Рефлексія Мізіна Олена Анатоліївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

У першому модулі, де ми вчилися створювати візитку,дуже корисним для мене було навчитися створювати посилання.

Модуль 2

У модулі 2 складнощі виникли під час написання тематичних та змістовних питань для проекту.

Модуль 3

Третій модуль цікавий роботою над буклетом та створенням блогу. Все це потрібно вчителю для роботи з проектами.

Модуль 4

У 4 модулі я створювала вчительську презентацію в Power Point, в якій розкривається план реалізації проекту.

Модуль 5

В цьому модулі я навчилася вказувати Інтернет джерела, дізналася, що перед кожною роботою потрібно проводити інструктаж про правила дотримання авторського права.

Модуль 6

Працюючи в цьому модулі, познайомилась з новою, для мене формою опитування (google-форма),навчилася створювати тест для учнів.

Модуль 7

В цьому модулі познайомилась з такими платформами як інтерактивний холст padlet та linoit, які допомагають створювати учнівські колажі.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені урізноманітнити форми контролю. Досить цікавими виявилися створені форми оцінювання (листи самооцінювання, взаємооцінювання, рефлексію) для учнів.Дуже важливо, щоб кожен учень міг адекватно оцінювати результати навчальної діяльності, працюючи самостійно та у колективі над проектом на всіх етапах своєї роботи.

Модуль 9

В цьому модулі ми працювали над створенням ЗХД-таблиці, завдяки якій учні мають визначити, що вони знають про тему проекту на початку, що хочуть дізнатися в його ході, що дізналися на прикінці. Цей модуль допоміг мені в створенні інтерактивних вправ, кросвордів, пазлів.

Модуль 10

Я мала змогу працювати з різними сервісами, які допомагають швидко та якісно розробити інтерактивні вправи для учнів різних вікових груп та можливостей, зробити уроки цікавішими.

Модуль 11

В цьому модулі мені було цікаво познайомитися з проектами моїх колег, дізнатися думку про свій та внести до нього зміни.