Рефлексія Моисеенко Наталья Николаевна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

В цьому модулі прийняла участь в обговоренні цілей курсу Інтел. Доповнила свою персональну сторінку на порталі Заповікі необхідним матеріалом.

Модуль 2

Цей модуль допоміг зрозуміти важливість правильно поставити ключові та змістовні запитання до проекту.

Модуль 3

В цоьму модулі створювали буклет у програмі Publisher.Ця програма має великий набір шаблонів, що полегшую роботу.Також використовували сервіси Google для завантаження матеріалу.

Модуль 4

Познайомилася з прикладами ЗХД таблиці.Навчилася створювати власну ЗХД таблицю та діаграмму, переносити їх до проекту. Продовжила роботу над планом проведення проекту.

Модуль 5

Ознайомившись з авторським правом та його майбутнім поширенням в інтернеті, зрозуміла необхідність правильного користування інтернет-ресурсами. Працювала над оформленням посилань з проекту на блог та Google диск.

Модуль 6

Продовжила роботу з сервісами Google, оскільки маю свій блог і багато матеріалу на Google диску, то нічого нового не дізналася, але такий сервіс, як Google форм, дає можливість урізноманітніти проведення тестових завдань на уроках англійської мови.

Модуль 7

За допомогою даного модуля проаналізувала хід створення учнівської презентації, використання і робота з інтернет ресурсами. Зробила учнівські презентації для команд, два інтерактивних плаката у різних сервісах згідно до тематики мого проекту.

Модуль 8

У цьому модулі працювала над засобами оцінювання проекту. Переглянула приклади засобів оцінювання проектів. Створила власні критерії оцінювання: презентації, буклета, відеоматеріалу, самооцінювання та рефлексію для учнів.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: • Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. • Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. •Учні мають бути активним у власному навчанні; •Учителі повинні диференціювати навчання, створювати його для учнів з різними навчальними потребами.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора,а саме: у будь-який час прийти на допомогу учням чи то на етапі планування проекту, опрацювання питань, чи то підготовки кінцевого продукту, відслідковувати їхню діяльність з виконання проекту, вчасно втручатися, якщо відбувається затримка у виконанні того чи іншого виду роботи. Роль фасилітатора не означає, що ви просто будете надавати вашим учням ресурси до теми і проектні завдання. Ви ще створюїте та організовуїте допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися дізнаватись, як можно більше.

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту на Google диску. Для мене це був знайомий спосіб зберігання інформації, але я його більш вдосконалила.Загалом курс досить насичений та цікавий з практичної точки зору.