Рефлексія Руденко Татьяна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

У першому модулі ознайомилася з навчальною програмою тренінгу. Дізналася про сутність навчального пректу. Вважаю, що метод проекту - це вимога сучасного світу, оскільки через нього діти навчаються досліджувати навколішній світ самі, навчаються аналізувати інформацію, співпрацювати в колективі та робити якісь важливі висновки.
Оскільки власний блог уже був створений, то друга частина першого модулю для мене була неважкою.

Модуль 2

У другому модулі я визначилася з планом вивчення теми свого навчального проекту та планом його реалізації. Оскільки ці два плани потребували заповнення досить великої кількості інформації, то робота над ними зайняла багато часу.
Також працювала у Publisher. Створила буклет, який освітлював ключові тези методу проекту та представив скорочений варіант нашого проекту.

Модуль 3

Протягом третього модулю ми намагалися скласти ключове та тематичні питання нашого проекту. На мою думку, це - одне з найважчих завдань проекту, оскільки від коректно заданих питань залежить успішність виконання усього проекту.

Модуль 4

Наступний 4-ий модуль був присвячений створенню учительської презентації у програмі Power Point, що є важливим етапом у ході проекту, бо знайомить дітей на старті з загальними поняттями та завданнями, що їх очикують у близькому майбутньому. Створення презентація зайняло досить великий проміжок часу, оскільки важливо було зробити її так, щоб діти захопилися ідеєю нашого проекту.

Модуль 5

Була ознайомлена з авторським правом та працювала над спільним документами Mocrosoft Office.

Модуль 6

Працювала з мережевим опитувальником Google-форми. Оскільки цей ресурс був для мене новий, то даний етап роботи мені надзвичайно сподобався, ніяких складнощів не викликав. Надалі у своїй педагогічній практиці буду намагатися використовувати Google-форми для створення онлайн досліджень, опитувань, створення предметних тестів, це набагато спрощує підготовку вчителя до контролю ЗВН.

Модуль 7

У сьомому модулі на ресурсі linoit створювали інтерактивний холст. Це - спеціальна канва, де учням пропонується за допомогю онлайн-стікерів виразати свою власну думку стосовно поставленої проблеми.Вважаю, що це надзвичайно важливі ресурси, оскільки тим самим, можна, наприклад, привернути увагу і цікавість учнів не тільки до навчального проекту, а й до будь-якої теми з предмету.

Модуль 8

У цьому модулі приділено увагу оцінюванню та створено три його форми: картка оцінювання, взаємооцінювання в групі та картка рефлексії. Завдання видалося нескладним, оскільки досить часто на свої уроках практикую всі згадані форми оцінювання, оскільки вважаю їх важливими для розуміння будь-якої теми, що вивчається.

Модуль 9

Цей модуль був присвячений складанню З-Х-Д таблиці, що є також своєрідним контролем оцінювання. За допомогою неї учні мають визначити що вони знають про тему проекту, що хочуть дізнатися, що дізналися (в кінці проекту). Також навчились будувати організаційну діаграму.

Модуль 10

Десятий модуль був надзвичайно корисним, цікавим та пізнавальним!!! Ми створювали навчальні матеріали для проекту. Це: інтерактивні вправи на learningapps, онлайн-кросворд та онлайн-пазл з теми, ребуси за допомогою генераторів ребусів та, звичайно, ресурси Kahoot та QR-code, які дозволяють за допомогою сучасних мобільних пристроїв мотивувати учнів до вивчення англійської мови. Завдання - складні, але мене надзвичайно захопили, думаю, усе вище перечислене стане обов'язковим у моїй практиці.

Модуль 11

У ході 11-го модулю ми спробували захисти наші навчальні проекти (білий/сірий опоненти). Цей тренінг допоміг мені зрозуміти, що я можу наповнити свої уроки новим змістом, формувати елементи інформаційної культури, розвивати творчий підхід до навколишнього світу, підтримувати самостійність в освоєнні комп'ютерних технологій і, найголовніше, йти в ногу з часом.