Рефлексія Махова Марина Радіївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я познайомилась з цілями та завданнями тренінгу Intel, навчилась працювати на платформі Заповікі, створила свою сторінку. Навчилась завантажувати своє фото, та робити посилання на своїй сторінці. Зважаючи на те, що я маю певні навички роботи з компьютером та інтернет ресурсами, працювати було цікаво та легко.Атмосфера була дружня та невимушена.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, він дозволяє органічно інтегрувати знання учнів з різних галузей для вирішення окремо взятої практичної проблеми, стимулюючи при цьому розвиток творчих здібностей особистості учня. На цому етапі роботи я обрала тему мого проекту, уточнила його ключові, тематичні та змістовні питання. В ході роботи я обдумала цілі, значення та зміст мого проекту.Визначила план реалізації проекту.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені навчитись створювати буклет за допомогою програми Microsoft Publisher.Працювати над буклетом було не важко, але оформлення, підбір інформації забирає багато часу. Також я створила власний блог на платформі блоггер.

Модуль 4

В цьому модулі я закріпила навички роботи з Power Point, створила вчительську презентацію, в якій розкривається план реалізації проекту.

Модуль 5

В цьому модулі я поповнила знання про інтернет безпеку, нам нагадали про правила дотримання авторського права. Усвідомила, що перед кожною роботою з учнями в Інтернеті потрібно проводити інструктаж. Навчилась правильно вказувати Інтернет джерела.

Модуль 6

Працюючи в цьому модулі ознайомилась з новою, для мене формою опитування (google-форма), створила тест для учнів.

Модуль 7

В цьому модулі познайомилась з такими платформами як інтерактивний холст padlet та linoit, які допомагають створювати учнівські колажі, проводити дослідження групою дітей.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені створити критерії оцінювання. Вважаю це важливий етап роботи над проектом тому,що кожен учень має знати результати навчальної діяльності працюючи над проектом на всіх етапах своєї роботи.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені в створенні інтерактивних вправ, кросвордів, пазлів, тощо. Я мала змогу працювати з різними сервісами які допомагають швидко та якісно зробити інтерактивні вправи для учнів різних вікових груп та можливостей.

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені познайомитись з такими сервісами як kahoot,для себе я учотнила як робити красворд, ребус, пазл,QR-код, інтерактивні вправи. Я вважаю, що цей модуль був дуже корисний і я в майбутньому буду використовувати набуті навички для підготовки до уроку.

Модуль 11

В цьому модулі ми узагальнили набуті навички, підбили підсумки та обговорили проекти один одного. Було цікаво познайомитисьз проектами своїх колег.