Рефлексія Поваренко Яна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати цілі власного навчання на тренінгу, а саме познайомились з цілями та завданнями тренінгу за 10 версією Intel "Навчання для майбутнього",також поновити свою сторінку на Заповікі. Я дізналась більше про особливості роботи на Заповікі. Цей модуль допоміг мені закріпити свої навики роботи з блогом.

Модуль 2

В ході роботи я обдумала цілі, значення та зміст мого проекту. Цей модуль допоміг мені пригадати навички роботи для створення буклету за допомогою програми Microsoft Publisher. Робота над буклетом була цікавою.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. На цьому етапі роботи я обрала тему мого проекту, уточнила його ключові, тематичні та змістові питання.Я працювала із власним блогом на платформі блоггер.

Модуль 4

В цьму модулі я навчилася сворювати вчительську презентацію. Цей модуль допоміг мені закріпити роботу з портфоліо на Заповікі.

Модуль 5

В цьому модулі я склала список літератури, який використовувала при створенні свого проекту. Послідовно заповнюю Шаблон плану вивчення теми.

Модуль 6

Переглянула План вивчення теми та внесла до нього деякі зміни. Цей модуль допоміг мені пригадати роботу з гугл-формами, створила тестове завдання по темі.

Модуль 7

В цьому модулі я працювала над створенням учнівської презентації.

Модуль 8

В цьому модулі ми склали листи оцінювання. Це допомагає визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними завдань. Цей модуль допоміг мені поновити свої знання на Padlet та створити учнівську презентацію.

Модуль 9

В цьому модулі я поновила знання з роботи над інтерактивними вправами Kahoot, LearningApps, Генератором ребусів, QR-кодом, ствренням кросвордів, пазлів. Склала список літератури, який використовувала при створенні свого проекту. Заповнюю Шаблон плану вивчення теми.

Модуль 10

В цьому модулі я закріпила знання з роботи над інтерактивними вправами Kahoot, LearningApps, Генератором ребусів, QR-кодом, ствренням кросвордів, пазлів. Навчилася правильно використовувати ці вправи. Робота була цікавою. Неодмінно буду впроваджувати це в свою роботу з учнями.

Модуль

Захист проектів (білий-сірий опонент) та обговорення на ЗапоВікі.