Рефлексія Мухина Анна Сергеевна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: дізнатися більше про використання ІКТ на уроках іноземної мови, як краще застосовуваи комп'ютерні технології у навчально-виховному процесі; керувати процесом навчання,що спонукає учнів до пошукової діяльності та розвитку критичного мислення;використовувати різноманітні комп’ютерні програми та Інтернет-ресурси для створення методичного портфоліо.

Модуль 2

В цьому модулі створювали плану проекту та план реалізації проекту; створювали буклет в Microsoft Publisher. Ми навчилися визначати головну інформацію з теми проекту. Всю отриману інформацію ми систематизували в буклеті.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені навчитись визначати ключове, змістовні та тематичні питання до теми обраного проекту. Цей етап роботи був цікавим, адже від правильно сформованого ключового, змістовних та тематичних питань залежить успішність виконання майбутнього проекту учнями.

Модуль 4

В цьому модулі ми займались створенням вчительської презентації. При створенні презентаціїї слід було застосувати творчій підхід.

Модуль 5

В цьому модулі ми визначали значення поняття "авторське право" та працювали над спільними документами (Microsoft Office).

Модуль 6

Даний модуль відзначився тим, що ми навчились створювати мережевий опитувальник в google-формі. Цей ресурс дуже корисний для вчителів. Він полегшує роботу над створенням тестів та опитувань, надає змогу створювати звіти в WordExel. Цей опитевальник/тест зберігається на гугл-диску, завдяки чому вчителі можуть працювати з ним на будь-якому компютері зі свого аккаунту.

Модуль 7

В цьому модулі ми займались створенням учнівської презентації (інтерактивних холстів) за допомогою інтернет-ресурсів Padlet та Linoit. Ці ресурси дають змогу розміщувати на холсті сайту відео-, фоторесурси, документи Microsoft Word, Exel. Це дуже зручно, адже можна користуватися всим цим в одному місці. Було легко, цікаво та інформативно.

Модуль 8

В цьому модулі ми навчилися створювати листи самооцінювання, взаємооцінювання, рефлексію для учнів. Це буде корисним, адже при виконанні проекту кожен має отримати відповідну оцінку.

Модуль 9

В цьому модулі ми займалися створенням ЗХД-таблиці. За допомогою неї учні мають визначити що вони знають про тему проекту, що хочуть дізнатися, що дізналися (в кінці проекту). Також навчились будувати організаційну діаграму.

Модуль 10

Цей модуль був дуже насиченим інформацією, але водночас дуже цікавим. В цьому модулі ми познайомились з такими сервісами як: фабрика кросвордів, kahoot, генеротор ребусів, онлайн пазли, QR-коди, інтерактивні вправи. За допомогою отриманих знань можна надзвичайно урізноманітнити уроки.

Модуль 11

Цей модуль відзначився захистом проектів (білий-сірий опонент) та обговоренням на ЗапоВікі.