Рефлексія Рогачёва Юлия Александровна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль був дуже цікавий. Ми познайомились з ресурсами програми, які можуть допомогти професійному зростанню,дізналися про користь сайту "Заповіки", де ми створили свої власні сторінки. В цілому, було не важко працювати. Складнощі були за рахунок того, що не вистачало компьютерів. Робота видалась цікавою і корисною, адже в майбутньому я зможу використовувати ці знання в своїй діяльності.

Модуль 2

Цей модуль був надзвичайно цікавим. Ми створювали буклети за допомогою програми Microsoft Publisher.Також ми створювали блоги у програмі Blogger.Для мене ця робота була дуже цікавою, корисною і приємною.

Модуль 3

В цьому модулі я дізналася про використання методу проектів у навчальному процесі,дізналася про різні види проектів та їхні переваги. Також ми обирали тему для свого проекту, підбирали його ключові, тематичні та змістовні питання. Робота для мене була новою і не зовсім простою, але корисною.

Модуль 4

Цей модуль потребував від нас творчого підходу для створення вчительської презентації. Модуль був цікавим та корисним. На жаль, на створення презентації потрібно багато часу. Адже необхідно все продумати, підібрати необхідну інформацію. Саме тому довелось доробити презентацію вдома.

Модуль 5

В цьому модулі ми визначали значення поняття "авторське право" та працювали над спільними документами (Microsoft Office). Зустрілись з реальним прикладом порушення авторського права.

Модуль 6

Цей модуль був цікавим, але не новим для мене. Раніше вже створювала гугл-форми. Але цей ресурс дуже корисний для роботи вчителя, тому буду з радістю його використовувати знову.

Модуль 7

В цьому модулі ми займались створенням учнівської презентації (інтерактивних холстів). Було дуже цікаво, на одному сайті можно розмістити багато різноманітньої інформації: малюнки, відео, інформаційні документи. Вважаю, що цей вид діяльності дуже сподобається дітям.

Модуль 8

В цьому модулі ми навчилися створювати такі інструменти оцінювання: листи самооцінювання, взаємооцінювання та рефлексію для учнів. Ці інструменти спроможні полегшити діяльність вчителя.

Модуль 9

В цьому модулі ми займалися створенням ЗХД-таблиці. Ця таблиця надає змогу дітям дізнатися про тему проекту, висловити свої думки стосовно того, чому їх навчить данний проект та підвести підсумки.

Модуль 10

Цей модуль був дуже насичений, але в той самий час дуже корисним і надзвичайно цікавим. Завдяки цьому модулю я навчилась працювати з kahoot, створювати онлайн - кросворд, ребус, пазли, QR-коди, інтерактивні вправи.

Модуль 11

В цьому модулі працювали над таблицею "білий - сірий опонент". Це був заключний модуль, де ми повинні були були висловити свою думку стосовно інших проектів. Працювали також над таблицею "анкетування". Всі завдання були цікавими, насиченними і корисними.