Рефлексія Серкова Инна Викторовна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу; навчив працювати на платформі Заповікі, створити свою сторінку, завантажиати своє фото та робити посилання на своїй сторінці. Зважаючи на те, що я маю певні навички роботи з комп'ютером та Інтернет ресурсами, працювати було цікаво та легко. Атмосфера була дружня та невимушена. Також я створила власний блог на платформі блоггер.

Модуль 2

Цей модуль допоміг організовано підійти до питання створення плану реалізації та плану проекту. Слід відзначити, що це є досить корисний етап, оскільки чітко визначає послідовність та мету дій у ході проету. Більш того залишив можливість коригувати виникаючі проблеми, які часто виникають у творчого вчителя. Цей модуль познайомив мене з програмою Microsoft Publisher. Алгоритм роботи простий, створити буклет було досить легко, але контент буклету забрав час.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені навчитись визначати ключове, змістовні та тематичні питання до теми обраного проекту. Цей етап роботи був плідним, адже від правильно сформованої мети, завдань та підказок залежить успішність виконання майбутнього проекту учнями.

Модуль 4

В цьому модулі я створила вчительську презентацію, в якій розкривається хід виконання проекту.

Модуль 5

В цьому модулі ми визначали значення поняття "авторське право" та працювали над спільними документами (Microsoft Office).

Модуль 6

Працюючи в цьому модулі ознайомилась з новою, для мене формою опитування (google-форма), створила тест для учнів. На мою думку, надзвичайно корисний ресурс для вчителів, адже він звільняє від рутини, надаючи змогу створювати звіти в WordExel у численних варіаціях, розкриває (відповідно до мети опитування/тесту) повну картину учнівської успішності, тривожності, їх внутрішнього світогляду. Цей опитувальник/тест зберігається на гугл-диску, завдяки чому вчителі можуть повертатися до форми, аналізуючи прогрес учнів на будь-якому етапі навчання. Хотілося б більше часу надати цьому модулю, закріпити вміння на практиці.

Модуль 7

В цьому модулі познайомилась з такими платформами як інтерактивний холст padlet та linoit, які допомагають створювати учнівські колажі, проводити дослідження групою дітей.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені урізноманітнити форми контролю. Досить цікавими виявилися створені форми оцінювання (листи самооцінювання, взаємооцінювання, рефлексію) для учнів. Переконана, що це важливий етап роботи над проектом, адже кожен учень має адекватно оцінювати результати навчальної діяльності, працюючи самостійно та у колективі над проектом на всіх етапах своєї роботи.

Модуль 9

В цьому модулі ми працювали над створенням ЗХД-таблиці. За допомогою неї учні мають визначити що вони знають про тему проекти, що хочуть дізнатися, що дізналися (в кінці проекту). Також навчились будувати організаційну діаграму.

Модуль 10

Модуль був інформаційним та корисним. Ми познайомились з такими сервісами як:kahoot, фабрика кросвордів, генеротор ребусів, онлайн пазли, QR-коди, інтерактивні вправи. Для мене цей модуль виявився надзвичайно цікавим. За допомогою отриманих знань можна надзвичайно урізноманітнити уроки, створювати ситуації успіхів для учнів.

Модуль 11

Цей модуль відзначився захистом проектів (білий-сірий опонент) та обговоренням на ЗапоВікі.