Рефлексія Сеничева Зита

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Сьогодні я ознайомилася з платформою ЗапоВікі та з електронним посібником Intel 10,0.Як мені стало відомо, наша робота на платформі складається з кількох розділів(модулів).
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:

  • зареєструватися і навчитися працювати на порталі ЗапоВікі;
  • використовувати метод проектів для підвищення мотивації учнів на уроках англійської мови;
  • правильно формулювати мету проекту для досягнення цілей;

Модуль 2

Опрацювавши цей модуль я ознайомилася з перевагами використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я зрозуміла, що проект змушує учнів стати суб’єктом навчального процесу, вчить планувати свою діяльність, вчить знаходити і аналізувати інформацію з різних джерел,знаходити проблему і вирішувати її. Навчилася окремлювати цілі та задачі проекту. Визначила тему навчального проекту з англійської мови, ключові, тематичні та змістовні питання, навчилася наповнювати інформацією буклет, і через нього подавати коротку і змістовну інформацію про метод проектів та поточний проект.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені навчитися розрізняти ключове, тематичні і змістові питання проекту.Я використовувала державні освітні стандарти для розкриття теми проекту та опрацювання питань

Модуль 4

В цьому модулі я закріпила навички роботи з PowerPoint, створила вчительську презентацію.Ця робота дуже об'ємна і зайняла багато часу.

Модуль 5

В цьому модулі я отримала знання про інтернет безпеку. Навчилася правильно використовувати Інтернет-ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Я дізналась, коли вони з'явились та де, також дізналася детальніше про складання списків літератури для онлайн ресурсів. За держ. стандартами навчилась правильно оформлювати посилання на джерела.

Модуль 6

В цьому модулі я дізналася про нові для мене форми опитування, які дать можливість по-іншому проводити тестові завдання. Було дуже цікаво,буду намагатися використовувати ці форми у своїй роботі.

Модуль 7

Ознайомилась з прикладами учнівських робіт,розробила учнівську презентацію. Продовжую удосконалювати навички роботи з комп'ютером.

Модуль 8

Цей модуль допоміг розробити критерії оцінювання пректу,я ознайомилась з класифікацією інструмента оцінювання в проектній діяльності. Відкриваю для себе багато нового.

Модуль 9

В цьому модулі я навчилася працювати з інтерактивних холстом,складати ЗХД таблицю. Ми створювали ребуси, кросворди. Було цікаво і легко. Буду використовувати у своїй діяльності.

Модуль 10

Я зрозуміла роль фасилітатора: наштовхнути учнів до правильного рішення. Учні роблять все самостійно, вчитель корегує їхню діяльність.

Модуль 11

Я навчилася зберігати різні документи на Google диск. Це необхідна інформація для подальшої роботи. Також поділилась з іншими учасниками тренінгу основними документами Портфоліо.Завдяки Білому та Сірому опонентам можна побачити та відкоректувати свої недоліки. Вважаю ефективною проектну діяльності учнів, завдяки якій можливо на всіх етапах проекту застосовувати формуюче оцінювання.Ознайомилась та змогла працівати з великою кількістю нових інтернет-ресурсів, за допомогою яких можна підготувати учнів, які будуть відповідати вимогам 21 століття.Ці знання буду використовувати в подальшій праці.
Дякую нашому тренеру Собакар Олені Олесандрівні!!!