Рефлексія Мечева Олена Володимирівна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу,створити власну сторінку на "ЗапоВікі". Модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати інтернет-технології для підвищення зацікавленності учнів на уроках етики.

Модуль 2

Цей проект допоміг мені більше дізнатися про нові технологія в методикі навчання. Як правильно використовувати інноваційні технології в своїй роботі, як робити буклети, ребуси та використовувати їх потім на практикі.

Модуль 3

Завдяки методу проекту я навчилася правильно розуміти які це питання: правильні, змістові та ключові. Вибираючи тему я зверталася до державної программи та до державних стандартів.

Модуль 4

Працюючи з вчительською презентацією зверталася до попередніх презентацій та до робіт ( опитування, оцінювання, джерела інформації).

Модуль 5

В ході нашого проекту я багато чого дізналася. Я зрозуміла як правильно та щоб було небезпечно використовувати інформацію на різних сайтах інтернету, як правильно їх копіювати, та використовувати в своїх роботах інформацію щоб це було небезпечно, та що таке авторське право.

Модуль 6

Завдяки цьому модулю я навчилася робити (google-форму)-опитувальник. Мені дуже сподобалося.

Модуль 7

У цьму модулі було створено ученівську публікацію (інтерактивний холст). Завдяки цьому модулю ми маємо зв'язок з учнем, що нам допомогає надавати реальну оцінку на трудощі учнів і ми знаємо над чим нам треба попрацювати.

Модуль 8

В цьому модулі ми навчилися створювати інструмент оцінювання. Це необхідний елемент в нашому проекті. При створюванні інструменту оцінювання проблем не виникало, бо робила все за шаблоном.

Модуль 9

В цьому модулі я відкрила багато цікавого та нового для себе. Я зрозуміла як робити ребуси, кросворди, пазли, QR-коди та інше і мені дуже сподобалося.

Модуль 10

Завдяки цьому модулю я навчилася створювати ЗХД-таблиці, та організаційні діаграми.

Модуль 11