Рефлексія Ременюк Зоя Миколаївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: доцільно й ефективно використовувати інформаційні технології у навчально-виховному процесі; керувати процесом навчання,що спонукає учнів до пошукової діяльності та розвитку критичного мислення;використовувати різноманітні комп’ютерні програми та Інтернет-ресурси для створення методичного портфоліо.

Модуль 2

Даний модуль допоміг мені зрозуміти різницю між ключовими,тематичними й змістовими питаннями, а також як вони допомагають вчителю та учням.

Модуль 3

У цьому модулі я навчилася розробляти та наповнювати навчальні плани та завдання, що відповідають державним освітнім стандартам. Дуже цікавою виявилася робота над створенням буклету в програмі Microsoft Publisher.

Модуль 4

Дізналася про цінність ЗХД таблиці, вдосконалила навички створення презентації.

Модуль 5

Дуже вразили інтерактивні вправи на Learningapps та Kahoot, ігрова діяльність завжди була вагомою мотиацією.

Модуль 6

Створення вчительської презентації до проекту не був енергозатратним, бо всю інформацію ми заповнили раніше, залишалося лише гарно оформити.

Модуль 7

Створення QR-кодів для мене є новим, але на уроці англійської мови цей вид роботи не є ефективним, тому що потребує багато часу,а інтернет часто підводить, такі вправи можна використати в позакласній діяльності.

Модуль 8

Дізналася про нові форми оцінювання. Дуже важко оцінювати творчу і пошукову роботу,ці форми стануть мені в нагоді.

Модуль 9

Ребуси та кросворди- моє хобі та завжди приносять мені задоволення, але в готовому вигляді щоб їх розв'язувати.

Модуль 10

Цей модуль є корисним, так як допомагає вчителю ефективно проводити уроки,раціонально витрачати такий дорогоцінний час на уроці,залучати інформаційні технології для самостійної пошукової діяльності учнів.

Модуль 11

Створювати проекти з учнями я почала років 8 назад, але час іде, все змінюється, а технології тим паче. Дізналася про новітні інтерактивні програми, корисні ресурси для вчителя,які я обов'язково буду використовувати у своїй практиці. Дякую нашим тренерам за плідну та цікаву роботу!