-ресурси з урахуванням авторських прав, що є дуже важливим у нинішніх умовах навчання. Під час модулю закріпила навички роботи з електронною документацією на прикладі оформлення списку використаних джерел Інтернету, що неодмінно знадобиться для подальшої педагогічної діяльності.

Модуль 6

Виконуючи завдання цього модулю, я дізналася як використовувати комп'ютерні технології для оцінювання процесу навчання учнів. Мною був створений мережевий опитувальник. Були невеликі проблеми з зазначенням відповіді на Google формі. Але сподіваюся, що з часом все вдосконалю.

Модуль 7

В цьому модулі мені вдалося створити сценарій прикладу учнівської презентації. Для демонстрації результатів однієї з груп я обрала інтерактивний холст, оскільки це ефективний, наочний і доступний засіб. Крім того до слайдів можуть бути включені фото, фрагменти відео, які унаочнюють пророблену роботу. Було дуже цікаво!!!

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені зрозуміти як правильно залучити учнів до процесу оцінювання , змінити їх ставлення до навчання.

Модуль 9

Працюючи над модулем, я навчилася складати ЗХД таблицю та створювати діаграми.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені навчитись використовувати диференційні завдання для учнів, як спосіб перевірки знаннь. Я дізналась, як можна враховувати навчальні потреби всіх учнів та подумала над тим, як я можу включити деякі з цих навчальних стратегій при плануванні вивчення теми за методом проектів.

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені уточнити переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших. І, взагалі, курси були дуже інформативними та цікавими! Дізналася багато нового та навчилася розробляти різні документи. Особливо сподобалося працювати з гугл-диском та сайтом ЗапоВікі. Тепер буду частіше використовувати комп'ютерні технології під час навчального процессу. Велике спасибі тренерам!!!