Рефлексія Савон Ірина Володимирівна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

На першому етапі я познайомилася із курсом "Інтел 10.1",зрозуміла чим відрізняється від попередніх версій.Завдяки тренеру був створений власний аккаунт на ЗапоВики .Познайомилася з цим сайтом ,звісно не обійшлось без маленьких труднощів,але всі завдання були успішно виконані.

Модуль 2

На данному етапі розпочали роботу саме над проектом і розумінням того,як важливо правильно ставити ключові та змістові питання. .Було легко зорієнтуватися у виборі теми роботи.На цьому етапі не виникло ніяких труднощів.

Модуль 3

На цьому етапі створення проекту була розпочата робота над буклетом до свого проекту за допомогою програми Microsoft Publisher. Деякмй час знадобився не з техничною частиною самого буклету,а саме його наповнення,щоб могло зацікативи читача та зоохотити його до співпраці. Також я ознайомилася із системою створення власного блогу на платформі blogger.

Модуль 4

Вчительська презентація-взірець для учня,завдяки правильно створеній презентації учні скоріше зрозуміють головну інформацію проекту.Працюю давно з презентаціями і дуже подобається даним вид роботи.

Модуль 5

На даному етапі ознайомились з документами про створення авторских прав та коректним оформленням ссилок на використані ресурси.

Модуль 6

Навчились робити мережевий опитувальник за темою проекта,на початку роботи вчитель зможе краще зрозуміти ,які знання мають учні перед початком роботи над темою.Даний тест є простіше і економить час на уроці.Гарне завдання!

Модуль 7

Під час вивчення даного модуля створила приклад учнівської роботи ,а саме интерактивний холст,який робил вперше.Завдання було цікавим і вважаю воно буде надавати можливість учням виявляти найголовніше в їх роботі,яке може бути прикрашене не лише малюнками,а і відео на задану тему проекту.

Модуль 8

Ознайомилась з матеріалом створення таблиці для самооцінювання та розробляли форму взаємооцінювання,яке вважаю дуже важливим не лише для вчителя,а перщ за все учням, та рефлексії,завдяки якій можно побачити наскільки цікаво було займатися кожному учаснику проекта.

Модуль 9

В цьомі модулі ознайомились з таблицею З-Х-Д та організаційною діаграмою.Вважаю,що нові форми роботи допомогуть в моєї роботі з учнями.

Модуль 10

Найяскравіше при роботі над новою темою-інтерактивні форми роботи для учнів!Kahoot- відкриття для мене,вже маю плани впроваджувати в свою роботу.Різні інтерактивні вправи націлюють дитину швидше знайти и головне захотіти знайти нову інформацію,або відповідь.

Модуль 11

Проект підійшов до свого завершення,важливим кроком було завдання "Білий/Сірий опонент" ,завдяки якому ви зможете отримати об'єктивну оцінку свого проекту і роботи над ним.Виявляти недоліки виявилось не складним,дуже сподобалось бачити гарні проекти своїх колег.Бажаю учім успіхів і мрію про те,що усі здобуті знання зможу з легкістю використовувати разом зі свохми учнями.Велика подяка нашому тренеру Альоні Собакар за проведений час і позитивний настрій!