Рефлексія Смирнова Олена Сергіївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: доцільно й ефективно використовувати інформаційні технології у навчально-виховному процесі; керувати процесом навчання,що спонукає учнів до пошукової діяльності та розвитку критичного мислення;використовувати різноманітні комп’ютерні програми та Інтернет-ресурси для створення методичного портфоліо.

Модуль 2

Даний модуль допоміг мені зрозуміти різницю між ключовими,тематичними й змістовими питаннями, а також як вони допомагають вчителю та учням.

Модуль 3

Ознайомилася з навичками, які необхідні учням у 21 столітті. Навчилася створювати публікацію для учнів та батьків у вигляді буклету в програмі Microsoft Publisher. Зрозуміла, як я можу використовувати метод навчальних проектів для підвищення ефективности навчального процесу.

Модуль 4

Працюючи над модулем 4 я навчилася складати ЗХД таблицю, ознайомилася з вимогами до презентації.Мені потрібно виробляти навички виконання даних завдань.

Модуль 5

В цьому модулі вчилася створювати інтерактивні вправи на Learningapps та Kahoot. Хоч я вже працювала з Kahoot, було цікаво створити нові вправи під керівництвом спеціаліста.

Модуль 6

Сьогодні працювали над створенням презентації до проекту.Така робота не нова для мене, але мені подобається.

Модуль 7

Працювали з електронними документами,створювали QR коди. Це цікаво, але на уроці англійської мови використати ці знання та уміння буде дуже проблематично, т.я. немає відповідного обладнання, інтернет в школі не настільки швидкий, щоб можна було використати такі вправи на різних етапах уроку.

Модуль

Сьогодні працювали над новими формами оцінювання.Дуже важливо,щоб робота дітей була оцінена. Труднощів не виникло

Модуль 9

Створювали ребуси та кросворди. Дуже цікаво, складала б їх із задоволенням, але дуже великий об'єм роботи і це викликає стресовий стан. Дуже втомилась.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як можна більш ефективно проводити уроки,як вчитель може сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора, як використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.

Модуль 11

Під час роботи над проектом багато чому навчилася, узнала багато нового, але тренінг занадто складний, коли є проблеми із забезпеченням компьютерами, коли дуже багато завдань и темп виконання дуже високий у одних курсантів, а інші відстають, не встигають. Хоч я маю навички роботи з деякими програмами, але часто відчувала стрес і відчай, що не встигаю. Але дійсно, почуваю себе більш впевнено і вважаю, що вчителі повинні вміти широко використовувати інтернет-ресурси в своїй роботі.