Рефлексія Писаренко Вікторія Миколаївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: дізнатися більше про використання ІКТ на уроках іноземної мови, як краще застосовуваи комп'ютерні технології в начальному процесі. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі: цей метод стимулює діяльність учнів,залучає їх до самоосвіти( пошук нової інформації), підвищує їх мотивацію до дослідницької роботи, розвиває комунікаційні навички та вчить учнів до співпраці. У мене вже була сторінка на порталі Заповіки та власний блог, але дещо нове я всеодно дізналася.

Модуль 2

Для мене було цікаво та корисно навчитися створювати буклет.Я гадаю, що цей вид роботи зацікавить учнів і буде новим для них. Я начилась змінювати фон,вставляти малюнки та зберігати буклет на гугл диску. Було легко у виборі теми роботи. Новим для мене було створення плану проекту та плану реалізації проекту, але все нове - все цікаве!

Модуль 3

Завдяки методу проектів я дізналася, що таке ключове, тематичні та змістові запитання, навчилася правильно їх формувати. Робота була непростою для мене, але цікавою, бо це для мене нове.

Модуль 4

В цьому модулі ми створювали вчительську презентацію. Я вже працювала з Power Point, тому тут не виникло проблем. Потрібно лише добре продумати завдання для кожної групи.

Модуль 5

В цьому модулі я дізналася, що таке авторське право, навчилася створювати свій електронний підпис і як вияснилось - це дуже легко!

Модуль 6

Складала анкету - опитування для учнів за своєю темою проекту. Робота з гугл - формами дуже цікава. В подальшому буду користуватися анкетою як для учнів, так і для батьків ( у кл.керівництві)

Модуль 7

Створення учнівської презентації ( інтерактивний холст) було не легким завданням, бо портібно було продумати, як би діти відповіли на запитання, знайти необхідні малюнки та фото. Але в той же час робота з плакатом цікава, бо не щодня працюєш з таким ресурсом, виходить, що 3 групові роботи представлені на одному "полі".

Модуль 8

Створила три типи оцінювання: самооцінювання, лист оцінювання проекту та рефлексія учнів. Проаналізувала те, як проводитиму оцінювання. Найлегше було створити рефлексію учня, а важче було з листом оцінювання проекту, бо потрібно було продумати, що буде оцінюватися та які бали учні отримуватимуть за кожен етап роботи.

Модуль 9

Створення інтерактивних вправ на Learnings app було цікавим та захоплюючим. Я дізналася, що можна розробити безліч цікавих вправ та завдань для учнів як для відпрацювання лексики, так і граматики, тим самим підвищити мотивацію учнів до вивчення англійської мови. Обов'язково буду застосовувати їх уроках та в позаурочний час.

Модуль 10

В цьому модулі ми створювали навчальні матеріали для учнів. Я вже мала досвід по створенню кросвордів, а от створення пазлів, ребусів, QR- кодів та Kahoot - було новим для мене. Всі завдання дуже захоплюючі і тому день, коли ми їх створювали, промайнув для мене непомітно. Я вважаю, що дітям буде корисно та цікаво вчитися з такими вправами.

Модуль 11

Цей модуль виявився непростим і той же час цікавим.. Ми виступали в ролі білого та сірого опонента. Написати щось гарне та приємне про проект колег було легко, а от вказати на якісь недоліки, особисто для мене, було не з простих завдань, адже потрібно було написати зауваження так, щоб не образити людину. Взагалі, курс INTEL був хоть і складним, але дуже цікавим та корисним для моєї педагогічної діяльності. Буду намагатися використовувати програми, про які я дізналася. Хочу подякувати нашому тренеру Собокар О.О. за розуміння та підтримку!